1.Rész

118 13 1
                                    

-Harry gyere már!-kiállt Louis a házba.-Még a végén el késünk.

-Itt vagyok.-lép ki Harry a bejárati ajtón és Louis lélegzete elakad. Legjobb barátja tökéletesen néz ki zakóban.

-Lou, minden oké?-kérdezi Harry, mire Louis bólint egyet és a kert kapu felé indul. Harry követi, majd miután mindketten beszálltak a kocsiba a helyi templomot állítja be úti célnak. Louis anyukája ma házasodik és Lou Őt kérte fel, mint kísérőt.

**********

Harry könnyezve ébred fel az éjszaka közepén. Louis halála óta ugyanazt álmodja minden este. Egy darabig próbál visszaaludni, majd fogja magát és kimegy a teraszra. 'Ó, Louis! Annyi mindent nem volt alkalmam elmondani' gondolja magában és hagyja, hogy könnyei legyőzzék büszkeségét.

-Álmatlanság?-szólal meg valaki a kert végéből.

-Ki az?-kérdezi Harry ijedten. A fiú előlép a sötétből és Harry szívverése megáll. A vele szemben álló srác pontosan ugyanúgy néz ki, mint Louis. Kék szemeit ezer közül is megismerné, így már majdnem karjaiba ugrana, amikor is a másik fiú megszólal.

-A nevem Logan Thompson és most költöztem ide a szomszédba.-Harry nem értette. Az előtte álló srác, Louis Tomlinson volt, nem pedig Logan Thompson.

-Harry Styles.-nyújtja ki kezét a göndör hajú fiú. Logan megrázza a kezét, majd a kertet kezdi tanulmányozni. Tetszik neki az, hogy a virágok tökéletes harmóniában vannak, még ha érzi is, hogy gondozójuk pont ellenkező állapotban van.

-Szép.-nézi Logan az egyik rózsabokrot. Harry követi a fiú tekintetét, majd mikor meglátja, hogy melyiket szúrta ki magának kiakad. Az egyetlen fehérrózsa bokor, amit még Louissal ültettek négy éve. Nem tudja mire vélni az összefüggéseket, túl hirtelen jött ez az egész.

-Bocsánat, nekem most vissza kell mennem, anyám nemsokára felébred és ha nem leszek a szobámban, akkor meg fog ijedni.-hazudik Harry, majd Logan válaszát meg nem várva visszamegy a házba. A szobájába érve először az ablakhoz megy, lenéz a kertre, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az előbbi tényleg megtörtént-e vagy csak odaképzelte Logant. Nem tartja kizártnak, hogy ez lehet a dolog mögött, ugyanis már korábban is volt olyan, hogy halucinációval próbálta visszahozni legjobb barátját. Legnagyobb meglepetésére a kertet tanulmányozva Logan Thompson még mindig valósnak tűnt. Harry levegő után kapkodva kezd hátrálni és ágyáig meg sem áll. Ott leroskad. Nem tud mit tenni, még sírni sincs ereje, annyira össze van zavarodva.

Two Ghosts/Larry Stylinson/Where stories live. Discover now