Cinayet işemişti,işemiştik....
Biliyorum belki kimse benim yaptığımı yapmazdı yada yapardı bilemiyorum.Fakat bildiğim tek bir şey var.Ne Emily nin ne de annemin bu konu hakkında daha fazla zarar görmesini istemiyordum.Ceseti sürükledik.Evin yanından kazma ile kürek aldım.Babam buna karışmamı istemiyordu.Tek başına halledebileceğini sanmıyordum.En azından mezarı kazmada yardımcı oldum.Casperı oraya gömdük.Olanları kimseye anlatmadık.Emily e casper bana mesaj attı bir kaç gün işlerini halledicekmiş dedim.
Ertesi gün okul dolabımda bir kaç cd ve zarf buldum.Zarfın üstünde bir şey yazmıyordu.İçini açtım ve bir sürü fotoğraf vardı.Gözlerime inanamadım.Biri bizim o gece Casper'ı gömerken fotoğraflarımızı çekmişti.Babama haber vermeliydim.Ama önce Andrew e mesaj attım.Birlikte plan kurduk.Rehberlik servisine indik.Hoca yoktu izine ayırmıştı.Bizde bilgisayardan flaşa baktık.Flaştada videolar vardı.Videolarda ceseti gömerken ki korkak hallerimiz vardı.Andrewle planı uygulamaya geçtik.Müdürün odasına Andrew gidip."Hocam bahçede çok büyük bir kavga var sanırım yaralanan oldu "dedi.
Müdür hemen kalkıp bahçeye çıktı.Okulun adının lekelenmesini istemezdi.
Müdür çıkınca arkasından ben girip güvenlik kameralarına girdim.Şifre vardı.Okuluna hasta olan bir öğretmen şifreyi ne yapar?Ben söyliyim -1-9-6-8
Canım okulumuzun kuruluş tarihi
Okulda yayılmıştı yani ben bulmadım.....
Bilgisayardan dünki kamera kayıtlarına baktım.Dolaplara bakan kamera 18 numaraydı.Açtım ve ileri sardım.Dolabıma gideni buldum.Bu "Daniel Perom"Bu çocuk neden beni tehdit etsin?
Diye düşündüm kendi kendime.Çok iyi biriydi.Hiç kimse sataşmazdı hatta.Hemen odadan çıkıp Andrew ile buluştum.Müdür kızmıştı.Disipline gidiyorsun Andrew dedi.
İşler sarpa sarıyordu.Benimde aklıma bir fikir geldi.Müdüre hocam Andrew sizi kavgaya çağırdığında çocuklar öğrenip çoktan kaçmış dedim.Müdür önce geçiştirdi.Zaten yaz kursundaydık.Disiplinle uğraşmazdı zaten.Hemen ordan gidip daniel i bulduk.Kolundan tutup çekiştirdik.Fakat birden koşmaya başladı.Bahçedeki kalabalık arasından seçemedim.Okul çıkışına kadar kovaladık.Fakat kaçtı.Hannah yı yanımıza çağırdık.Hemen bir plan daha kurduk.Hannah Daniel ı gece kafeye çağırdı.Plan şöyleydi.Hannah yanına bir kaç ilaç alacak.(Uyku ilacı)
Cafe de koyucak ardından biz girip hastaneye götürücez diye gelicektik.Hannah ile Daniel buluştu.Fakat Daniel masadan kalkmadı.B planına geçtik.Çalıştığım yere çağırmıştık.Fakat daniel bilmiyordu.Arka tarafta bende olan ilaçlarıda koydum.Plan işlediğimiz gibi gidiyordu.Bir şey hariç!!
Milkshakeler farklıydı.Ve Danielin çileğe alerjisi vardı.Daniel o cafe nin sürekli müşterilerinden di.Babasının saygısı bizim müdürümüze,aşçımıza,garsonumuza yansımıştı.Milkshakeleri gören diğer garson elimden aldı.Alerjisini bilmiyorduk.Çilekliği Hannaya verdi.Hannah plan uygulandı sandı.Daniel beni görünce panikledi.Hemen ayağa kalktı kapıya doğr yöneldi.Hannah milkshake daha içmemişti.Hannaha arkasından koştu.Bizde koştuk.Daniel bize bakmaktan önüne bakmıyordu.Ve o üzücü olay gerçekleşti "Bam!!"
......
Devam Edecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmurlu Gün
ActionAynı ayda 2 ölüm.Birbirleriyle bağlantılımı yoksa değilmi.Sizinde aklınızda olacak sorulardan bir tanesi "Okulun en popüler kızı neden intihar etsin?"Tüm soruların cevapları çıkacak fakat bu kendiliğinden mi yoksa 5 arkadaş sayesinde mi?