Hi semua oke Ni salah satu episode yang aku suka tengok. Permulaan sebuah keluarga.
Dua sahabat Baik ; jae suk Dan sukjin
JOngkok and boys ; haha Dan gary
Kwang soo Dan Jong ki
Song hi hyo yang comel molek Dan Masih feminine.
Permulaannya apabila si Gary Dan haha nak buat new trend . Ayat yang Akan selalu disebut ..iaitu " seum dwa" .
Dua patah perkataan Ni datang dari “seum-ni-da”. Maksud dia ok Dan paham which means alright/understood in korean. So dorang kena pronounce cepat n Jadilah seum- dwa.
Jae suk suka menyakat.
Jae suk cakap
" ye ke Akan jadi trend".
Haha n Gary cakp " of course seum-dwa". Hahahahah comel ja.
Kita pi ke part yang buatkan aku nangis sebab terharu dengan kejujuran Jae suk.
Dorang main permainan truth or dare. 3 soalan Akan diberikan Dan member kena buat Jae suk menipu...
Masa tu aku expect perangai jae suk mesti reveal. Hehehehehe
Diorang Tanya " adakah tanpa dia , RUnningman takkan wujud?".
Possibility sebab dia Kan famous. Jawapan dia buat aku melt.
No one! Senyuman diberikan.
Yoo jae suk u re good. Aku jatuh cinta! ..
Haha comel bila peluk jae suk. Haha Dan gwang Soo peluk jae suk. Hati depa sway. Ya la jawapan dia jujur kowt. Aku pun rasa bangga. Dia memang the true gentleman.
" Be the same person after camera off". .
- yoo jae sukPart yang paling buat bertepuk tangan sekaligus buatkan aku bahagia...
hooray!
jae suk kena pilih antara Yong man dengan sukjin? Jeng jeng jeng....
Dan jae suk pilih sukjin... sumpah Seronok tengok persahabtan dorang. Berbunga Hati aku.
Part yang paling last bila song ji hyo nangis. Kesian dia da Macam slave Hunter huhuhu... Dia Macam Budak Budak nak group dengan JOngkok...oh poor ji hyo...aku harap dorang ada jodoh...😄😄😄😄
***
Tq yang vote ...
YOU ARE READING
RUnningman Moments 😀
HumorRunningman Saraghae. ! I love it from the beginning. Gambar semua nya dari SBS yang aku download . Hope korang suka dengan moment- moment bahasa Kedah ni..:) Start: June 16 2017 End: none Copyright © June 2017 syafiqah azmi Vote if u like it #9012...