*Jak se zrodilo první ZLO*

8 1 5
                                    

Jentak jsem si za Amy kráčela klusem a nějak tajně aby mě nezahlédla.Amy se na mě bohužel otočila a nějakou prupovídku řekla.

Amy: ,,Hele,Terko...Jestly si myslíš že tě nejslyším jak ta tvá kobyla ladně kluše,tak se velice mýlíš.''

Tereza: ,,No jo prosimtě,já jen...Jak to říct.Prostě mi přijde že si se změnila a tak nevím co máš za plány jestli třeba nechceš provést něco s mou rodinou nebo tak...Ale říkám já vážně nemohu předpovědět co se kdy stane...''

Amy: ,,Děláš si srandu ??? Já bych v životě nezabila prase natož člověka!!!Terezo nepřeháněj...to že nejsem ve svém živlu neznamé že bych měla někoho zabíjet!!!''

Tereza: ,,Tak se moc omlouvám, ale víš že ''v životě nezabila'' neznamená že se to nemůže stát...No prostě tě chápu, ale nechápu proč nejsi štastná z toho že u mě můžeš spát...Podle mě je to dobře a já jsem velice ráda.A taky si toho vážím!''

Amy: ,,Fajn,řeknu ti proč,ale neměj zas nějaké divné poznámky k tomu ok?''

Tereza: ,,Okej,chápu...''

Amy: ,,Takže,dneska nemám svou náladu a ańo jsem moc ráda že u tebe mohu spát,ale prostě...Prostě nemám svou náladu to je vše.''

Tereza: ,,Dobře tak pojedem ke mně odestelu dnes budem spát venku''

Amy: ,,Jojo''

-dejedou k Tereze domu - -Valedale-

Tereza: ,,Tak a jsme tu''

Amy: ,,No konečně já už se tak těším až se natáhnu na tu krásnou měkkounkou postel a budu spát jak v bavlnce.''

Tereza: ,,To víš,máme měkké madrace.''

Amy: ,,Jojo to máš pravdu.''

-vyjdou z domu a staví stan-

Tereza: ,,Tak to patří sem...To sem...A to tam....A je to postavené!

Amy: ,,Okj...''No 

Tereza: ,,Hm...No asi jo asi je...Amy vlez tam a skus to"

Amy: ,,Kdyžtak chceš tak jo" - vleze do stanu -

Tereza: ,,Tak co?"

Amy: ,,Je to vpohodě"

Tereza: ,,Dobře tak pojď se mnou pro deky pak už pujdem koním dát seno a půjdeme buď spát  a nebo budeme ponocovat"

Amy: ,,No jako aby jsme si to užily nepojedeme chvíli ponocovat,jakože na projížďku?"

Tereza: ,,Super nápad hned to můžeme zkusit"

Amy: ,,Jupí konečně je něco podle mě"

Tereza: ,,Tak jdem" - pochvíli když se vrátí s dekami - 

               ,,Tak dáme to do stanustejně už se stmívá..."


MD: ,,Taak co holky spí nebo spíše,leží se vám dobře?"

Amy: ,,Ano,myslím že lepší stan ste si vybrat nemohli"

Tereza: ,,To jsem ráda jako vždy že mami?"

MD: ,,Jojo,jako vždy...Tak já už ás nechám spát možná že už půjdu taky na kutě...Jsem unavená byla jsem nakupovat přinesi vám překvapení čekejte..." - odejde a obě čekají ve stanu -

Tereza: ,,To by m zajímalo coo zas vymyslela"

Amy: ,,Nápodobně" :)

- Máma dobra (Terezy/MD) se vrátí s překvapením - 

MD: ,,Táák...Tu to máte.Kdyžtak si to vyzkoušejte"

Tereza: ,,Co to je?"

MD: ,,No takoví společný sety jsou na vás i na koně,vybrala jsem jen podle vašich velikostí a můžou se přizpůsobit,což znamená že se to všechno podle velikostí dá nastavovat."

Amy: ,,Moc děkuju je to krásné teto"

MD: ,,Nemáš za co..." :)

Tereza: ,,Ale...To je divné vždit...Normální oblečení se nedá nastavova,upravovat podle velikosti a ...Kde si to vůbec koupila?"

MD: ,,No v mall citty a pak jsem ještě zašla k Pi,aby vám to poupravila"

Tereza: ,,Já to věděla :D No jo tak děkuji!"

MD: ,,Nemáte za co,tak já jdu spát,taky běžte  brzo ať se kdyžtak ráno můžete zaject podívat třeba někam do Dina"

Amy: ,,Dobře teti...Dobrou noc"

Tereza: ,,Dobrou snad se dobře vyspíš"

- Máma dobra odejde - 

Amy: ,,Ale tvá mamka má dobrý vkus,to se musí nechat"

Tereza: ,,Jo to jo,ale stejně doufám že s tím nic Pi neudělala je taková...Divná..."

Amy: ,,Hmmm...No neřešme prostě to nějak půjde kdyžtak jí to vrátíme a vyměníme...Však záhadou je co budem dělat dokud se ve vaší chatce nezasne..."

Tereza: ,,Tak třeba...Pojď odplýžíme se odsaď máma šla spát tak asi nic vědět nebude"

Amy: ,,Okj...Tak třeba večerní piknik?"

Tereza: ,,Jojo mejdan by nebyl špatný ale já si myslím že už můžeme jít na vyjížďku"

Amy: ,,No dobře,kdyžtak myslíš...Tak...Jedeme!''

Tereza: ,,Spíš jdeme ke koním!''

-utíkají ke koním-

Tereza: -všimne si že je Amy divnější- ,,Hmmm....Amy? Není ti nějak špatně neměly bychom se na vyjížďku dnes vykašlat?''

Amy: ,,Hele...Už mě to nebaví pořád se mě jen ptáš jestli mi je dobře,nebo není.Když ti to řeknu takhle.Špatně mi rozhodně není!A moje milá já jak si zřejmě myslíš,špatnou náladu nemám,ani mi vůbec neni špatně a co víc!Na to vyjížďku se moc těším,ale docela mi to kazíš'' :/

Tereza: ,,Promiň Amy,ale mě to nedalo ...Prostě se nějak tváříš já nevím...Cítím že tu není něco v pohodě...

Amy: -seskočí na koně- ,,Hele,neremcej,nauzdi koně a už konečně pojeď.Ani nevíš jak se těším...Má první vyjížďka v noci,s krásnými hvězdami,svítícím měsíc,koňmi...Nevím co dodat,prostě se těším'' ^.^

Tereza: -vyhoupne se na hřbet Magic- ,,Tak mě veď. :D Jsem zvědavá kampak pojedeme...'' '°'

Amy: ,,Takže jsme ve Valedale.Miluju Pandorii...Ale tam se mi teď nechce šla bych spíše k tomu týpkovi...Jak se jen jmenuje...Jo a jo Druid!!!Víš jak jsme tam jezdívaly se učit jak být správné jezdkyně.Naučil nás toho spoustu,ach stáre dobré časy...''

Tereza: ,,Ok,tak tam...Mám to tam docela ráda a Pandorie sice není moc pro mě,ale když kolem ní jen pojedeme bude to cajk '' -Mrkla jsem na ni-

Amy: ,,Takže tenhle vrcholek,pořád se zakloň do zadu ať ulehčíš Magic záda,pak se jí bude lépe chodit když na ní nebudeš sedět tak nalepená...Hmmm...Teď už si sedni normálně jsem na rovince.Jéj tu je ta cesta do Pandorie taková ty kolečka jestli si je pomatuješ.No tak dál...Zase kopec,asi už víš co máš udělat tak si poraď těma slovama co jsem ti předtim říkala.A jsme tu! Ten nádherný výběh...

Tereza: -vyjde do výběhu a nakloní se pro bičík,Amy zatím zesedne z koně a jde ke kameni- ,,Jéj!To je můj bičík co jsem hledala takovou dobu!'' <3

Amy: -šáhne na kámen a zakřičí bolestí- ÁÁÁÁááááááá!!!!


Toto je dnešní konec :D má to skoro 1000 slov stačilo by ještě 50 a bylo by to ale co polovina je taky dobrá a já jsem zaní rádá cx Doufám že se vám kapitola líbila :D A kdyžtak můžete dole hádat,co se stane cx Asi už to všeci ví,protože to je...No nebudu napovídat :DD To je už odemě vše mějte se hezky a u další kapitoly.

AHOJ <3

Zlo/VS/DobroKde žijí příběhy. Začni objevovat