Hello!hello
Ok jom Kita pergi ke episode dimana aku suka perempuan watak jahat Mai RM . Awesome celebrity's. Jom Kita kenalan dengan guest dalam episode nieeww..
Ttarawa gais...
Aku ikut group yang first dalam episode nieeww ....
1) yoo ri geng dengan Gary
2)Yeo Jin baju hijau
3)In young geng dengan HAHA
4) min seo dengan jongkok
5) seo woo dengan jae sukYeo Jin masuk n bila PD cakap ' standby's...dia pukul kepala kwang Soo...
Sakit kot..kwang Soo yang tengah berangan ...jadi bler "what the hell pempuan Ni pukul aku"..
Lepas tu seo woo dengan dramanya sebabak...dia makan vitamin... sumpah lawak...jae suk tu yang aku Tak tahan....mesti dia Cakap " layankan ja drama budak Ni"...kah kah kah...
Haha dengan In young ...in young buat lawak bila Haha suruh kutip satu ja botol yng dia sepahkan....dia kutip kowttttt...baiknyaaaaa~~~~sukjin dengan ji hyo immersed dah dengan lakonan depa.. hahahhahahahaha
Yoo ri masuk terus Marah Gary, Kesian Gary yang tengah makan..Gary cakap ' I am gae.
Hahahhahahahaha... Pastu Kenna curah air Kat mukA Gary . Jahat la yoo ri... Hahahhhaha...mesti Gary frust 😄😄😄😄. Lepas tu dia Cakap " Tolong Jangan obsessed dengan ji hyo....Tolong la bagi perhatian Kat Saya"...terkejut Gary. Mesti Gary Tak Sangka... Kehkehkehkeh...yoo ri pun terkejut bila dia keluarkan ayat tu..ji hyo mesti gelak bila tngok balik Kat tv .
min seo yang dok picit Mata sepet Jong kok...hahahhahahahaha Kesian ...tapi mesti JOngkok suka an?
Kat part tempat lecah, depa kena panjat tu kelako....si pelakon-pelakon ni...lambat Gila siap buatkan Haha mengamuk, Gary meluat Dan jae suk annoying... hahahhahahahaha padan mukA hngpa.
Si yoo ri panjat kwang soo n jadikan sebagai tangga..keh keh keh.. kwang Soo terima ja.. kesian kwang Soo .tomboy betol yoo ri nie.depa buat Kan member RUnningman dengan PD terkejut..kah kah kah..Ni mesti kes drma influence..depa Kan pegang watak jahat sampai Gary kata..
" Tak rasa ka depa nie memang kejam? ...PD gelak mengekek.. Mana Tak kejam..habis semua Laki kena tolak, kena terajang n kena tarik baju.....Masa tu baru Nampk song ji hyo la paling ' baik'. Fuh memang epik Gila bila si watak jahat conquer RUnningman..
Lepas tu seo woo berlakon watak maid...aku ingat dia pakai tudung...
hahhhaaha...si Yeo Jin dgn kwang Soo jadi model kereta lepas kalah..kwang Soo la Tak tahan bila Yeo Jin try buat manja..ish easy betul kwang Soo nie... Kehkehkehkeh.. Alahai.drama la depa nie.
YOU ARE READING
RUnningman Moments 😀
HumorRunningman Saraghae. ! I love it from the beginning. Gambar semua nya dari SBS yang aku download . Hope korang suka dengan moment- moment bahasa Kedah ni..:) Start: June 16 2017 End: none Copyright © June 2017 syafiqah azmi Vote if u like it #9012...