Aku duduk di depan cermin. Entah kenapa hatiku terasa sedih. Dan perasaan yang aku rasa sekarang tak pernah aku rasakan. Ia sukar untuk ditafsirkan. Tak pernah aku alami perasaan macam ni. Walaupun tak sampai 24jam aku berada dirumah ini, aku rasa macam aku berada di rumah sendiri.
Rumah? 3 tahun aku meninggalkan rumah itu. Rumah yang banyak kenangan manis dan pahit. Merakam segala kegembiraan, kesedihan dan kekejaman yang berlaku di rumah itu. Ahh... aku tak mahu ingat lagi. Kenapa semua kenangan itu datang singgah dalam fikiranku ketika ini? Adakah aku rindu dengan rumah itu atau mereka yang pernah menetap disitu?
Air mataku menitis. Argh... sial la. Aku tak suka melihat diri aku menangis. Kali terakhir aku menangis adalah malam pertama aku di apartment Mummy Allen. Sejak itu, aku tekad untuk tidak nangis lagi.
"Kenapa menangis ni?" Entah bila Mike ada di belakangku. Tangannya memeganh bahuku. Aku cepat-cepat mengesat air mata yang menitis di pipi dengan belakang tapak tangan.
"Eh...tak lah.. I pening sikit. Mungkin sebab semalam. I minum banyak sangat masa kat club." Jawabku. Aku menepuk tangan Mike yang berada di bahuku.
"Sorry pasal tadi. I memang tak maksudkan macamtu. Sorry ye baby." Mike mencium leherku.
"Its okah, memang betul apa yang you cakap tu. I sedar siapa diri I. I datang untuk bekerja." Balasku. Hish... perasaan ini datang lagi. Kau ni kenapa Lia? Jangan buat pasal.
"Syhhh... dont say like that. I tak suka."
Mike menciun lagi leherku. Lama. Sesekali dia menggigit manja leherku. Nafsuku mula terbit. Aku suka perlakuan Mike. Dia tahu kelemahan aku dimana. Berbeza dengan mereka yang pernah 'berurusan' denganku. Semuanya hanya mementingkan diri sendiri. Lepas puas, aku ditinggalkan begitu. Berbeza dengan Mike.
Aku mendesah perlahan. Mataku terpejam menikmati kucupan Mike.
"You nampak sexy dengan kebaya nyonya ni. First time nampak you keluar tadi, junior I terus bangun. Tapi apa boleh buat, kena juga makan untuk tambah stamina." Kata Mike.
Aku ketawa kecil. Lawak jugak mamat ni. Dia turut ketawa. Dari cermin, aku lihat Mike dari sisi yang berbeza. Dia seorang lelaki kacak. Kulitnya kuning langsat. Tingginya mungkin lebih kurang 180cm. Badannya agak sado. Dia juga seorang yang kelakar walaupun raut wajahnya tampak series.
Aku bangun menghadapnya. Aku berikan senyuman yang menggoda. Perlahan aku dekatkan bibirku. Bibir kami bersentuhan. Tangan Mike sudah merayap di badanku. Nafasnya laju. Mungkin terlalu ghairah kerana dia menyukai aku memakai kebaya nyonya ini. Dan ia menaikkan nafsu Mike. Lama kami bercumbu. Bibirku digigitnya. Lidahku dihisap.
Setelah selesai 'berurusan' , dia mengucup dahiku dan mengeluarkan senjatanya. Kami terdampar kepenatan. Masing-masing mencungap. Aku dapat rasakan peluhku keluar dengan banyak disebabkan baju yang ku pakai ini. Tanpa membuang masa, aku terus bangun untuk mandi sekali lagi meninggalkan Mike yang sedang baring keletihan.
YOU ARE READING
G.R.O
Romance"Sungguh aku taknak kerja macam ni. Tapi aku terpaksa. Ya. Aku ulang, aku terpaksa. " -Atilia-