TÜBİTAK Fuarı

56 19 23
                                    

Okulumuz her sene olduğu gibi bu sene de TÜBİTAK Fuarı düzenlemişti.
Üstelik kermesle peş peşe geldiği için 1 hafta dersler boş geçecekti.
Normal bir öğrencinin okula gelmemesi gerekir. Çünkü neden gelsin?? Zaten dersler boş. Ama biz normal öğrenciler gibi değiliz hatta biz normal insanlar gibi bile değiliz de neyse fazla şaapmayalım.
Sırf bizim tayfayla takılmak için okula gidiyorduk. Evet biz manyağız.
Sabah her zaman ki köşede buluşup keyif yaptık. (Anlarsınız ya)
Ya da anlamayabilirsiniz çünkü öğrenciler okula gitmeden önce bunu yapmaz.
Bizim keyif anlayışımız sabahın körünce cips, kola, sigara.... falan
İlk derse girmeme kararı aldık ve 40 dakika boyunca eğlendik.
Teneffüs vakti gelince okula gittik. TÜBİTAK için hazırlık yapıyorlardı. Bizim tayfadan hiç kimse sınıfına gitmedi. Bahçede takılıyorduk. Fuar kurulunca müzikler felan çalmaya başladı. Öbür bahçede ise kermes hazırlıkları yapılıyordu. (Okulumuzun iki tane bahçesi var) Önce gidip kermesten karnımızı doyurduk. Sonra ön bahçeye geçip Fuarı gezmeye başladık. Tüm stantları gezdikten sonra müzikler eşliğinde göbek atmaya başladık.
Ankaranın bağları, tavukları pişirmişem.... Evet okul olarak ruh hastasıyız, yüzümüze vurmayın plsss.
Kafamı çevirdiğimde gördüğüm manzara kahkaha attırdı.
Hamza Emre'nin omuzlarına oturmuş orda oynuyor.
"Düşcen gerizekalı" diye bağırdığımda "Bana bişey olmaz" dedi.
Peki beyefendi.. Düştüğünüz zaman hastanede görüşürüz....
Bir süre sonra müzik değişti. Tam kopmalık bi yabancı müzik açtılar. Hamza hemen aşağı indi veee DANSSSS.
Ah benim manyak kardeşcanım.
Tam biz alkış tutarak Hamzullah'ı(Hamzaya genelde Hamzullah diye hitap ederim) izlerken bi kız geldi. Kız da dans ediyordu. Hamzullah kızı görünce "Kapışalım mı?" dedi. Kız kabul etti ve ikiside hunharca dans etmeye başladı.
Bir ara canım kardeşciğim kendinden geçip kıza hareket çekti. (Kızın kafasını kendi önüne eğip geri kaldırdı.) Anlayan anladı işte..
Kızda birden gaza gelip Hamzullaha yaklaştı yaklaştı yaklaştı.......
Yere eğilip vücüdunu Hamzullaha sürterek ayağa kalktı.
Yüz ifadem 😨 şu hali almıştı.
Ya o an Hamzullah birden..... Ay neyse iğrençleşmicem ama 'Bi erkeğe bunu yapacak kadar namuzsuz musun kızım sen??' Demeden de edemiyorum yani.

Kız yanımızdan gitti. O sırada halay müziği çalmaya başlamıştı. Bizimkiler kendi halinde koparken biz de halay çekenlerin arasına girdik. Kısa bir süre sonra geri çıktık. Çok sıkılmıştık.
Kermesin olduğu bahçe daha sakindi. Bizde oraya gittik. Okulun merdivenlerine oturduk ve muhabbete başladık. Bizimkiler telefon getirmiş. Şarkı felan dinledik derken çıkış saati geldi. Toparlanmaya başladık. Bizimkiler "Hadi kaçalım"dedi. Biz ise "Zaten 1 ders kaldı, kaçıp napıcaz?" diye itiraz ettik. Onlar da vazgeçtiler. "O zaman gidip 5 dk sonra geri gelelim. Okuldan çıkmamız lazım 2 dk'lık bi işimiz var" dediler.

Sizce okuldan çıkmayı neden bu kadar çok istiyorlar?? 5 dakikada ne yapıp geri gelecekler??
Fikirlerinizi yorum olarak yazın. Bakalım nasıl fikirler çıkacak.
Sizleri seviyorum. Umarım keyifle okumuşsunuzdur. ❤

Kardeş Ne Demek..?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin