Zayn POV
Ik werd langzaam wakker door mijn irritante wekker en de vogels die buiten al volop aan het fluiten waren. Ik gaapte en wreef in mijn ogen en pakte mijn telefoon en checkte mijn berichtjes. Ik ging recht zitten en rekte me uit en stapte uit bed. Trok mijn kleding aan en liep naar Anne-Belle haar slaapkamer om haar wakker te maken. '' Hey.. kleine.. Wakker worden.. '' zei ik met een zachte lieve stem. Ze werd wakker en keek me slaperig aan en glimlachte. '' Goeiemorgen '' zei ze met een slaperige stem. Ik grijnsde en liep naar de deur en zei '' Ik ga zo een ontbijtje voor ons twee maken. Goed idee? '' Ze ging uit reflex recht zitten en knikte blij. '' Ja lekker! '' Ik liep naar beneden en pakte mijn schooltas en zetten die op het aanrecht en stopte er mijn eten in voor school. Ik maakte snel een ontbijtje voor ons beiden. Ik wilde wat eerder op school zijn voor Liam. Ik schoof aan tafel en smeerde mijn broodje alvast. '' Heb je haast? '' vroeg Anne-Belle toen ze tegenover mij aan tafel kwam zitten. Ik knikte terwijl ik een hap nam van mijn broodje pindakaas. '' Waarom? '' vroeg ze nieuwsgierig. Ik keek d'r aan en zei '' Ik wil wat eerder op school zijn voor Liam. '' Ik werd er rood van. Anne-Belle giechelde en schudden lachend haar hoofd. Ik at snel door en stond op en dronk ondertussen mijn glas met melk op. '' Ik ga naar school! '' zei ik snel en pakte mijn schooltas en deed hem op mijn rug. Ze knikte en zwaaide. Ik pakte mijn fietssleutels en mijn oortjes en liep naar de achtertuin en pakte mijn fiets uit de struiken. Ik stond in de poort en ging op mijn zadel zitten en deed mijn oortjes in en zetten muziek op. Ondertussen stuurde ik Liam een berichtje dat ik onderweg naar school was.
( Zayn ): Goeiemorgen lekkerding, ik ben onderweg naar school! 07:45
( Liam): Hey babe, ik zie je zo! xx 07:46
( Zayn): Tot zo! xxxx 07:46Ik stapte op mijn trappers en fietste snel naar school. Op de fiets kon ik alleen maar aan Liam denken. Ik heb nog nooit zo'n bijzondere jongen leren kennen. '' Hey!! Kijk is uit idioot! '' Ik schoot uit mijn gedachte en schrok me dood. Ik reed door een rood stoplicht en knalde bijna tegen een auto aan. Ik viel bijna van mijn fiets maar kon me evenwicht gelukkig nog houden. Mijn hart zat in mijn keel. '' Sorry!!! '' zei ik snel. '' Ik was met mijn gedachten ergens anders.. '' De man in de auto schudden geïrriteerd zijn hoofd en reed met een vaart strak langs me heen. Ik stapte weer snel op mijn fiets en begon wat sneller te fietsen. Ik wilde gewoon optijd op school zijn, zodat ik nog even alleen met Liam kon zijn.
Anne-Belle POV
Lekker samen ontbijten zei Zayn. Na de eerste hap was hij al van tafel omdat hij per se eerder naar school wilde. Ik zuchtte en stond op en ruimde de tafel op. Ik liep naar boven en kleedde me aan en deed mijn haar goed en mijn make up op. Ik pakte mijn schooltas uit mijn kamer en liep naar beneden toe en trok mijn schoenen en jas aan. Ik wil ook zo graag verliefd zijn. En gelukkig worden. Ik pakte mijn fiets uit de garage en fietste op mijn gemak naar school toe.
Ik fiets het schoolplein op en zag het groepje meisjes bij de fietsenstalling staan en zuchtte diep. '' Daar gaan we weer.. '' dacht ik. Ik zetten mijn fiets neer en hoorde de meisjes giechelen en praten over mij. Ik wilde me omdraaien en stond oog in oog met een van de meisjes. '' Hey ongelukje, jij ook hier?! '' zei ze arrogant. Ik wilde weglopen maar werd tegen gehouden. '' Ho ho, niet zo snel! Ben je soms bang? '' zei ze dominant. Ik rolde met mijn ogen en schudden mijn hoofd. '' Rot gewoon op! '' zei ik snel en duwde haar aan de kant. Ik was trots op mezelf, want normaal gesproken zou ik dit nooit doen. De meisjes keken me raar na. Ze hadden dit waarschijnlijk ook niet verwacht. Ze wilde liever de bange Anne-Belle, die niks zegt en alles maar goed vind. Maar daar gaat verandering in komen!
Zayn POV
Ik liep door de gangen en liep naar het tekenlokaal. Ik liep naar binnen en zag Liam aan zijn bureau zitten en ik liep snel naar hem toe. '' Hey! '' zei ik blij en ging naast hem zitten. Hij gaf me snel een kus en zei '' Goeiemorgen, vroege vogel '' Hij lachte en ik bloosde. Zijn lach is zo mooi. Hij heeft kuiltjes in zijn wangen als hij lacht, al-tijd.
De schoolbel ging en de les was voorbij. Ik pakte mijn tas in en stond op. Ik wilde weglopen maar voelde ineens een hand op mijn kont en kijkt snel achterom. '' Ga je met me mee naar huis? '' vroeg Liam. Ik schrok een beetje van zijn vraag. En het was lang stil. Ik dacht na en wist niet wat ik moest zeggen. Ik knikte snel maar had deels al spijt. Ik kan Anne-Belle eigenlijk niet alleen laten thuis. '' Eigenlijk moet ik naar huis voor mijn zusje.. '' Zei ik zacht. '' Ze kan zichzelf voor een keer toch wel redden? '' zei Liam streng. Ik haalde mijn schouders op. '' Kom nou maar gewoon mee! '' Zei Liam op een erg dominante manier. Ik schrok van zijn mood verandering. Ik had geen keuze, ik moest mee..
'' Laat je fiets maar hier staan, we gaan met mijn auto! '' zei Liam toen we het schoolplein afliepen. Ik knikte en was erg benieuwd wat voor auto hij had. We liepen de parkeerplaats op en ik volgde Liam. Hij liep op een grote zwarte mooie auto af. '' Is die van jouw?! '' Vroeg ik verbaast. '' Ja, mijn nieuwe mooie Range Rover. Wat vind je? '' zei hij en stond stil en keek me aan. '' Zo fucking gaaf! '' Zei ik met grote ogen. '' Stap maar in! Dan gaan we naar mijn huis. '' zei hij snel en stapte achter het stuur. Ik stapte ook in en deed mijn gordel om en keek uit het raam. Liam legde zijn hand op mijn bovenbeen. Ik legde mijn hand op zijn hand en kreeg een warm gevoel van binnen. '' Is het ver rijden? '' vroeg ik uit interesse. '' Valt mee, 15 minuten rijden. '' zei hij. Ik knikte en kijk vanuit mijn ooghoek naar Liam. Wat is hij toch gigantisch sexy als hij auto rijd.
JE LEEST
Love at the first sight. | DUTCH ZIAM FANFIC
FanficZayn is een student op het Los Angeles University. Hij volgt daar de opleiding 'Creative Art'. Zayn is een jongen met veel talent voor tekenen en graffiti. Anne-Belle volgt dezelfde opleiding als Zayn, op dezelfde school. Hij woont samen met zijn o...