Selepas konsert Bts habis Intan mengajak puteri dgn Aisyah utk balik...sebab dia tak nak bertembung dgn Jimin tapi sangkaan dia salah apabila seseorang menyebut nama dia....
???: Intan tunggu!!!!!!!!...
Intan: (berpusing) 'Jimin'(dlm hati)....
Jimin: Intan..aku nak bercakap dgn kau....
Intan: maaf...tapi saya kenal awak ke...saya pergi dulu...
Jimin: Intan(menarik tgn Intan)..please..aku tahu aku salah bagi aku peluang utk explain dekat kau....
Intan: (mengalir air mata)...explain apa...kau kenal aku ke atau aku kenal kau ke...aku tak rasa aku kenal kau...(nak pergi)...
Jimin: (menarik tgn Intan kembali)....Intan please..aku minta maaf...kau bagi la aku peluang..aku tahu aku salah..kau marah la aku..kau cakap je apa yg kau tak puas hati dgn aku....kau luahkan semua dekat aku...kau marahla aku kalau itu boleh kurangkan rasa sakit hati kau....
Ahli2 Bts yg lain hanya pandang dgn pandangan tertanya2 kecuali Jin dgn Yoongi...Ikmal dgn Adam pun ada sekali menyaksikan drama air mata diorang...
Intan: (melepaskan tgn Jimin yg pegang dia)...MEMANG AKU TAK PUAS HATI DGN KAU...HATI AKU SAKIT TAHU TAK BILA KAU TAK MENGAKU AKU NI KWN KAU...AKU PERGI SEOUL SEBAB RINDU KAU..BILA KAU PERGI SEOUL KAU TAK PERNAH SEKALI PUN CONTACT AKU..KAU JANJI YG KAU AKN CONTACT AKU KALAU KAU SAMPAI SEOUL..AKU TUNGGU KAU TAHU TAK...BILA AKU PERGI SEOUL AKU EXCITED SEBAB HARAP DPT JUMPA KAU SEBAB AKU RINDU KAU TAHU TAK TAPI BILA AKU PERGI APA YG AKU DAPAT..SAKIT HATI KAU TAHU TAK SAKIT HATI PARK JIMIN!!!!! (menangis)....2 TAHUN CHIM..2 TAHUN AKU TUNGGU KAU TAPI...hiks..hiks..KAU KWN AKU YG PALING AKU SAYANG..KALAU KAU MALU NAK MENGAKU AKU NI KWN KAU CKP JE LA..JGN LA KAU BUAT AKU NI MCM PATUNG YG TAK BERNYAWA....hiks..hiks...sakit kau tahu tak...
Jimin: Intan...mianhae..jinjja mianhae...aku tak fikir perasaan kau..aku minta maaf(menangis)...aku selfish....aku sakitkan hati kau..aku buat kau sedih..aku memang kawan yg tak guna tapi sumpah Intan aku tak pernah malu kau kwn aku..Aku syg kau sgt2....kau igt aku suka ke buat mcm tu kat kau..kau igt aku tak sakit tengok kau menangis sebab aku mcm ni..aku menderita Intan..aku menderita sebab aku rindu kau...2 tahun aku tak jumpa kau buat hati aku rasa terseksa..aku rindu kau tahu tak...
Jimin menuju ke arah Intan dan memegang kedua2 tgn Intan...
Jimin: mianhae..jinjja mianhae..kau pukul aku kalau itu dpt kurangkan rasa sakit kau..pukul aku Intan(menangis)...
Intan: (menumbuk dada Jimin)...kau jahat..kau kejam..kenapa kau seksa aku mcm ni..kenapa kau sakitkan aku mcm ni..hiks..hiks...2 tahun chim aku tunggu kau...aku takut kau lupakan aku.aku takut kau tinggalkan aku..aku takut kehilangan kau sebab aku syg kau..hiks..hiks...aku cemburu bila tengok kau peluk artis lain..sakit kau tahu tak...hiks.hiks...
Yg lain2 pun mengalirkan air mata tengok diorang..ye la sedih kot..sob..sob..
Taehyung: hyung aku nak nangis boleh tak(lap air mata)..
Namjoon: aku pun....
Jin: haih sedihnya...kuat gila cinta diorang...
Jimin: mianhae Intan...saranghae...(memeluk Intan)....
Intan: nado saranghae..
Yoongi: wah daebak...(lap air mata)....
Jhope: hyung..airmata kau tu betul ke palsu..
Yoongi: hotak kau la..airmata aku betul ok..bukan mcm kau(menjeling jhope)....
Jhope: ciss....
Adam: wahh..romantik gila...jeles kitorang..
Puteri: yg kau nak jeles apahal..
Adam: ehh..biarlah..sibuk je..
Intan: ishh korang ni gaduh ke..
Aisyah: amacam..seronok tak dpt juga buah hati..kau tahu tak chim..Intan bila kau tak ada mcm isteri yg mati suami..auchh..aduh(kena cubit dgn Intan)..
Intan: ha..cerita la lagi..ishh..
Jimin: hahaha..
Tiba2 Jimin melutut dihadapan Intan dgn satu kotak kat tgn dia menyebabkan semua org terkejut lebih2 lagi Intan...terkejut beruk la...
Intan: Ji..ji..jimin..ka..kau buat apa ni...
Jimin: Intan..sudi tak kau jadi Isteri aku dan ibu kpd anak2 aku...aku tak nak kehilangan kau...aku nak bersama dgn kau utk selama2nya..walaupun aku artis aku tetap syg kau..hanya kau je perempuan yg aku cinta...dari kita kecil lagi....
Intan: (menangis kegembiraan)...aku sanggup...
Jimin: yesss...(peluk Intan)..gomawo...
Yg lain2: wuuuuuu...fuyoo..soooooooo sweett..
Bts,Adam,Ikmal,Puteri,Aisyah: semoga korang bahagia.....
#The End
Aku imagine benda ni jadi antara aku dgn Jimin..
My husband xD
KAMU SEDANG MEMBACA
I'm Sorry but I Love You
RomanceCerita ini mengisahkan tentang Intan Nur Aina dan Park Jimin. Jimin merupakan kacukan melayu korea sebab mak dia melayu dan bapa dia korea..So jimin tinggal dekat malaysia sejak umur dia dua tahun...Jimin fasih berbahasa melayu dgn korea.. #kalau na...