A bylo po všem... Začala jsem se bát jako nikdy jindy.Byla tma a já už nebyla u Druida a Amy, ale někde u potoka.Slyšela jsem šumění potůčku a prozpevování všelijakého ptactva.U nohy jsem cítila dlouhou hřívu Magic, která mě zahřála.Zima mi moc nebyla, ale večer u hor je chladný. Hádam jen že jsou tu hory jiank by tu přeci zima nebyla...Odhaduji tak plus, mínus 13°C.Pomalu jsem zavírala oči.Byla jsem unavená.Usnula jsem.Netušila jsem kde jsem, ale po pár hodinách mě Mag olízla tvář.Tak jsem se vylekala až jsem si sedla na zadek a vyděšeně zírala na tu krajinu. ,, Valedale Lake " Promluvila jsem nahlas. ,, Mag netušim proč tu jsme...Ale musime zjistit kde jsme, takže se vydáme do Valedale a vše to pujdem zjistit." Promluvila jsem.Věděla jsem že to bylo Magic jedno, ale prostě pro dobrý pocit tu plány potřebuji. Mag na to nějak zareagovala, snažila se něco říct, ale, protože měla v hubě seno rozuměla jsem jí jen : ,, Tmag tjid beupjod" Já na to zareagovala jako ....Řekla bych celkem norm člověk ,, Můžeš to zopakovat prez to seno slyším jen nějaké mumlání "
Magic: ,, Říkala jsem že to půjde těžce "
Tereza: ,, Hmm....Aha, no, ale za pokus nic nedáme..." Pak už mi nic neřekla.Vypadalo to tak.Asi byla nervni aby ji někdo neslyšel mluvit.Z toho co jsem však poznala jsem vyšlyšela : Tak mne osedlej, pojedem a uvidíš že se budem stěhovat... Neměla jsem co dodat tu dobu jsem si šla k zábradlí a vzala do ruky westernovou uzdu, a mé dílo které jsem loni stříkala aby bylo bílé. Byl to prostě bílý set, co vypadal na mé Mag jako kdyby byla pokryta sněhem.Došla jsem k Magic.Stála tam a nervózně dupala zadním kopytem o zem.Asi se jí moc vodopády nelíbí, no aspoň to tak vypadalo.. -Dávám jí do huby udidlo a nasedlám jí tak aby vše sedělo- (nemusíte se bát už od večera ma na sobě dečku xD) Pak jsem se jí lehce vyhoupla do sedla.Moc se mi líbí když z takové výšky vidím jak je tak nádherná.I to sedlo a set...Kdyby měla hnědý set nehodilo by se mi to k ní. Teď je takhle ta cesta prostě nádherná.
Pobídla jsem Navíc ke klusu a krátce jsme si klusali, jednu chvíli kolem přepravníku a jednoho týpka netušim jak se jmenuje, pak tu byl takový kraťoučký most dělala jsem jak mě to učili na táboře, držet se nohama a trochu se nad zvednout pak se jen předklonit.Bylo to tak rychlé že jsem to ani nestihla.A už tu byla cestička.Chvílemi rovně, ale pak do kopce.Zapamatoval jsem si to jak mi řekla Amy.No a pak to tu bylo...Mag měla pravdu.Byl tu takový štít, no co štít, spíš bych řekla že nějaká zátarasa.Nelíbilo se mi to...I Navíc sebou cukala.Ale ta zátarasa...Byla divně červená.Hmm, něco mi tu nehraje...Červenou měla ráda Amy.Pak až jsem si to představila...Máma!Chci ji vidět. Hlasitě jsem volala : ,, Mami!!!" Ukapla mi slza jak se mi po ní za tak krátkou dobu stýskalo. I Mag nevypadala tak že by se jí nestýskalo po seně.Řvala jsem pořád asi 5× do kola.Bylo to však marné... Buď je to tak daleko že to neslyší, nebo to ta stěna takhle zatína že to ani přez to nejde.Pak jsem zaslyšela někoho volat.Vduchu jsem si zajásala že to bude máma, když pokračoval moje naděje v to že to bude ona utichla.Byl to ten chlapík kolem kterého jsem předtím jela.Volal na mě ,, Holka.Na koho to voláš?Pokud je tam ta stěna co vidím asi ji jen tak nepřivoláš.To co odsud voláš jde jen sem, ale ven daleko od stěny ne.Pojď sem ať tu neřvu a rybářům neplaším ryby." Utřela jsem si poslední slzu a jela k němu.Když jsem z Mag slezla a vzala ji za uzdu, pořádně sem se koukla do jeho modrých očí. Né že bych se do něj zamilovala..To vážně ne, protože mu bylo tak 50 let možná že i více.
,, Nedívej se tak naštvaně na mě, já za nic nemohu.Chtěl jsem ti něco říct, ale že bys to chtěla slyšet se vůbec netváříš."
Tereza: ,, Ale jo chtěla...Ale prostě.. Chtěla jsem mít takový hezky večer jen já a kamaradka. Jely jsme večer na vyjížďku... K Druidovi...A...a...Jeden kámen ji nejspíš... Něco udělal a já byla tady..."
Chlap: ,, Hmmm....Máš mobil?"
Tereza: ,, Ne...Ten leží v mém stanu kde jsme se dnes ráno měly probudit."
Chlap: ,, Ach..Tak...já ti pomohu.Ta věc se netýká mě takže mě kámen pustí "
Tereza: ,, Jste záchrana!Děkuji! Děkuji!Bydlí ve Valedalských lesích blízko stáje, taková ta stáj...Tam bydlí moje mamka, jmenuje se Elizabeth."
Chlap: ,, Dobře...Hele než tam dojdu bude pomalu večer takže běž do Firgrove prostě po té hoře tam tu stáj najdeš. Večer tu budu přesně ve 20.00 ani o minutu díl či dřív!Buď tu taky. Přinesu ti informace!"
Tereza: ,, Dobře...Já...Nevím co bych bez vás dělala, vážně moc děkuji a v osm!Naschle!
Chlap: ,, Naschle! "
Byla jsem ráda že jsem měla aspoň nějakou pomoc.Ten pán byl moc hodný.Ani nevím, jak bych se mu jen odvděčila.. ,, Ale teď bych měla vyrazit a prozatím se zabydlet ve Firgrove.Magic pojeď! " Magic nechápavě koukala, natož jsem jí nohama pobídla a jely jsme obě do Firgrove.Nadechla jsem se čerstvého vzduchu, je tu opravdu dobrý vzduch, ten vodopád a krajina, nikdy bych nevěřila že Valedale Lake umí být tak okouzlující 💞 Za to Magic si to nejspíš moc neužívala.Měla výraz jako by ji na nože brali.Uvolnila jsem se. ,, Magic, copak ti je že se tak tváříš. "
,, Mám hlad.Chybí mi seno.A co nejvíc.Pořád na mě jezdíšva nedochází ti že mě už bolí záda.... " Odpověděla mi pi dlouhé době.Já se jen zatváříla jakoby by mi nebylo do zpěvu.Řekla jsem jí ,, Magic jsi Morgan...Ten by měl taky něco vydržet.Takže by pro tebe měly být túry jako stavěné... " Ona na to odpověď neměla, asi to uznala.,, Konečně! Firgrove! " pousmala jsem se a jedné paní před stájí jsem se zeptala ,, Dobrý den.Mate volnou stáj?Nevím na jak dlouho štít me kamaradky mi vzal moji stáj a dům ve Valedale tak dokud se to nevyřeší tak bych tu zůstala " Na to mi hned odpověděla ,, No pokud vidíte tamhle ... Velký prostorný místo pro koně. No tak tam si ji ustajte a v zásobě máte seno tak ji nakrmte.Voda se nabírá ze studny a dává se do žlabu.Je to všude stejně takže by jste to znát mohla.Pro zatím naschle! " Já jí zamávala na pozdrav a šla do stáje tam jsem Magic dala najíst a napít a čekala na večer.
To je vše pro dnešní kapitolu.Píšu to už mimochodem dva dny na mobilu a nevím, trochu to přepisuje takže se mi parkrat Magic přepsala na Matic a nebo Nevím xD takže když tak se omlouvam za gramatické chyby :) No ma to 1 120 slov což myslim že stačí takže by to byl vše pro dnešní kapitolu a u další ahoj 💕
ČTEŠ
Zlo/VS/Dobro
Short StoryJen tak jsem si stáhla bandicam a řekla si proč neudělat nějaký příběh xD.Tak jsem si vymyslela Zlo/VS/Dobro a sice to ještě nemám dopsaný stejně vám sem dám aspoň ten trailer :D.Mimochodem vše co by mělo být v popisu je v Traileru tak se na něj kdy...