Part 5

376 18 1
                                    

2 Tahun Kemudian

Adam: weyh..korang weyh..weyh..weyh....(termengah)...

Puteri: korang berdua apahal...kena kejar hantu ke...

Adam: takk..ki..kitorang..huf..huf..(termengah)..

Intan: apa benda korang..cakap arr elok2...

Ikmal: ni aku nak bagi korang ni (menghulur sesuatu)....

Aisyah: apa benda tu..

Ikmal: ambil je la....

Puteri: (mengambil benda tersebut)...tiket.konsert.Bts...wow..seriously..Bts nak buat konsert dekat Malaysia...(muka teruja)..

Aisyah: betul ke weyh.bak sini(mengambil kertas tersebut dekat puteri)...wah betul la..boleh pergi...Intan kita pergi nak tak...(memandang Intan)....

Intan: hmmm..aku malas la..kalau korang nak pergi korang pergi la..

Adam: weyh Intan..kitorang susah2 beli tiket tu hanya utk kau tau...tempat duduk vvvvvviiiiip lagi tu....bukan senang nak dapat...

Ikmal: entah..tu pun dah tinggal 3 tahu tak..nasib ada lagi..

Puteri: Intan jom la..aku tahu kau memang nak sgt jumpa Jimin kan..kitorang tahu kau rindu dia...

Intan: dah 2 tahun weyh..mesti dia dah lupakan aku..hmmm

Aisyah: kau ni..jgn la fikir mcm tu....jom la2..(menggoyang2kan tgn Intan)...

Intan: ishh..korang igt aku tak tahu..yg korang nak jumpa Taehyung dgn Jungkook kan....sebab tu beria2 sgt...

Puteri: hee..tahu2 je kau..so kau pergi kan....

Intan: ishh..yela2..nasib korang kwn aku...'aku pernah janji dgn seokJin dan Yoongi oppa yg aku akan pergi konsert diorang kalau diorang buat konsert kat malaysia...so aku akan tunaikan janji aku...aku memang rindu gila kat jimin tapi Jimin rindu aku ke'(dlm hati)....

Aisyah & puteri: yess.......

<<Skip>>

Stadium Merdeka

Pada Hari Konsert Bts

Puteri: bapak arhh ramai gila doh army yg datang...

Aisyah: tu arr..wow Bts popular gila...

Bts memang popular..ramai gila army yg datang konsert diorang....memang full la stadium haha.........

Puteri: memang la...aku tak sabar nak jumpa bias aku...Jungkook...

Aisyah: weyh Intan..kau apasal monyok je..kau patutnya happy sebab dapat jumpa Jimin balik..kau dpt lepaskan rindu kau dekat dia...

Intan: korang rasa dia igt aku ke...diakan dah popular mana nak pandang orang mcm aku ni...

Aisyah: kau ni tak baik la fikir mcm tu...kitorang pun tahu Jimin tu syg kau...

Intan: dah la jom masuk...

Author

Mereka pun masuk ke dlm stadium..sebenarnya diorang tak perlu nak berebut2 sebab diorang kan tempat duduk vvvvvvviiip..depan stage pula tu..memang jelas gila la nampak muka bias2 aku...Intan and the geng pun mengambil tempat di hadapan stage....

Puteri: wah..dekat gila..mesti dpt eye contact dgn bias aku..yasss....

Intan hanya menggelengkan kepala melihat kwn2 dia yg teroverdose excited pulak.....Tiba2 lampu stadium terpadam dan hanya diterangi oleh lampu stage sahaja...screen menunjukkan satu2 wajah Bts drpd diorang debut sampai skrg....tiba2 Bts muncul diatas stage dgn lagu comeback terbaru diorang yg berjudul I need You Girl.....

I'm Sorry but I Love YouTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang