4.

8 2 1
                                    

-Pójdziemy na spacer ?-zaproponował chłopak.

-No ok, czemu nie

Gdy już mieliśmy wychodzić z domu, w progu zobaczyliśmy Esme, moją siostrę.

-Hej, a ty już w domu ?- trochę się zawstydziłam

-Cześć- wtrącił się Scoot.

-Hej. Nie przeszkadzam wam ?- a na jej twarzy pojawił się szeroki uśmiechech- Co ci się stało w twarz Rose ?!- powiedziała z przerażeniem.

-Nie przeszkadzasz, to mój kolega Scoot. A nic ważnego, przewróciłam się.- skłamałam, bo nie chciałam, żeby mówiła rodzicom.

-Nic ważnego ?!- Niepotrzebnie dodał chłopak.

-Nie Scoot, dobra chodźmy już.- wzięłam bruneta za rękę i wyminęłam siostrę mówiąc

-Narka

Po chwili, zorientowałam się, że wzięłam Scoot'a za rękę, więc szybko go puściłam. Zrobiło mi się wstyd. Z resztą jemu też.

-To... gdzie chcesz iść ?- spytał Scoot

-Hm... Mam takie ulubione miejsce- nie byłam pewna czy go tam zabierać. Praktycznie nikt oprócz Nicol i Victorii tam nie był.

-Jakie ?

-Po prostu chodź- powiedziałam, po czym zaczęłam iść w stronę lasu.

Szliśmy już około 10 minut.

-Daleko jeszcze ?- spytał zdyszany Scoot.

-Jakieś 5-10 minut- chciało mi się śmiać, patrząc na jego wyraz twarzy.
Gdy doszliśmy na miejsce, Scoot zrobił duże oczy.

-Ale tu ładnie- powiedział lekko dysząc.

-Trudno się nie zgodzić. Bardzo lubię tu przychodzić- uśmiechnęłam się i usiadłam na trawie, a brunet obok mnie.

Widok był rzeczywiście piękny. Byliśmy na bardzo wysokim wzgórzu. Obok płynął czysty strumień wody, a na dole było pełno drzew. W oddali było widać całe miasto.

-Rose ? A dlaczego ty tutaj lubisz przychodzić ? Jeśli mogę spytać.

-To miejsce mnie uspokaja, wycisza. Tutaj nie myślę o problemach i smutkach.- Scoot spojrzał się na mnie i obiął mnie ręką.

Siedzieliśmy i rozmawialiśmy tak przez jakiś czas, dopuki nie przerwał nam dźwięk mojego telefonu. Dostałam sms'a. Tym razem od Nicol.

Od Nicol: Cześć stara!! Ja i Victoria jesteśmy już w Forks. Jesteś w domu ? ;*

Ja: Heej ! To zajebiście, nie masz pojęcia jak bardzo się cieszę. Będę w domu za jakieś 15 minut ;*

Od Nicol: Okii. Już nie mogę się doczekać naszego spotkania

Ja: Ja też :D

Podzieliłam się tą informacją ze Scoot'em, po czym wstaliśmy i szliśmy w stronę mojego domu.

-I co będziemy robić we czwórkę?- spytał Scoot z wielkim uśmiechem na twarzy.

-Ym.. No jeszcze nie wiem.

Nagle jakaś wytatuowana dziewczyna w czarnych włosach do nas podbiegła, nie wiadomo kurwa skąd

-Łamiesz zasady Black- powiedziała poważnym głosem, a w jej oczach można było wyczuć złość. Popatrzała na mnie jak by chciała powiedzieć "Żal mi cie" i pobiegła w stronę lasu.

-Co to kurwa miało być ? Jakie zasady ?! O co jej chodziło ?! To twoja dziewczyna ?!- miałam pełno pytań. Mówiąc to stanęłam i spojrzałam mu głęboko w te jego brązowe oczy. Byłam bardzo zdziwiona i ciekawa.

-To była Alice, nie jest moją dziewczyną.

-No dobra, ale jakie zasady ?- spytałam lekko wkurzona

-A czy to ważne ? Chodźmy już. Zapomniałaś że spotykasz się dzisiaj z przyjaciółkami ?

~Pff ale zmienia temat~

-Nie zapomniałam. Chodź szybciej, bo pewnie już są.

Przed domem

-To samochód Nicol !! Już są- zaczęłam biec w stronę domu, a raczej chciałam, bo brunet złapał mnie za nadgarstek, przyciągnął do siebie i pocałował w policzek

-Muszę już iść...

~Nie rozumiem. Przecież chciał poznać Nicol i Victorię~

-Ok, jak musisz to idź. Podwieźdź cię ? Już się powoli ściemnia- nagle gdzieś w oddali było słychać strzał

-Nie, dzięki. Mam niedaleko!- i szybko pobiegł

Gdy weszłam do mojego domu, zobaczyłam jak Esme, Victoria i Nicol piją herbatę i zajadają się ciastkami w salonie. Nagle wszystkie trzy się odwróciły. Moje przyjaciółki błyskawicznym krokiem znalazły się obok mnie i z całej siły mnie przytuliły, oczywiście ja odwzajemniałam gest.

-Tak bardzo się cieszę że was widzę- powiedziałam szczęśliwa

-My też!- krzyknęły równo

-Ale zrobimy imprezę !!- powiedziała podekstytowana Nicol. Po chwili niestety dziewczyny zauważyły moje zadrapania na twarzy

-Jezu ! Rose ?! Co ty masz na twarzy ? Co się stało ?- dopytywała się Victoria

-Aa nic.. Tylko się przewróciłam

-O jaaa to wygląda okropnie

-Dzięki Nicol

Cały wieczór i noc spędziłyśmy na plotkowaniu, oglądaniu serialu i jedzeniu słodyczy...

--------------------------------------------

Hej 😂😍 podobało ci się ? Ile tajemnic skrywa Scoot ? I kim była Alice ? Jeśli jesteś ciekawy/a to czytaj dalej😇😊😙

OtherOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz