1. Trine

2.1K 67 28
                                    

Minä olen Trine Hansen. Olen 14- vuotias, täytän syyskuun 2. päivä 15. Asun Helsingissä, Suomessa. Vielä.

Vanhempani suunnittelevat eroa ja äitini haluaa takaisin Troforsiin, paikkaan, jossa hän syntyi ja eli lapsuutensa. Sitten hän tapasi isäni Norjassa (isäni oli tuolloin lomalla) ja rakastui. Hän muutti rakkautensa perässä Suomeen ja minun synnyttyäni asuin jonkin aikaa Suomessa, jonkin aikaa Norjassa, Suomessa, Norjassa... Saitte varmaan ideasta kiinni. Emme kuitenkaan asuneet Troforsissa, vaan Oslossa, Norjan pääkaupungissa.

Osaan puhua sujuvasti suomea ja jotenkin norjaa. Se ei oikein kiinnostanut, kun isäni sanoi sen olevan hiukan samanlaista kuin ruotsi. Ajattelin, että pärjään ruotsilla. No. Eiväthän ne ole sama kieli! 😅
Osaan myös hieman ranskaa, sillä isäni halusi sen valinnaisekseni.

Tykkään laulaa, mutta vain, kun olen yksin, niin kuin varmasti moni. Ehkä?
Pidän myös valokuvaamisesta järjestelmäkamerallani.

Jos harrastuksiksi lasketaan, niin vietän aikaa paljon Snapchatissa, Instagramissa ja Whatsapissa.

Minulla on myös sisko Anna, joka on 10-vuotias. Hänkin todennäköisimmin lähtee Troforsiin.

Suomessa minulla on pari hyvää kaveria; Peppi, Lotta, Vilma ja Tuukka. Kyllä, Tuukka on poikaystäväni. Ainakin vielä, nimittäin Troforsista on aika vaikeaa tulla kyläilemään ihan huvin vuoksi. Oslossa minulla on kaksi parasta kaveria; Hege ja Siri. Ja Sirille puhutaan kuin Applen Sirille, että hänen ei varmasti tarvitse sanoa:
"En tainnut ymmärtää." Tai jotain vastaavaa.

Tässä pieni pala elämääni, ennen Troforsiin lähtöä. Ja vanhempieni eroa.

 
~😢

WHO? | Marcus and Martinus || ✓Where stories live. Discover now