KAYIP

15 2 0
                                    

Çok mutluydu ailesiyle birlikte tatile gidiyordu hayat hiç olmadığı kadar güzeldi ama bilmiyorduki her şey bozulacaktı.

Arabayla Bursa'ya ilerliyorduk bundan önce Şarköy'de kahvaltı etmiştik bir akrabamız bize ne zamandır uğramıyorsunuz bir gelip kahvemizi için demişti kurban bayramının et dağıtma merasimiyle uğramak farz olmuştu.Çanakkale yolunu biraz geçtikten sonra yarım saat bir yere eti verdik elimizdeki son et poşetiydi.Şimdi ise Bursa yolu gözüktü.Bursa'ya yarım saat uğradık daha sonra ise Balıkesir'e doğru gitmeye başladık .

Balıkesir'de babaannemler oturuyordu deniz kenarı olmasada deniz manzaralı bir yazlığımız vardı.Denize girip bir kaç sokak boyu kadar bir yolu üste çıkıp yazlığa varıyorduk.Yazlık hemen hemen köhne bir yerdi eskiyi hatırlatan ahşap yapım kapalı bir giriş sizi karşılardı ondan önce ise demir kapı vardı.Yolda giderken eski hatıraları düşünür radyodan çıkan müziklerle karıştırıp kendi kafamda hikayeleri hatırlardım.Kolumu camdan dışarı çıkarıp hızlı esen rüzgarı hissederdim.

Birden arabanın kontrolü sarsılmaya hatta yok olmaya başlamıştı ben o arada uyuyordum ama sarsıntı yüzünden aniden uyandım .Ne olduğunu anlayamadan yolu fark ettim yol buruşmaya hatta garip büklüm bir hal almaya başladı araba ise stilini kaybedip yamuk yumuk olmaya başladı aniden bulunduğumuz heryer Salvador Dali'nin Eserleri gibi erimeye başladı sonra mor yıldırımlar ve aniden bir ışık patlaması oldu araba parçalara ayrıldı yolda parçalara ayrıldı sanırım o bölgede bulunan insanlarda garip olan tarafı bende sanırım parçalara ayrıldım uzuvlarımı hissedemiyordum sanki yavaşça bir mum gibi eriyordum o anda aniden boynumda bir acı hissettim ve aniden gözlerim kapandı .

Bilincim tam anlamıyla kapanmadı kesik kesik görüntüler görüyorum sürüklendiğimi bir arabaya konuluyordum ,boğulduğumu hissettim daha sonra biraz daha taşındım sonra yine boynumda acı hissettim ve herşey karardı.

Ne olmuştu bana neden bu hale düştüm ve şuan ailem nerede bilmiyorum ama herşey çok karıştı ve ben hiçbirşeyi anlayamadım...

DOĞAÜSTÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin