Oi desu ka? Maksudnya APA habaq ...kali ini queen_ dreaming nak Citer part best dalam RM 155. Actually azriela_mika a.k. a author vampire butler request episode Ni...haa Soo it trigger my another me untuk tulis part yang best untuk dia....ecewahhhh~~~~...sebelum Ni chim224 yang request. .tq both of you ...buatkan entry Ni very lively .

Guest yang datang untuk episode Ni ialah: suzyyy~~~si gadis Cantik tanpa pembedahan.haaa gitu..
mula-mula
Sukjin : are you class leader? Why u are class leader. * Tak puas hatila kawan.Kwangsoo: yes I am.
Jae suk: you are just class girrafe that our school is rising..hahahaha Betul tu .
Part ji hyo
I am new transfer student
Kwang Soo: guy say hi.
Ji hyo : I don't want you to say hi to me...Kahkahkah ... Ji hyo menyakat tu.. RUnningman is awesome
Pastu Do wan masuk sebagai home room teacher...rambut dia Macam Hafiz awan nano.. kahkahkah...apala .
Episode Kali ini depa kena Cari fateful couple..aku ingat Macam sweet couple rupanya..jeng jeng... Semua Laki pakat happy..depa Tak Tau Ada bala yang menanti * hiperbola duh
Yang kelakarnya bila Kena Tanya cermin..ala Macam Citer watak ahli sihir jahat dalam snowhite...
Mirror! Mirror ! Are we fateful couple? ...wowwww daebak.
Ttarawa gais:
Haaa Ada caption yang menarik Minat aku Masa haha Dan ji hyo Tanya mirror 😁.depa Tak serasi
Captions: it is item yang Tak ngam or orang yang Tak ngam...alahai Sapa buat caption ni.. Hehehehehe
Pastu si jae suk Dan haha fight sebab Suzy..Suzy pelik..dua Dua Diam.
Haha: wow you are seriously beautiful
Jaesuk: don't stare me like ghostKahkahkahkah jaesuk Ni Kan penakot. ..aduhai
Haaa part paling menarik bila depa Bukan fateful couple n then keluar tulisan darah...
Peraturan dia unik..Ni Masa suzi dengan jae suk
1) kalau 4 atau Lebih berkumpul, salah seorang mesti Mati .. Kwang Soo Cuba lari dari jaesuk sebab takot dia yang mati.. hakhakhak..aduyai drama la dia nie.
Eee menakotkan...scary!Result: Jong kok out
Haha Dan JOngkok
2). Seseorang pasti Mati bila depa pusing belakang. Hahahhhaha! . Terus haha Dan JOngkok Tak pandang belakang..Pastu depa punyA excited nak oust orang. Tanpa rip nametag...wowwww PD ...
Result: ji hyo pukul kepala Kwang Soo...arghhhhh sakittt. .tapi kelakar.
" Let me hit her one time" kahkahkahJAESUK: why we are supposed to do? Hahahah. .aku tergelak jugak. Kwang Soo siap buat DIY NECK BRACE lagi..alahai kwang soo...
Kwang Soo n sukjin
3) someone Mati bila depa menjerit kuat
Haha out...wow Suzy memang adapt dengan episode hantu nie
4) someone Mati bila depa jadi buruk-jaesuk...wowwww ji hyo awesome...
5) someone die bila depa basah- gary kena corok dengan air
6) kena Cari locker
7) someone will die if both feet touch the ground.. abis tu depa nak buat ap...terbang? Sukjin kalah jugak...heeeeActually, ji hyo Dan Suzy Ni hantu...perghhh..pandai team production buat cerita...heeee
**"***
Hi hello, queen_ dreaming ringkas Kan sebab Tak nak baca panjang 2.. hahahaha...malas euhh...keep support me coz I want to change my ' karangan'..berbulu mata ooooiii....
Nanti Kan yeer
YOU ARE READING
RUnningman Moments 😀
HumorRunningman Saraghae. ! I love it from the beginning. Gambar semua nya dari SBS yang aku download . Hope korang suka dengan moment- moment bahasa Kedah ni..:) Start: June 16 2017 End: none Copyright © June 2017 syafiqah azmi Vote if u like it #9012...