Zhluboka jsem se nadechla a lehla si v pižamu do trávy.Ach ty hory brrrrr....Já to tu přežiju v těch krásných hvězdách...Však se koukněte.Je to nádherné!Jen posuďte koukat se v takové kráse na dopisi,ležet v tráve a....Být sama?
Když jsem se otočila nebyl za mnou Axl.Byla jsem sama! ,,Chvíle jen pro mě'' Řekla jsem si s jistotou usmála se a šla na dopis od mamky.Otevírám obálku ááá...No nevypadá to teda hezky.
Cože?Táta to ta....Je mi do breku.Po tvářích mi stéká slza smutku.Minulost co vrátit nejde a já tátu nemohu poznat...Nikdy >.< Brečím...Je mi fakt smutno a jestli mi tamteno dopis poslala Amy tak omdlím, protože já svojí dobrou kamarádku nechci mít za rivalku! No a jestli se mám učit kouzla o.o To já ráda, ale byla by to blbost máma mi vždy říkala že kouzla neexistují a najednou jo co :| Hmm...Nikdy mi to nemůže říct do očí! Koukne se vedle sebe a uklidňuje mě jen Magic...Žere trávu a přitom v leže.Trošku jsem se usmála, ale slzy mi téct nepřetaly.Nepřestanou a já...Anna...Moje teta?A teď mi to jakože došlo...Amy nemá tátu!To mi něco říká a nejen něco.To byl i její táta?Ne nevím, ale jestli ten dopis bue fakt od ní tak asi padnu...Jediné co mě na tom dopise povzbudilo bylo že mi ho mamka napsala a že mi dala tu knížku kouzel a drezůry.To byla její podpora a nejen ta i mi přála aby kdyby byl s tou dotyčnou sraz tak aby mi to šlo :) Už jsem se zvedla položila hlavu na Magic a v té nekončící louce jsem se pustila do druhého dopisu.Rozbaluji obálku s doměním že mi to nepsala Amy koukne se nakonec a co nevidím? Nějakého divného smajlíka...
Amy? Ty...Ty si zlá? ,,Zlo...Amy co se to s tebou stalo'' Mumlala jsem si pro sebe. ,,Neboj se já tě ochráním...'' Pověděla mi Magic a já se kvůli tomu jejímu slůvku totálně rozbrečela.Bylo to od ní hezké. ,,To bylo od tebe hezké...Věřím že to dáme Maginko...'' Usmála jsem se na ní se slzama.Opřela jsem si o ni záda a ona mě zahřívala její hlavou kterou měla položenou na mé noze.Je teď jediná koho mám a pro mě hodně důležitá.No nic jdu čist dál..RioTexaMega? To jsem někde slyšela.No ano!Hmmm...Někdy se kouknu do mámy knihy jak se to dělá...Celý svět? Spíš Jorvik Amy...Ach jo ani mapu nezná... Druhého Srpna u DC ve Valedale Lake? Tam to znám tam lilo DC do vodopádu tu zelenou nechutinu.Ve 20.00 oki to si zapomatujem že Magic.Neudělá dobře? To spíš tobě Amy :) Vzchopila jsem se setřela si slzy z očí a do světa zařvala ,,Neboj,nikdy nebudeš tak dobrá jako dobro!'' Pažuji se za Dobro.Proč? Chci zachránit svět a hlavně mojí mamku :) Nikdy nebudu jako blbá stát v rohu!Napravím se!Žádna stydlivost!Zítra zajdu za Axlem.Zkusím se s ním zkamarádit.Možná že mi pomůže...Budu doufat! ,,Magic vztaň jedeme domů'' Vztala já si na ní sedla usla jsem.Když jsem se vzbudila bylo ráno a já ležela na Magic, ale před Axlovím domem a navíc přikrytá dekou kterou mi nejspíš Magic přehodila přez tělo.Teploučko... ,,Děkuju Magic si nejlepší kůň nikdy bych tě nevyměnila'' Slyším z jejího srdíčka... To já tebe taky ne... Musíme se připravit na velkou cestu! Jdu se obléct,najíst se a teď kam...Tamhle sedí Axl!Sednu si k němu a začnu rozhovor.
,, Ahoj Axle.Jak se dnes máš?''
,,Ahoj.Já dobře si připravená na tréning?''
Tohle je další část která byla vynahrazená za Sen Skutečným já nemám co k tomu dodat. Doufejme že Dobro v souboji vyhraje.
.•°Ter°•.
ČTEŠ
Zlo/VS/Dobro
Short StoryJen tak jsem si stáhla bandicam a řekla si proč neudělat nějaký příběh xD.Tak jsem si vymyslela Zlo/VS/Dobro a sice to ještě nemám dopsaný stejně vám sem dám aspoň ten trailer :D.Mimochodem vše co by mělo být v popisu je v Traileru tak se na něj kdy...