runningman 8

167 15 0
                                    


Anyeongggg~~~~ Saja Try..Heeee..oke jom Kita move on Kat episode 8.. Yeahhhh!

Tempat Kat Korea iaitu tempat history.. Seoul muzium iaitu GYeonghui Palace yang Masih teguh selama 400 tahun. Sapa pernah tengok rootap Prince..ha situ la tempat dia.hehehhehe

MBlaq- Lee joon
F(x) - Victoria
Dual daggers of JOngro park joon kyu

Ni guest yang Mai episode 8

Scene 1Yang best Kan bila  Gary dapat tahan Sakit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Scene 1
Yang best Kan bila Gary dapat tahan Sakit. Haha buat Kat dahi Gary guNa chopsticks. Sakittt oooooo tapi dia boleh tahan. _Daebak Gila.....dia boleh relax.


bila jae suk dengan suk jin buat..tudia Sakit gilaaaa. Menjerit depa.tangan merah kahkahkah...

Ni Masa reveal tentang kisah member masa lalu. Aku excited kot... Scene Kwang sooo tak boleh belah betol..yeah dia start dari bawah....dari mukA Tak kacak Mana...iklan pun ....

Kesian tau pakwe aku tuh😂

Lepas tu scene leasurely tea. SBS reveal kisah Masa lalu depa. Hai la...

Jae suk
" On or off camera , be the same person"

10 tahun jae suk kerja tapi dapat jae hanya 2 trophi. Dia Tak fames lagi. Selebriti tapi nak daptkan kerja sbg mc..susah......aku Sedih duh.* Lap air Mata. Walaupun tengok banyak Kali...aku tetap Sedih... satu perasaan yang lahir dalam hati...Akan sentuh juga Hati . 😅😅😅😅 Lepas tu dia Cakap dia akan jujur, modest Dan Ikhlas ..Pastu dia Cakap dia akan tetap akan jadi diri dia. Yup tu aku percaya...dia memang jadi diri dia. 10 tahun dia kerja keras Dan tengokla dia sekarang. Yoo jae suk ' national MC's . Kowt... Dia pegang janji dia. Gentleman la dia nie.....

" The sweat Never betray you dear national mc."....

Kwang sooo nangeh Masa Ni...mungkin terharu and sedih...ya la ingat Senang nak Naik sampai satu tahap yang Kita ja Tau penat ,cubaaan demi Cubaan . TahniAh jae sukk..

Lepas tu yang kelakar bila part dia tunjuk badan dia. Suk jin malu... hahahahaaaha jae suk Ni Gila la. Malu kowt. Ji hyo dengan Victoria malu tapi Tak henti gelak.

Sukjin

Part sukjin bila dia nyanyi ' I swear'..



.hahahahah mengekek depa gelak...Hai la suk jin... sempat lagi.. hehehe

The last one part jae suk tegur Gary sebab cakap ' ya '.....Kat jae suk . Masa tu dia tengah kejar jae suk.... Gary Tak sengaja Tau...

* info : Dalam budaya Korea , panggil ' Yahhhh' Kat orang Lbh tua dari kita Kira kurang ajar .

*****
Nanti queen_dreaming upload gambar k...line x clear huhuhu

 RUnningman Moments 😀Where stories live. Discover now