I come to defeat commander, my bestfriend
Yuhuuu~~.ni hao? How are you? Are you miss me? 😄...ok...😀.Kali Ni aku nak share Kat korang tentang sorang guest yang aku suka sangat..aku boleh ulang tengok banyak Kali sebab pelakon yang aku Minat tu Ada...heheheh Orangnya kacak...Dan memang aku suka la lakonan dia. Haaa satu lagi dia ni kawan baik Jong kok...woahhh~~~...nah Ni bukti dia..lama gak depa Ni kawan dari remaja tuhhh..
Haaa Ni la jang hyuk...heheheheh.....Masa episode 44 nie...aku suka Gila dia defeat commander...ohoooo.. dia nie dibantu oleh actor shim.....depa pun berlakon dalam MIdas.
Orang yang kacak nie mesti orang kenal..buktinya Masa dia bersembunyi, pekerja nampak dia....then depa mintak autograph...woahhh kacak Kan? Heeeheheh..kalau aku pun nak jugak....
RUnningman Tak Tau yang jang hyuk datang.. tapi JOngkok superb...bila dia tengok actor shim... automatic dia kata
" Jang hyuk here"?
Wahhhh, kawan baik betol Ni..ha Ada part yang aku rasa korang patut tahu..Macam Mana hang hyuk selamba jalan depan jae suk n lari sepantas kilat... Zappppsssssss!!!!
Dia boleh Lepas Padahal semua member RUnningman kejar dia...dia pernah jugak berlakon dalam Slave hunter...wowwww memang umphhh..
Tibalah event yang aku tunggu...fight dengan commander. Woahhhhh..
Jang hyuk tolak commander ke dinding...you are good my favourite author..heheheh
Part yang paling kelako bila jang hyuk Cuba nak Lariiiiiiiiii tapi pintu pulak Tak nak terbukak... kahkahkah...adehhhh lawak.
Then, part yang buatkan aku tersentuh pasal mamat Ni....bila dia layan peminat dia,nampak la keikhlasan itu.. heheheh.. memang terbaik..
Aha dia berlakon dalam fated to love you...Dia suka gelak Dan aku memang suka Gila dia gelak hahahahhaahhahahaha...aku pun terikut nak gelak.
Aku boleh ulang cerita Ni dah masuk 5 kali. Pastu cerita voice ....fuh dia berlakon penuh dengan aksi..aku recommend cerita tu Kat hangpa...aku Kan Minat cerita dectetive...heheheh
YOU ARE READING
RUnningman Moments 😀
HumorRunningman Saraghae. ! I love it from the beginning. Gambar semua nya dari SBS yang aku download . Hope korang suka dengan moment- moment bahasa Kedah ni..:) Start: June 16 2017 End: none Copyright © June 2017 syafiqah azmi Vote if u like it #9012...