#3

5.6K 39 0
                                    

Mummy Allen mengajak ke shopping mall untuk membeli pakaian tertentulah dress yang seksi dan singkat untuk kerja. Mummy membawa kami 2 minggu sekali untuk shopping baju, kasut dan alat solek. Tentulah wanita cina itu akan ikut sekali dengan kuncu-kuncunya. Takut kami lari.

Aku bersiap ala kadar sahaja kerana tak ada mood disebabkan perbualanku dengan Tiara malam tadi. Bertambah tak ada mood bila dikerjakan oleh Malik, kuncu Mummy Allen. Kali kedua Malik kerjakan aku. Entah kenapa bulan ni dia masih mahukan aku. Dah la aku tak suka buat seks dengan dia.

Oh yaa.. mummy akan membenarkan semua kuncunya bersama dengan parq G.R.O sebulan sekali. Mereka boleh buat pilihan sendiri nak yang mana. Mummy Allen kata, ianya sekadar untuk memastikan yang G.R.O dibawahnya sentiasa memuaskan hati. Selepas mengerjakan aku, Malik akan berjumpa dengan Mummy Allen untuk memberitahu prestasi kami. Nak tak nak, kenalah kami melayan mereka sebaik mungkin .

Kalau mereka buat aduan yang kami tak bagus, pasti kami akan dimarahi teruk dengan Mummy Allen. Celaka betul. Lebih celaka bila mummy sendiri yang akan turut berada di dalam bilik untuk memastikan prestasi kami sentiasa bagus. Dan mengajar kami skill skill baru.

-----------------------------------------------------

Malam ni tak ramai pengunjung yang datang disebabkan hari biasa. Aku terlihat seseorang berada di sebelah mummy. Walaupun gelap, aku dapat melihat wajah lelaki itu. Hensem. Badan sado.

Oleh kerana rasa ingin tahu, aku menghampiri mereka secara perlahan. Mummy yang menyedari aku sudah berada disebelah, segera dia menoleh.

"Hei Liaa.. this is Encik Hakim." Mummy memperkenalkan aku pada lelaki itu.

Tangan dihulurkan. Aku sambut. Jason memberi aku senyuman. Aku membalas.

Mood aku terus berubah. Dari zerooo.. terus ke 100 peratus mood happy.

"Encik Hakim, ni Lia. Diantara yang terbaik di sini. So how?" Kata mummy.

Seketika , Encik Hakim membisikkan sesuatu mummy. Mummy Allen tersenyum. Lepas itu, mummy membalas bisikan itu. Agak lama mereka berbisik. Aku cuba curi dengar. Sepatah haram pun tak dengar.

"Liaa.. pack your thing. And follow Encik Hakim . You are lucky tonight." Aku salah dengar ke?

"Are you sure?" Tanyaku ingin kepastian. Mummy Allen sekadar mengangguk. Dia memberi signal kepada Big Boy . Big Boy mengangguk lantas membuka pintu dan terus beredar dari situ. Kemudian, dia datang kembali dan memberikan handbag itu.

Encik Hakim memaut lenganku. Dan teruw menarikku untuk cepat beredar dari situ.

Hati aku tidak tenteram. Rasa takut, rasa geram, resah, gelabah dan rasa macam macam lagi. Dan lelaki itu terus mendiamkan diri dari keluar kelab sampailah sekarang.

"Awak nak bawak saya pergi mana ni?" Amboi sopan pulak aku bertanya.

Dia diam. Menoleh pun tidak. Fokus memandu.

Dalam 20 minit perjalanan, kami tiba di satu apartment. Dia menyuruh aku keluar dari kereta. Aku menurut. Kami menaiki lif hingga ke tingkat 15.

Kami berdiri dihadapan satu pintu. Lelaki itu menekan butang loceng. 1 saat... 2 saat... 3 saat... Klik ...











JengJengJeng 😜

G.R.O Where stories live. Discover now