✒📼A videónak semmi köze a történet cselekményézehez, egyszerűen csak imádom és ajánlom mindenkinek.📼✒
-Harry!-hallja meg a valóságba visszatérve a nevét. Körbenéz és ijedt pillantásokkal találja szembe magát. A tanár felé fordul, aki a többiekkel együtt aggódva néz a göndörre.
-Minden rendben van?-Harry némán bólint.
-Biztosan meggyógyult?
-Igen, elnézést talán csak keveset aludtam. Kimehetnék a mosdóba felfrissíteni magam?
-Persze, menj csak.-Harry az ajtóból még visszanéz, ahol három aggódó legjobb barátját vizslatja. Gondosan visszazárja a termet, mintha csak Voldemort tartózkodna odabent. Halkan, szinte lábujjhegyen közlekedik. A mosdó mindössze két teremnyire van, így két hét kihagyás után sem téved el. Mivel az egyetem első emeletén jelenleg ez az egy mosdó működik, ezért mind a lányok, mind a fiúk itt végzik el a dolgukat. Harry kicsit megnyugszik, mert Zayn azt mondta neki, hogy a többiek inkább mennek végig a fél egyetemen, mint hogy itt vécézzenek. Nem akar senkivel sem összefutni, egyedül szeretne lenni. Csak öt percig.
'Louis miért nem vagy itt?' Kérdezi magában. Hiányzik neki a kék szemű fiú. Nem volt ideje bevallani az érzéseit és ezt utálja magában. Harry pontosan aznap beszélt volna Louissal, amikor balesetben elhunyt.A göndör belenéz a tükörbe és látja, hogy könnyein lassan folydogálni kezdenek.
-Louis szükségem van rád!-kiálltja és beleüt bal öklével az előtte álló tükörbe. Ismét saját magára emeli tekintetét és meglepve konstatálja, hogy az üveg nem tört össze. Valaki a levegőben tartja a kezét és nem hagyja, hogy becsapódjon.-Nem hinném, hogy Anne örülne neki, ha ki kéne fizetnie a tükröt.-szólal meg Logan mögüle és lassan leengedi Harry kezét. A göndör egy pillanatra összezavarodik. 'Honnan tudja anya nevét?' Kérdezi magától.
-Ne haragudj, észre sem vettelek.-kezd szabadkozni Harry. Zavarban, ugyanis Louis temetése óta csak Zayn előtt borult ki hangosan.
-Ki az a Louis?-kérdezi megszakítva ezzel a két percig tartó csendet. Harry idegesen fordul szembe Logannel. Nem tudja, hogy mit feleljen. Azt nem mondhatja, hogy ő volt élete szerelme, csak elhunyt még mielőtt bekövetkezett volna az "Örökkön-örökké".
-A legjobb barátom volt. Ő és a családja lakott mellettünk előttetek.-hangja meg-meg csuklik beszéd közbe, de végül a csókon és a barátságnál is erősebb érzéseken kívül mindent elmond. Úgy érzi, hogy bízhat Loganbe. Talán azért, mert olyan, mint Louis.
-Részvétem. Köszönöm, hogy ezeket elmondtad, sosem hittem volna, hogy ilyeneken mész keresztül.-Harry kérdőn pillant a kék íriszekbe, mire Logan kijavítja magát.-Mármint a külsődből. Nem látszik rajtad.
❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇
Harry a mosdóban megtörtént beszélgetés után úgy érezte, hogy másnap be szeretné mutatni Zaynnek, Liamnek és Niallnek. A szavai alapján még mindig úgy érzi, hogy Logan túlságosan sokat érthet új fiúként, de nem gondolta elég komolynak az ügyet ahhoz, hogy Zaynt beavassa.
-Harry, kezdesz lemaradni!-szól rá Logan. A göndör felkapja fejét, majd a három méteres távolságot meglátva befut újdonsült barátja mellé. Kicsit tart attól, hogy esetleg Niall elszólja magát arról, hogy mennyire hasonlít Louisra. Zaynt tegnap este felhívta ezzel kapcsolatban, sőt arra is megkérte, hogy Liamet tájékoztassa. A szöszit viszont nem tudta elérni, így számára meglepetés lesz.
-Sziasztok!-köszön Harry barátainak. Logan nem túl szorosan, de mögötte áll.-Bemutatom az új szomszédunkat Logan Thompsont.
-Szia Zayn Malik vagyok, Ő pedig a barátom Liam Payne.-mosolyog Zayn és összekzlcsolja ujjait Liaméivel. Niall némán kapkodja tekintetét Harry és az új srác között. A göndör lefehéredik amikor Ír barátja szólásra nyitná száját, majd megkönnyebbül amikor végül becsukja. Zayn ezúttal is megmentette legjobb barátját. Amint észrevette, hogy valami nincs rendben oldalba bökte Niallt.
-Niall Horan vagyok, üdv itt!-egy apró hamis mosolyt küld Logan felé. Nem tetszik neki a szituáció, főleg úgy, hogy nem tudja, hogy mi fog kisülni belőle.
___________________________________
Hűha, nem terveztem volna már részt a táborom előtt(ami hétfőn kezdődik), de úgy gondoltam, hogy meg kell adni a tiszteletet ennek a csodás 7 évnek amit a One Direction okozott.
Habár én csak két éve mondhatom magam Directionernek, ebben a két évben megpróbáltam mindent kihozni rajongói énemből. A zenéjük megváltoztatta az életemet, nem kicsit. Az interjúk, a koncert felvételek, a vicces jekenetek összeállítások, a Larry moments-ek minden nap mosolyt csaltak az arcomra. Nem tudok anélkül belépni egy szobába, hogy valami ne emlékeztessen a One Direction-re. Lehet, hogy rengetegen távoztak a rajongói táborból amikor a fiúk bejelentették a szünetet, de úgy érzem, hogy a valódi Directionerek megmaradtak és személy szerint imádom a szóló zenéjüket is. Bízom abban, hogy egyszer még visszatérnek egy újabb albummal, újabb teltházas koncertekkel, újabb Lilo vízicsatákkal, újabb Harrys vicc próbálkozásokkal és újabb Niall 3 az 1-ben gitáros, éneklős, humoros dolgokkal.
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Happy 7 years of One Direction!❤
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐Ennyi lett volna a 6.rész, ha tetszett akkor voteolj, emellett minden Wattpados író nevében szólok, ha megkérlek titeket, hogy kommenteljetek.
YOU ARE READING
Two Ghosts/Larry Stylinson/
Fantasy⚠Figyelem, a történet homoszexualitást és trágár beszédet tartalmaz!! Aki ezeket a tartalmakat nem kedveli, az ne olvassa, emellett mindenki SAJÁT felelősségére olvassa el!⚠