,,Ano!Vždy pane,ale nejdříve bych si dala snídaní...'' Usmála jsem se na něj
,,To je dobře" poplácal mi na rameno,zvedl se a dořekl při odchodu ,,V 13.30 na hoře ! "Odešel a já dojídala svoji bagetu.Vaří tu taaak výborně!No i smaží a tak podobně :D
Když jsem donesla pozdravila jsem paní na odchod a šla směr stáje.Odtamtud už odtryskával Axl.Ani se na mě nepodíval,ale to mi bylo v tu chvíli někde hodně daleko...
,, Ahoj Magic " Pozdravila jsem svojí nejlepší klisničku pod sluncem. ,, Těším se na trénink co ty? Jo já zapomněla... " Teď jsem si uvědomila že je na veřejnosti uzavřená a dělá jakoby nežila...Jop asi další trapas který musí putovat do mého deníčku :D Mě to nevadí!Ráda mluvím sama se sebou ať z toho ostatní mají sebemenší srandu. .·° Život je jen jeden a já si ho užívám na plno i s trapasy°·.
,, Tak teď se drž Magic musím ti zapnout podbřišák " uklidňovala jsem ji. ,, Promiň že s tebou nemluvím, ale chci zůstat v utajení...Nechci skončit jako laboratorní myš! " zašeptala mi a já se na ní koukal jako že mi je to celkem jedno což i je.
Nasedla jsem na Mag a z kapsy vyndala mapu Firgrove.
,, Hmmm....Apple Grove jasan tam jsme byly....Ten kopec?Kde je? " hledám na mapě prstem a pak se zarazim ,, Soul Rider???!!! " nemůžu uvěřit tehdejším blábol od mámy. ,, Magic!Oni existují!!!...Já to asi nerozdýcham! Tak jedem na tu horu kde se v příběhu jelo s Lisou " :)
Ale pořád když jedeme tím kopcem...Nemohu tomu věřit je to nádhera!Jen to piknikové místo je prostě...Wooow.....Teď vstoupím na ten výhled...Výhled který patří nám riderům...Když jsem byla malá slýchávala jsem odsud melodii...Melodii kterou udělala Lisa s harmnikou...Je to tu...Nepopsatelné...Víc než nádherné...Když se riderům nedaří Soulové jim sem půjdou pomoct...Dnes pomoc nepotřebuji,ale vím...Cítím že jsem 5. ze Soul Riderů...
12.45... ,,Máme ještě čas....před trénováním...Koukni na tu krásu!Chce se mi zpívat,ale ti dole by z toho zhebli" :D musela jsem říct Mag. ,,Klid je to jen hora ale...Musim usoudit že ta tráva patří mezi můj seznam " nezapomněla poznamenat Magic. ,,Ale notak...Nekaž mi to já ti taky neříkám že trávu nejim" ;)
Vzbudila jsem se s šokem že jsem to prospala ale když jsem se otočila a vzala si mobil bylo přesně 13.30... ,,Sakra" vyskočila jsem z lehu ,,Klídek!Vztala si včas...Trošku jsi tou krásou usla,ale z toho si nic nedělej Magic je připravená!" Tohle mi scházelo...Axl přijel včas asi přijel ještě dřív ale...Moment!!! ,,Kde má Magic svůj drahý set???" ,,Klid!Neblázni!Teď ho nech plavat a soustřeď se na jízdu až přijedem dám ti ho..." Hahaha....Fakt vtipné...Po některých sedlech ji bolí záda a on ji jen tak na pohodu dá to které chce.... ,,Aby si věděl má to na záda....Po některých sedlech ji bolí a jestli na něm bude roztrhlá kůže nebo bude špinavé platíš to ty!" ,,Hele...Klidně,ale teď už to nech plavat a sedni!" :D usmíval se na měi když mi do smíchu nebylo...
Sedla jsem si a to sedlo bylo pohodlnější než tamto...Uzda byla v pořádku a dečka byla sametová...Celý set byl sladěný do bíla a světla tyrkysova.Fakt nádhera!
,,Uvolni se a poslouchej mě!Tu knihu jsem si od tebe půjčil je v ní víc než vím já a zrovna to potřebujem.Magic je pohodová klisna není se čeho bát. " No řekla bych že pohodová je, ale jen když má náladu uvidím co bude dělat dnes.
POHLED AMY
Škoda že ji nemohu sledovat...Nic méně jdu to kopyto naučit pár...Kouzel kdyby bylo nouze!
Je mi jedno že Angel (Amyn kůň) vadí že na ní nosím ostruhy a bičík.Její vina že vykopává! ,,Přestaň ty mrcho! Dělám vše proto aby si nevykopávala a ty se mi takhle vymstíš?Mrcho jedna..Přestala si se mnou i mluvit! Hajzle malej to si nebudeš dovolovat! " nebudu ji šetřit nechci aby se z ní stala taková rozmazlenkyně jako Tereze -.-
POHLED ANGEL
Týrá mě,ale musím to přežít...Nebudu jí nic říkat za to co dělá.Přestanu vykopávat,ale nevylepší se to :( Chci pomoct, ale někdo nebude chtít vyslyšet moje pocity...Nic jí nedělám...Chci utéct, ale nemůžu...Jsem jako ve vězení.Ven mě pustí jen když na mě jezdí...Jsem uvězněná, ale nikdo mi nepomůže ;(POHLED AXLA
,, Sedíš v sedle co je vyrobeno od Pií je vytvořeno přímo pro tebe " řekl jsem jí a ona se vděčně usmála.Nevypadá že by se jí do tréningu chtělo, ale zítra něco musí umět co kdyby tam na ni zkusila smrtelnou ukolíbavku...Byla by mrtvá a to já nepřipustím! ,, Narovnej se jako bys byla na vyjíždce! Prošlapuj paty a vciť se do smyslu Magic.Ona taky musí něco umět.Vysvětli jí co po ní žádáš.Je to chytrý kůň pochopí tě. " nebo aspoň jako chytrý kůň vypadá...No budem doufat že i je. ,,Teď mě poslouchej Ter... " listuju...Strana...Á strana 1! ,,Naučím tě modrou melodii...Je to proto kdyby na tebe zkusila takové to jak se síla přenáší na tvou a kdyby si to neuměla zhebla bys tam i s Magic a to myslím že nechceš takže poslouchej! " Řekl jsem ji a sedl si pohodlnějš na Summer.To víte když má kůň vysoký kohoutek,pěkně to bolí! ,,Zkus chodit...Zavři oči..Představuj si jak jdeš po velké modré stezce...Jsi klidná a cítíš melodie...Pocházejí z moře...Kolečkuj!A hezky po slepu'' řekl jsem jí s úsměvem a soustředěl se na knihu. > Člověk by se při modré melodii měl uklidnit a vcítit se do smyslu koně.Měl by se naučit ho respektoat okolí a pochopit že se umí nadnášet.Nádnášet se i s koněm by měl umět člověk.Je to hodně důležitá věc při bojích s magií.Tím-to způsobem by se mělo překonat i kouzlo •Smrtelná Melodie • <Přečetl jsem jí to.Vypadala chápavě.Myslím že se vciťuje do pocitu koně...Je to něco...Nepopsatelně nádherného... ,,Teď tě naučím poztup...Sedni si pořádně a drž se nohama!'' ,,ÁÁÁ! Axle já ... to nedokážu...Bojím se.Na Magic by to šlo jen s otevřenýma očima...'' Měla na to připomínku,ale já se nenechám! ,,Drž Ter!'' Přikryl jsem jí oči šátkem aby to bylo lehčí ona se,ale bála.Je to těžké ... Nerad se na ni koukám když se bojí a je smutná.Rád bych jí pomohl,ale tréning je důležitější.Strach se musí překonat.
POHLED TEREZY
Sedím na Magic a moc se bojím.Axl mě pořád uklidňuje což je od něj milé,ale já se bojím...
Překonávám strach!Moc hezky mi Axl radí.Cítím se jako bych lítala...Je to nádherný pocit...Citím magii a...Melodie!Cítím taky kouzla co pobýhají kolem mích rukou.Hádám že je to ta modrá magie...
Moc se omlouvám za delší pauzu.Nemám moc čas snaím si užívat prázdniny na plno a 20.8. pojedu na příměstský tábor.Ano budu se vracet večer,ale nemám tucha či budu stáhat tak mě za to neugrilujte a bůh ví co ještě :D Takže se mějte a snad vám to vynahradím a budu vydávát víc často :)
ČTEŠ
Zlo/VS/Dobro
Short StoryJen tak jsem si stáhla bandicam a řekla si proč neudělat nějaký příběh xD.Tak jsem si vymyslela Zlo/VS/Dobro a sice to ještě nemám dopsaný stejně vám sem dám aspoň ten trailer :D.Mimochodem vše co by mělo být v popisu je v Traileru tak se na něj kdy...