#5

5.5K 30 0
                                    

Kami berpelukan masuk ke dalam master bedroom. Lampu bilik dimalapkan. Mike tersenyum menggoda kepadaku. Oh... hensemnya dia. Aku sudah ghairah melihatnya. Aku mengigit bibir bawahku menahan perasaan. Kalau boleh, aku mahu sahaja menerkamnya. Tapi aku pendamkan dulu saja nak tengok rentak permainannnya.

Mike menghampiriku. Badanku dipusing dan membelakangkannya. Tangannya membuka zip dresw singkatku. Kini hanya tinggal pakaian dalamku sahaja.

"You pergi mandi dulu. Lepastu pakai baju tidur yang I dah sediakan dalam bilik air. I tunggu sini okay." Pinta Mike. Spoil... Mungkin bau alkohol terlalu kuat melekat ditubuhku. Okay, aku ikut rentak game dia. Lalu aku menuju terus masuk ke dalam bilik air.

Selesai membersihkan badan, aki menyarung baju tidur. Wow... seksinya. Kelihatan tubuh badanku disebalik baju itu. Aku menyembur sedikit minyak wangi di leher.

Aku keluar dari bilik air. Mike sedang baring di atas katil. Dia segera menoleh ke arahku. Oh, hanya memakai boxer sahaja. Kelihatan six paxnya... awww so sexy.

Mike turun dari katil dan perlahan mendekatiku. Entah kenapa aku berasa debar. Tak pernah aku alami perasaqn seperti ini. Bukannya pertama kali aku berkeadaan begini dengannya.

"You look so sexy baby..." tubuhku dirangkul. Dia membenamkan bibirnya ke leherku. Aku menjerit kecil. Geli.

Dari leher, bibirnya naik ke telinga. Nafasnya dihembuskan disitu. Perlahan. Ohh... aku tak tahan lagi. Ikutkan hati, mahu saja aku menolaknya ke katil terus.

Tangannya sudah menjajah tubuhku. Dia memberhentikan tangannyan didada. Lalu dua bukitku diramas perlahan. Akhirnya aku mendesah kuat putingku sudah mengeras. Sedar dengan keadaan itu, dia mengusik daerah putingku. Digentelnya perlahan.

"Mike... I ... tak ... tahan ... ah" kataku penuh ghairah. Baju tidur disingkap ke atas sehingga menampakkan tempat sulitku.

Tiba-tiba tubuhku mengejang tanda klimaks sudah sampai. Aku rasakan vaginaku basah. Aku mencari nafas. Jarang sekali aku rasakan sensasi begini. Argh... berdas das air maninya terpancut. Aku terasa panas di dalam. Kami terdampar keletihan. Berpeluh kami berdua. Mike mencium kedua pipiku. Aku tersenyum tanda puas.

Setelah 3 tahun menceburi bidang ini, kali pertama aku rasa begini. Sensasinya luar biasa. Thanks Mike. Bisikku dalam hati.

G.R.O Where stories live. Discover now