7:05. Minden nap pontosan ekkor szólal meg az ébresztője. Általában előtte csak hajnalban egy fél órát van ébren az álma miatt, de ma már 5:00-kor ébren volt. Habár visszaaludni is csak 3:00 után tudott, mégis korán kelt. Nővére, Gemma 6:30-kor lép ki a szobájából. Meglepődve konstatálja, hogy Harry a konyhában ül és reggelizik. A fiú még az átlag hérköznapokon sem szokott otthon reggelizni.
-Jó reggelt!-lép Gemma Harry mellé és egy puszit ad az arcára. Harry általában erre ki szokott akadni, "Mondván, hogy ő már nem kisgyerek", de a mai napon csak a müzlis dobozát tanulmányozza.
-Mi a baj öcsi?-ül le Harryvel szembe. Nem érti öccse viselkedését. Szótlanságát pedig még kevésbbé.
-Hajnalban.....találkoztam valakivel a kertben.-Harry először szólal meg a Logannel való beszélgetése óta. Nem tudja hogyan folytassa mondandóját, így nővérét kezdi bámulni, hátha telepátiával átmegy hozzá a lényeg. Gemma vár. Maga sem tudja, hogy mire, de vár. "Harry már jó ideje nem ilyen szótlan...Legutoljára akkor volt ilyen....miután Louis meghalt."Gondolja magában a lány. Még csak gondolnia is nehéz volt erre, ugyanis amellett, hogy kedvelte Louist, rémes volt végignéznie egyetlen testvére szenvedését.
-Kivel?-kérdezi Gemma. Harry már tíz perce nem szólalt meg és ő egyre kíváncsibb lett.
-Louissal.....azaz Logannel. Új, most költözött a szomszédba.-mondja Harry bizonytalanul. Hiányzik neki Louis, nagyon. És még mindig nem tudja mire vélni ezt a Logant.
-Na, majd megnézem magamnak, hogy ki ő.-jelenti ki Gemma, mire Harry némán bólint. Később, fél 8 körül lép ki Harry a házból. "Újabb monoton nap" gondolja magában, miközben elhalad kocsija mellett. Egy pillantást vet a Range Roverre. Hiányzik neki az autója, de túl rossz emlékeket idéz fel. Minden reggel Louissal ezzel mentek suliba, sőt legjobb barátja húgait is néha elvitték. Mindig jobban szerette, amikor csak ketten ültek a kocsiban és hangosan közös kedvenc zenéiket hallgatták, de mára már bármelyik Tomlinsonnal szívesen találkozna. Régen se volt baja senkivel, de mindig is imádott kettesben lenni Louissal. Louis temetése után két nappal a Tomlinson család a város másik végébe költöztek. Jay-Louis anyukája- azt mondta, hogy képtelen egyetlen fiának emlékeivel teli házban élni. Harry megértette, de akkor is fájt neki. A megszokott közeg, a megszokott emberek, a jól ismert emberek. Tudta, hogy Jaynek is nehéz, mégis kicsit önzőnek tartotta az asszony, hisz megfutamodott és őt hátrahagyta. Habár saját szüleivel is jó a kapcsolata, a Tomlinson családba mindig is jobban érezte magát. Felszabadúltam, nyitottabb volt.
-Tiéd az a kocsi, ami a kertetek végében áll?-szólal meg mellette valaki. Harry összerezzen és már majdnem menekülni kezdene, amikor felismeri a hangot. Louis. Szemei reménnyel telnek meg, majd ahogyan hátrafordul, azonnal el is tűnik. Logan sétál mögötte.
-Igen, az enyém.
-És miért nem használod?-kérdezi a kék szemű fiú. Logan teljesen ugyanúgy nézett ki, mint Louis csak két évvel idősebb volt.
-Ezt nem szeretném elmondani.-válaszol a göndör udvariasan, habár a beszélgetés egyre kényelmetlenebb számára.
-Van még időnk.-mosolyodik el Logan, majd ahogyan feltűnik az egyetem épülete, úgy fagy az arcára. -Vannak barátaid?-kérdezi idegesen az újonc remélve, hogy Harry be tudja mutatni pár klassz srácnak. Harry a fejét rázza. Hazudik. Van három báratja, Niall, Liam és Zayn. Louis is az ő társaságukba tartozott. Nem szeret hauüzudni, de fél, hogy Logant a Louisra való hasonlósága miatt darabokra szedik. Második hazugság, ezúttal már saját magának. Attól fél, hogy felemlegetik Louist, hogy a haláláról beszélnek és hogy hajlandóak lennének lecserélni.
______________________________________
Tádááám, itt is lenne a 2.rész! Remélem tetszett, ha igen, akkor vote-oljatok és kommenteljetek❤.
All the love, N
YOU ARE READING
Two Ghosts/Larry Stylinson/
Fantasy⚠Figyelem, a történet homoszexualitást és trágár beszédet tartalmaz!! Aki ezeket a tartalmakat nem kedveli, az ne olvassa, emellett mindenki SAJÁT felelősségére olvassa el!⚠