Zayn POV
'' Wil je wat drinken? '' Vroeg Liam toen we de woonkamer in liepen. '' Ja lekker '' Zei ik terwijl ik op de bank ging zitten. Hij liep de keuken in en schonk twee glazen cola in. Ik keek om me heen. Wat een gigantisch groot huis. Alles was mooi ingericht. '' Kijk is '' zei hij terwijl hij de glazen op tafel zetten. Ik glimlachte en zei '' Dankjewel! '' Hij kwam naast me zitten en sloeg een arm om me heen. '' Wat vind je van mijn huis? '' vroeg hij. Terwijl ik nog om me heen kijk zei ik '' Heel erg mooi! En groot '' zei ik lachend. Hij knikte. '' Ik ben er ook erg blij mee. Vooral als je bij me blijft wonen. '' Zei hij terwijl hij me aankeek. Ik schrok van wat hij zei. Ik zou dat echt te gek vinden. '' Ik bij jou blijven wonen? '' vroeg ik twijfelend. Hij knikte. '' Dat zou geweldig zijn! '' zei hij snel. Ik wilde hem zo graag vertellen over mijn thuis situatie, maar ik vond het best moeilijk. Ik zuchtte diep en dacht na. Oké, ik moest dit doen.
'' Wow.. Ik schrik ervan, das echt heel erg heftig! '' Zei hij nadat ik alles had verteld over thuis. Ik knikte en moest mijn tranen in houden. Hij trok me in een knuffel en wreef over me rug. '' Het is dan wel echt beter als je hier blijft.. '' Zei hij na een tijdje. Ik was even stil. '' Ik kan mijn zusje echt niet alleen laten Liam.. '' zei ik bezorgd. Hij keek me strak aan en zei '' Ze is oud en wijs genoeg om nu die dingen zelf op te lossen, toch?! '' Zei hij streng. Ik beet op mijn lip en knikte twijfelend. '' Je blijft gewoon hier! '' zei hij dringend. Ik schrok en knikte uit angst. '' Jaa.. '' zei ik maar.
We zaten samen aan de keuken tafel en aten heerlijke spaghetti die we samen gemaakt hadden. Het was echt heerlijk. Na een tijdje ruimde we samen alles op en gingen naar boven. We zaten samen op bed en ik pakte mijn telefoon en zag allemaal berichtjes van Anne-Belle die thuis, bang op haar kamer zat. Ik kreeg een schuld gevoel en wilde het liefst naar huis. Maar ik durfde niet weg, ik werd gedwongen om hier te blijven. Ik negeerde het en legde mijn telefoon aan de kant. Ik keek op en voelde ineens Liam zijn lippen tegen de mijne. Ik zoende hem heftig en genoot. Ik kreeg het warme gevoel weer en grijnsde onder het zoenen door. Zijn handen gingen door mijn haren en ik ging met mijn hand onder zijn shirt. '' Hebben we nu een relatie? '' Vroeg hij nadat we gestopt waren met zoenen. Hij liet zich naar achter vallen op bed en zuchtte. '' Ik ben kapot.. '' Zei hij na een tijdje. '' Ik ook.. '' Zei ik terwijl ik gaapte. Hij trok me zachtjes aan mijn arm zodat ik naast hem kwam liggen en legde zijn arm om me heen. Ik legde mijn arm op zijn buik en mijn hoofd op zijn borstkast. Hij gaf me een kus op ze hoofd en zei zachtjes '' Slaaplekker babe. '' Ik glimlachte en deed mijn ogen dicht. '' Slaaplekker knappie. '' Zei ik terug.
Anne-Belle POV
Ik zat op mijn kamer en maakte me zo zorgen om Zayn.. Hij was zeker bij Liam.. En zoals altijd was hij weer niet te bereiken. Hij nam zijn telefoon niet op en reageerde niet op mijn berichtjes. Ik zuchtte en legde mijn telefoon weg liep naar het raam en staarde naar buiten. '' Anne-Belle?! Wil je even naar beneden komen? '' Hoorde ik mijn moeder roepen beneden aan de trap. Ik schrok uit mijn gedachten en liep naar beneden. Ik was doods bang. Straks had ik weer iets fouts gedaan en wilde me vader mij weer gaan slaan..
Ik kwam de woonkamer in en zag mijn ouders aan de keuken tafel zitten en ik ging tegenover hun zitten. '' Wat is er? '' Vroeg ik terwijl ik hun aan kijk. '' Papa en mama gaan scheiden. '' Zei mijn moeder zachtjes. Ik slikte en maakte mijn ogen groot. '' Ik ga weg!! '' Zei mijn vader. Aan de ene kant was ik gigantisch blij, maar aan de andere kant.. Ik wist het niet zo goed.. '' Je blijft bij mama wonen, en die kut broer van je ook! '' Zei hij terwijl hij opstond. '' Zayn is geen kut broer!.. '' zei ik als verdediging voor Zayn. Hij keek me streng aan en liep op me af en gaf me een klap in mijn gezicht en zei '' Spreek me godverdomme niet tegen! '' Hij liep naar boven en pakte zijn spullen in en liep zonder gedag te zeggen naar buiten en gooide de deur hard achter zich dicht. Ik had ondertussen al mijn handen op mijn gezicht en begint te trillen en te huilen. Ik merkte dat mijn moeder opstond en me wilde knuffelen. Ik duwde haar aan de kant en rende naar boven en ging naar mijn kamer en gooide mijn deur hard dicht. Ik liet me door mijn knieën zakken tegen de deur en zat op de grond en trok mijn knieën op en huilde hard. '' Zayn... Ik heb je nodig verdomme.. '' zei ik huilend.
Zayn POV
Ik werd midden in de nacht wakker door jongens die buiten wat lawaai maakte. Ik gaapte en realiseerde me waar ik was en glimlachte. Ik ging recht zitten en pakte mijn telefoon en las de berichtjes die Anne-Belle had gestuurd.
( Anne-Belle): Waar ben je?!... 17:45
( Anne-Belle): Zayn?! 17:50
( Anne-Belle): Hallo!!! 18:00
(Anne-Belle): Waarom negeer je me?! Godverdomme.. 18:30
( Anne-Belle): Papa en mama gaan scheiden.. 18:45
( Anne-Belle): Ik heb je nodig.. Papa heeft me geslagen.. 18:46Ik schrok van de berichtjes en wist totaal niet wat ik moest zeggen. Ik dacht lang na en was een lang bericht aan het typen totdat mijn telefoon uit viel. '' Verdomme.. '' Mijn oplader lag nog beneden. Ik legde mijn telefoon weg en ging weer liggen en dacht na. Ik voelde me zo schuldig. '' Ach, ik bel haar morgen wel! '' dacht ik en sloot daarna mijn ogen en kroop onder de dekens tegen Liam aan. Na een tijdje viel ik inslaap.
JE LEEST
Love at the first sight. | DUTCH ZIAM FANFIC
FanfictionZayn is een student op het Los Angeles University. Hij volgt daar de opleiding 'Creative Art'. Zayn is een jongen met veel talent voor tekenen en graffiti. Anne-Belle volgt dezelfde opleiding als Zayn, op dezelfde school. Hij woont samen met zijn o...