KABEROLAR

6 2 0
                                    

Kapkaranlıktırlar kaberolar soğuk gözüken derileri uzun boyları ve iri yarı bedenleriyle bizim gibi insanları öldürmek için varlar aslında kaberolar eskiden bizim taraftaydı ama bir çocuk yüzünden herşey birbirine ayrıldı.

-Çocuk ne yapmışki?
-Bu oldukça uzun bir hikaye bir iki yıl öncesine dayanıyor .
-Anlatsana ,dedi Deniz.
Çocuk o zamanlar 12 ya da 13 yaşlarındaydı güçleri fazlasıyla farklı olduğu için kendine hastı çocuk özel telekinezi gücüne sahipti.Onun adı Yağız'dı.

O zamanlar özel güçlü çocuklar alınır ve eğitilirdi bu görevi yeni adı koberolar olan grup yapardı .

Ama çocuklar eğitilirken  kayboluyordu yani kaçırılıyorlardı eğer bir şekilde kaçırılmasa bile ölüleri bulunuyordu.

Bu yüzden eğiten kişiler Peri dilinden gelen Çocuk öldüren anlamına gelen Kabero adı verildi topluluk bu sözleri kabul etmedi ve kabero sözü yayılınca çocuklar o topluluğun eğitimine katılmak istemedi koberolar ise çocukları kaçırmaya başladılar ,zorla eğitim vermeye başladılar.

Çocuklar korkmaya başlamışlardı bir gün sıra bu çocuğa gelince çocuk ne kadar onu kaçırmaya gelen biri varsa saldırmaya başlamış taki önemli bir öğretim görevlisini öldürene kadar.

Bu yüzden periler kaberolara saldırmaya ve savaşmaya başladılar.
Aniden kü
beroların başındaki eğitimci adam ölüm haberi her yerde yayılır

O adamın yerine kim olduğu bilinmeyen biri gelir ve onlara saldıran bütün perileri öldürürler ,bu büyük bir savaşa yol açar.Koberolar genelde insan soyundan gelen canavarlar olmaya başladı ve gördükleri herkesi öldürmeye başladılar .

Daha bir sürü detayı varmış ama ,bu duyduğum kadar ki kısmı.
-Yani koberolar zamanında iyidirler ama daha sonra amacından saptılar öylemi?
-Evet öyle ,bazı rivayetlere göre hala gizlice çocuklara eğitim veriyorlarmış.
-Peki ya Yağız ona ne oldu ?
-Malesef bu olaylardan sonra evinde ölü bulundu tüm iç organları çıkarılmış biçimde.
Gerçekten esrarengiz bir olaydı .

Bu olay beni baya etkilemişti Kenan'ın küçük evinde olanları düşünüyordum .Koberolar her an gelip saldıracakmış gibi korkmaya başladım.
Ama sonra kapının çalınmasıyla irkildim .
Kenan yanıma geldi kapıyı açtım ve suratıma bir silah doğrultuldu .Siyah saçlı bir kız oldukça kızgın bir biçimde bana bakıyordu;
-Sen kimsin sürtük?
...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 27, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DOĞAÜSTÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin