Andrew aşık oluyor

7 3 0
                                    

Daniela araba çarpmıştı.Arkasından koşup hastane götürdük.Daniel ağır bir kaza geçirmişti.Ve kolunda açılan yaradan ötürü çok fazla kan kaybı geçirmişti.
Doktor ameliyathane den çıkıp bize Brh- kana ihtiyac duyulduğunu yakınlara haber verilmesini gerektiğini söyledi.
Benim kanım brh- di.Doktora gidip benden kan almasını söyledim.Biliyorum kan vermesem yada bulmasak ölücek ve cinayet ört pas edilecekti.Ama buna vicdanım izin vermedi.
Kanımın uygunluğu tespit edildikten sonra kan alma işlemleri başladı.Andrew hannah ile olanları düşündük.Yaşadıklarımız kolay şeyler değildi.Hepimizin psikolojisi bozulmuştu.Daniel uyanınca hepsini daha rahat anlayacaktık.
Sabaha karşı doktor ameliyatın başarılı geçtiğini söyledi.1-2 saat sonra odasına çıkaracaklarını ve görebileceğimizi söyledik.Kafeteryada zaman geçirdik.Su ve kahve içerken odasına doğru yol aldık.Daniel bizi görünce haraket etmedi.Daha doğrusu göremediği için haraket etmiyordu.Daniel geçici bir körlük geçiriyordu.İleri doğru gittiğimde tepki vermedi.Kim o ? dedi.
Biz ses verince deliye döndü.Doktor benim ona kan verdiğimi söyleyince hiçbir şey hissetmedi.
Bu üzmüştü ama iyiydi ve görmüştü.Daniel ın kulağına doğru eğilip.Tekrak gelicez ve kaçamıcaksın dedim.Evet kaza geçirmişti ama tehditler fotoğraflar bunları hiçbir şey örtemezdi.
Okulda Daniel bir kaç dönem zorlandı.Sopayla yürümek sandığından daha kolaydı sanki.Nerdeyse hiçbir yere çarpmamıştı.Alışmıştı belkide artık.
Ertesi gece Andrew ile yürüyüşe çıktık.Geceydi.
Onların evinin önüne geldiğimizde ileride duran kızı gördü.Sanki o an büyülenmişti Andrew.Kız kapüşonlu montunu indirdiğinde yüzü belli oldu.Bu karşı mahallede oturan Bayan Hillary di.Tarih öğretmeniydi.Büyüktü de Andrew e hadi ama saçmalama yüyüyelim dedim.Bayan Hillary de Andrew e bakıyordu.Şüphelenmiştim koskoca insandı neden bir kaç liseliye baksın ki!
Andrewin aklı ne kadar orda olsada yürüyüşe devam ettik.Danielin evinin önüne geldik.Odasının ışığı yanıyordu.Olanları tekrar göz önünde bulundurduk.Birden odasının camında insan silüeti çıktı.Çok ürkütücüydü..
Direk çalılıkların oraya eğildik.Penceredeki silüet bir kaç dakika sonra perdeyi kaldırdı.Etrafa bakıp kapattı.O gün yürüyüşü kesip hemen eve döndük.Andrew ile evlerimiz karşı karşıyaydı pencerelerimiz birbirine bakıyorduk.O gece olanları konuştuk.Ertesi sabah Andrewi bekledim fakat gelmedi.Kapılarına gittiğimde çoktan gitmişti.
Okulda Diğer tarih öğretmenimiz hamilelik iznine ayrıldığı için yerine Bayan Hillary gelmişti.Andrewi derste izledim.Çünkü kadına bağlanmıştı.1882929292992 kilometre öteden aşık olduğu belli oluyordu.Önce imkansız gibi gördüm.Ve Andrewe uzak durmasını başına iş almamasını söyledim.Daniel öndeki masadan kafasını arkaya doğru çevirip gözlüklerin altından sırıttı.Sinir olmuştum.Daha sonra çıkışta Andrew gelmedi.Daha sonra tarih Atlasların orda olduğu ek odaya baktım.Tarih hocaları çoğu zaman orda dururdu.Andrew i gördüm.Bayan Hillary ile dudak dudağa öpüşüyorlardı.Bana bir şey söylememişti.Cevap vermiyor beklemeden gidiyordu.Bayan Hillary ile ilişkilerini ilerlettiler.Andrewin mesajlarına cevap vermedim ve bir süre konuşmadık.Hiçbir şey olmamış gibi davranamazdım.
Bir kaç gün sonra Andrew in babası bunu öğrenmişti.Hemen müdürle konuştu.Hocanın okuldan alınması için gerekli işlemler başlatılmıştı.Andrew daha fazla bağlanmadan.Bu işten kurtulmuştuk.Bayan Hillary nin çantasında henry nin bilekliği çıkmıştı.Ama bunu sadece andrew ve ben görmüştük.Bilekliği alıp sakladık.İşleri kendimiz çözmeye çalışıyorduk.Bu tamamen yanlıştı biliyorduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yağmurlu GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin