Part 4

375 15 1
                                    

Intan tengah bersiap2 dan berkemas untuk balik ke Malaysia...tapi sebelum tu dia buat keputusan nak jalan2 dulu sekitar seoul dan beli hadiah utk kwn2 dia dgn mama..papa Jimin dekat Malaysia..dia kecewa dan sakit hati dgn Jimin sebab tu dia buat keputusan nak balik malaysia je..buat apa dia duduk dekat seoul lagi kalau Jimin sendiri tak nak jumpa dia..dia dah penat menangis semalaman....

Tempat pertama yg Intan pergi ialah Namsan Tower..ye la...dia dah lama nak pergi namsan tower so dia takkan lepaskan peluang...

Intan: wah..segarnya udara kat sini..(mendepakan tangan sambil memejamkan mata)...

Tiba2 ada orang tegur dia....

??: hai...

Intan: (pandang org yg tegur dia) ehh..Seok Jin oppa....

Seok JIn: ehh.macam mana kenal saya...

Intan: haha..siapa yg tak kenal Bts group popular yg bakal debut tak lama lagi....

Seok Jin: owhh hehe....btw awak ni yg semalam tu kan yg kawan Jimin tu...

Intan: erkkk..haha bukan la...saya bukan kawan dia..saya salah org.sebab muka dgn mana dia ada iras2 dgn kawan saya..lagipun dia pun tak kenal saya...haha (gelak tipu)...(tukar topik) oppa seorang je ke...

Seok Jin: ehh tak la...dgn suga..nama siapa.

Intan: Intan..owhh...oppa buat apa kat sini..

Seok Jin: saja jalan2..lagipun manager bagi pelepasan utk buat aktiviti sendiri..

Intan: owhh...'aku igt nak tanya pasal Jimin tapi tak pa la..aku tak nak diorang tahu yg aku kwn Jimin'(dlm hati)...

???: weyh hyung..kau pergi mana...aku cari kau tadi...

Seok Jin: dah kau lama sgt kat tandas..aku jalan la dulu....

Intan: annyeong suga oppa (senyum)...

Suga: (pandang Intan dgn muka pelik)...weyh..hyung sapa ni..mcm mna dia tahu nama aku....

Seok Jin: ishh kau ni....dia peminat Bts la..

Suga: wah...jinjja....tak sangka kita belum debut dah ada peminat...cute pulak tu...nama siapa..

Intan: Intan(senyum)...

Suga: tapi saya mcm pernah nampak awak..kat mana ehh..(berfikir)...

Seok Jin: ishh kau ni..dia yg dtg semalam tu..yg panggil Jimin tu takkan tak igt...

Suga: owhh..baru igt..patut mcm pernah nampak...sorang je ke...buat apa kat sini...

Intan: aah..sorang je..sebenarnya saya dah nak balik Malaysia..sebab tu jln2 dulu sebelum balik...

Seok Jin: ha...nak balik dah ke..ala baru igt nak berkenalan..bukan senang nak jumpa peminat Malaysia (muka sedih)...

Suga: aah..tinggal la lama lagi kat sini....saya pun nak berkenalan dgn peminat cute mcm awak ni...mesti Bts pun nak berkenalan dgn awak....

Intan: 'saya pun kalau boleh nak tinggal lama lagi tapi Jimin mesti tak suka'(dlm hati)...sorry oppa..Intan byk kerja kat Malaysia..lagipun minggu depan kelas dah start...intan janji nanti kita jumpa lagi..nanti oppa buatlah konsert dekat malaysia...Intan janji intan pergi.....

Suga: betul ni...(muka tak percaya)...

Intan: betul la..promise....

Seok Jin: hmm..bila Intan balik....

Intan: lepas ni...okay lah oppa Intan kena pergi dah sebab flight lagi sejam...annyeong oppa(melambai)....

Suga&Jin: annyeong..(melambai)...

I'm Sorry but I Love YouTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang