Seděla jsem na velké hoře.No hora by se tomu říct nedalo,ale tohle je prostě kopeček z kterého je vidět na Firgrove.Chyběla mi Valedale a všeci co v ní žijou...Teď jsem se však snažila na to vše zapomenou a prožít ten nádherný pocit svobody,přírody a využívala jsem toho že si můžu dělat co chci.Asi vám to nepříjde zajímavé, ale mě ano.Nejsem samotářka, ale čas od času si ráda užiju chvíli kdy mohu být jen já a nikdo jiný.Nevim co bych dělala pro to abych mohla vidět mamku.Ale ne zas na to myslím...Nikdy se toho nezbavím.
Koukla jsem se na mobil.Hmmm... Teprve 16.30?Ach jo...Chci vidět konečně toho chlápka aby mi pověděl vše...Něco napadlo, ale čas na to bohužel nemám.Kolem mého rodného místa je stejně štít, nepomohla bych se...Jestli vás to tak zajímá tak jsem chtěla jet balónem do Dina a tom odjet do Valedale, ale u vchodu je nejspíš zase ten blbý štít.Cítím se oslabena....Asi je to také tím štítem.Doufám že lze odstranit...Nerada bych tu strácela čas tím že tu budu každý den sedět starší a a starší...Ale ne zamyslete se nad tím.Jaké by to bylo kdyby jste stratili rodinu jen kvůli přespávání s kamarádkou...Je mi zzziiimmma... ,,Měla bych se jít ohřát k Magic'' Řekla jsem, ale najednou jsem si všimla že celou dobu jsem tam nebyla tak úplně sama. ,,Je ti zima?'' Zeptal se mě jeden kluk. ,,Špatně si mě slyšel...A co tu vůbec děláš?'' Byla jsem zmatená...Nevěděla jsem co mám ze sebe vůbec vykoktat. ,,Poslal mě k tobě strýček...Prý tě mám hlídat...'' ,,Já chtěla mít chvíli jen pro sebe...Ach jo. Za 1. Nejsem malá aby mě někdo musel hlídat a za 2. Slovo dodržím!Nikdy nebudu mít pokoj...'' Byla jsem naštvaná, ale nějak jsem se to v sobě snažila udržet.Nešlo to, ale že to byl zrovna někdo koho neznám nechtěla jsem vyšilovat.Hned mi na to odpověděl docela...No pochopila jsem to bohužel jsem nic jiného než čumět na něj nedokázala.Prostě je to strašné když nemůžete být chvíli sami,pořád vám někdo musí stát za zadkem a nesmíte se hnout.Já myslela že jsem po dlouhé době volná...Zmýlila jsem se... ,,Hele,nechci rušit, ale nasedni na Summer.Neboj je klidná,sice je to mustang, ale řekl bych že ten nejhodnější co jsem kdy potkal.'' Já šla k té krásné klisně.Byla černá...Opravdu nádherná.I když jsem měla černý set bylo mi jedno že na tom koni vypadám jako Emo.Byla fakt úžasná.Jen jsem jí pohladila začala mi dávat pusu.Né jako normální človšk, ale jako normální kůň jak to dělají když je to naučíte.Tenhle kluk nevypadal že by jí chtěl něco učit.Asi byla ráda že mě vidí...Počkat......Tohle je Summer to byla přeci Amyn kůň dokud ho neprodala....Byla jsem smutná když jí prodávala to se dá rozumět,byla to fakt úžasná klisna a cítila ze mě respekt.Kluk mě jeho pohledem pobídl abych si sedla na tu nádhernou Summer.KDyž jsme jeli zpět on se mě na něco vyptával.Já ho nevnímala už užívala jsem si ten výhled.Vy nevíte jaké to bylo když jí měla Amy.Vždy jsem se jí ptala. ,,Můžu na Summer?Prosím!Prosím!Prosím!'' ,,Ne je jen moje nehodlám jí rozmazlovat...'' ,,Ale vždiť...'' Nenechala mě dopovědět ani větu... ,,Ne pochop to že když ti řeknu ne znamená to ne!Máš támhle svojí Magic běž si za ní...'' Byla jsem z toho smutná,ale teď to nestálo za řeč...Ten výhled stál za to!Nebudu se zatěžovat minulostí,musím si užívat toho co je právě teď...I když s klukem....Nechtělo se mi si sednout, protože to bylo....Jiné....Divné nechtěla jsem mu odpovídat.Stydila jsem se jako vždy.Heh se mnou to nemá nikdo lehký :P Se mnou to je vždy takhle,stydím se,zvykám si,odvážím se a buď je to v pohodě a rozkecám se a nebo špatně a mlčím.Ale já mu musela odpovědět.Jednou jo... ,,Co prosím?'' ,,Neptej se mě co prosím a poslouchej mě já ti tu vyprávím něco důležitého a ty mě ignoruješ....'' Hmm co mi asi tak říkal.... ,,Sorka, ale Summer je fakt nádherná a....To není důležité povím ti to někdy jindy'' ,,Pokud to někdy jindy bude...'' Cco on má být konec světa o.o ? ,,Jaké,co mi umřeme!?'' ,,Né,prosimtě, ale je pravda že nikdy nevíš no....'' Ulevila jsem si... ,,Chtěl jsem ti jen říct že ti dám můj byt, protože...To potřebuješ'' What to znělo divně ani nevim jak se jmenuje a bude mi nabízet pokoj... ,,Jak se jmenuješ?Já Tereza...'' Snažila jsem se usmát i když to neviděl ,,Já Axl.Promiň že vše beru tak rychle, ale teď jsme ve stáji a je...17.45 takže se připrav a jestli to klaplo nebo ne tak ti ukážu pokoj'' ,,Ráda tě poznávám a dobře Axle...'' Sesedla jsem a šla k Magic jí připravit sedlo,uzdu a poddečku.Byla natšená hned se chtěla rozběhnout k Summer, ale já jí to zakázala.Vzala jsem si poddečku a dala ji jí na hřbet.Potom trochu těžší sedlo no nedá se srovnat s westernovým, ale i tak je to celkem těžké...Ach zapomněla jsem že musím dávat uzdu jako první...Ještě že je v boxu!Vzala jsem uzdu a i když nerada, ale musela jsem jí dát udidlo do huby.Pak jsem se vyhoupla na hřbet a pozdravila Axla že už jdu k jeho strýčkovi.Cestou se mi hlavou mihaly otázky : Co když numůžu do Valedale navždy? Co když jo? Co bych udělala? Co když tam ten chlap nebude? Co když mámu nenašel? No dobře přestanu přehánět, ale je pravda že mám strach...A to velký!Po zádech mi vběhla husí kůže.Brrrrr...Bojim se, ale uvidím třeba to bude v pohodě.A bylo to tu 20.00...Blížila jsem se a on stál na místě určeném... ,,Dobrý den'' ,,Dobrý'' Pozdravil mě. ,,Tu máš ty zapomětlivče!'' Awww aspoň tohle! ,,Můj monil :3 Kde jste ho našel?'' ,,No tvá máma mi ho dala'' On mluvim s mámou rychle povídej! ,,Povídejte!''
,,Ten mobil jsem ti dal kdyby náhodou nešlo ten štít vyřešit.Jinak je tvoje máma v pořádku.Nemusíš se ničeho bát.Řekla mi že ... Sem nemůže prý jí to brání a dala ti dopis přečti si ho večer ž budou hvězdy vzkázala mi to abych ti to řekl...'' Hodil ho po mě.Jsem ráda že si na mě vzpomělaJe nádherná na tohle má mamka talent to se musí uznat.Takový nádherná dopis... ,,Moc děkuji''
,,To není vše děvenko!Ještě něco a to je důležitější.Určitě si tak trochu vyučená od Druida,ale to nestačí!Tohle mi podala tvá máma.Zase dopis, ale nala ho ve stanu prý od nějaké Emu...Amy...Ejmy nevím jak že se jmenovala...'' ,,Amy!'' Smála jsem se.
,,Moc se nesměj vypadá to vážně'' Bojím se do toho nakouknout,ale nechám to až na večer. ,,Teď už je to vše běž do Alexina domu bude spát u mě!'' ,,Ale to je nevhodné ani ho neznám a budu spát v jeho bytě?'' ,,Přesně tak.A už běž a nezapomeň si to přečíst!'' ,,Nezapomenu!!!'' A zmizela jsem za horama s velkým úsměvem že si na mě vzpomněli.Doufám že je Amy v pořádku to asi je,ale...Bojím se co tam je napsaného.To uvidím večer...Oboje při hvězdách.Ty máma zbožňovala!Asi chtěla abych si na ten čas vzpomněla.Byla jsem za to ráda.
Tak a jsem ve stáji.Pomalu odstrojím Magic a čumim že tímhle stojí Axl. ,,Nevím jak to dopadlo ty dopisi jsem si nečetla,ale vím že je to blbé,ale prostě mi tvůj strýc nakázal abych spala v tvém bytě a abych pravdu řekla nechce se mi tam spát'' Usmála jsem se.On se konečně pohnul asponˇvýrazem tentokrát né do země, ale na mě ,,Ok...Ten dům je hned vedle restaurace.Já jdu čau'' ,,Děkuju a ahoj?'' Bylo to divné byl takový...Připadalo mi že naštvaný.Nebudu za nim běhat nechám ho a nebudu otravovat.Sundala jsem všechen set a šla jsem hledat ten byt...Našla jsem ho! To je luxusní hned co jsem otevřela a je jasné že mám klíče hodil je po mě.Tak jdu se převléct do pižama a koukat na hvězdy s tím že se tam bude psát něco...Co mě potěší...
Tohle je vše pro dnešek má to 1271 slov :D No myslím že to stačí, ale jelikož jsem neměla náladu a nevydala ten jeden nový příbšh co měl vyjít v pondělí tak ještě zítra udělám kapitolku s tak...500 slovy? :D Dobře nebudu z toho dělat slohovku c : Jako myslím z tady toho xD Jo a ten obrázek je mé tvorby děs já vím cx tak jak si myslíte že v dopise bude napsáno? cx Hádejte v komentech zatím pa c :
.•°Ter°•.
ČTEŠ
Zlo/VS/Dobro
KurzgeschichtenJen tak jsem si stáhla bandicam a řekla si proč neudělat nějaký příběh xD.Tak jsem si vymyslela Zlo/VS/Dobro a sice to ještě nemám dopsaný stejně vám sem dám aspoň ten trailer :D.Mimochodem vše co by mělo být v popisu je v Traileru tak se na něj kdy...