A csengő most is tökéletesen időzít. Harry már épp teljesen összeomlana Zayn védelmező karjaiban, amikor is az egész udvar fülsüketítő csöngetésbe burkolózik. A göndör összerezzen, majd kicsit megilletődve távolódik el Zayntől. Már korábban is ölelkezett vele, de sosem az udvaron, főleg nem Liam közelében. Fél az emberek reakciójától, nem akar a középpontban lenni. Idegesen Zaynre pillant, aki félve körbepillant. Senki nincs a közelükben.
-Be kéne menni.-töri meg a csendet Zayn, ahogy észreveszi, hogy a többiek is elindulnak befelé. Harry bólint egyet, majd némán megindul a főbejárat felé.
Zayn és Liam természetesen egymás mellett ülnek, Harry pedig a szöszke mellé költözött ebben az évben. Harry félve pillant körbe a termen. Reméli, hogy Logan másik szakra jár. Ám akkor sem nyugszik meg teljesen, amikor nem látja Louis hasonmását sehol, ugyanis pont Liamen állapodik meg a tekintete, aki Őt méregeti. Harry fél, habár sejti, hogy Liam értelmetlen féltékenysége csak az Ő fejében létezik.
Zayn csak két perccel a tanár előtt lép be a terembe. Harry és Niall összenéznek, azt sem tudták, hogy kiment. Liam azonnal barátja elé siet és ahogy szájmozgásából messziről kivehető a göndör számára, kérdésekkel bombázza szerelmét. Zayn a helyére tereli Liamet, majd beszélgetni kezdenek. Harry zöld íriszeivel feszülten pillantgat az álompár felé. Fél, hogy esetleg veszekednek...miatta, amikor Ő soha nem tudna se Zaynre, se Liamre többként gondolni. Sosem rendezte le magában azt a kérdést, hogy Ő most vajon meleg-e. Nem is nagyon nyílt rá lehetősége, ugyanis komoly kapcsolata még nem volt, egyik nemből származóval sem.(Nem mintha esetleg űrlénnyel lett volna, de este 11órakor[amúgy nyári megfázással küszködve] ezt sikerült kihoznom magamból~írói szerk.) Mr.Figgins idegesen vágja ki a 12-es terem ajtaját. Az egész csoport egy emberként kapja fel-az amúgy nyugodt természetű tanár cselekedetére-a fejét.
-Harold, milyen jó, hogy újra itt van közöttünk.-hangjában hallatszik egy kis gúny, és a megszólításon is érződik, hogy nincs minden rendben a tanárral, mégis ügyel arra, hogy ne bántsa meg annyira az egy éve gyászoló göndör hajú diákját. -Remélem, hogy felkészült az órára.-Harry megszeppenve bólint. Szereti a fényképészetet, főleg úgy, hogy eddig rendes volt a tanár.
-Ha jól kaptam meg a leckét, akkor erre a hétre a feladat a legemlékezetesebb hely lefotózása különböző napszakokban. Én a kertünkben lévő rózsabokrokat választottam.-mondja a fiú, majd előhúzza a képeket egy mappából. Zayn döbbenten néz Harryre, tudja, hogy miért ezt választotta. Fél, hogy a göndör elsírja magát, így Liamre sem figyel oda, hiába bökdösi a karját. Harry is, úgy, mint az egész osztály elkezdi tanulmányozni a munkáját. És akkor beugrik neki.
______________________________________
Tádááám, itt is lenne a 4.rész! Remélem tetszett, ha igen, akkor vote-oljatok és kommenteljetek❤.
All the love, N
YOU ARE READING
Two Ghosts/Larry Stylinson/
Fantasy⚠Figyelem, a történet homoszexualitást és trágár beszédet tartalmaz!! Aki ezeket a tartalmakat nem kedveli, az ne olvassa, emellett mindenki SAJÁT felelősségére olvassa el!⚠