ZAYN POV
Ik fietste samen met Anne-Belle naar huis en zat helemaal in mijn gedachten over Liam en had niet door dat Anne-Belle een heel verhaal aan het vertellen was. " Maar das toch raar ? Of had jij dat ook ? " Hoorde ik haar zeggen. Ik dacht even na en zei snel " Uh ja das best raar! " Ze begon te lachen. " Hoorde je überhaupt wel wat ik zei of zat je met je gedachten ergens anders? " zei ze plagend. " Nee ik hoorde je niet door de wind. " zei ik lachend " Jaja smoesjes " lachte ze.
Toen we dichtbij huis kwamen was mijn goede humeur al snel weg, ik zette me fiets in de tuin en haalde diep adem en liep samen met Anne-Belle naar binnen.
ANNE-BELLE POV
Ik hing mijn jas op en hoorde mijn vader schreeuwen tegen mijn moeder en keek Zayn angstig aan. " Niet bang zijn.. Ik ben bij je.. " zei hij zacht en liep voor me de woonkamer in. " Ik kan er godverdomme toch niks aan doen dat die kinderen naar zo'n tering dure school moeten? ga verdomme zelf is meer werken! " schreeuwde mn vader tegen mijn moeder en ik bleef achter Zayn stil staan.
Ze hadden het te druk met ruzie maken dus Zayn seinde dat ik naar boven moest gaan en ik liep naar de trap en Zayn liep achter me aan. Ik liep naar mn kamer en plofte op mn bed. " Ik ga boven even tekenen ja ? moet het morgen afhebben. " zei Zayn en bleef bij de deuropening staan. " Is goed! " zei ik en ik pakte mijn laptop.
Zayn POV
Ik liep naar mijn kamer en ging aan mijn bureau zitten en pakte mn tekenboek uit mn tas en een potlood en pakte mn telefoon en oortjes en zette hard muziek op. Na een tijdje was ik bijna klaar en keek geconcentreerd naar mn tekening.
Opeens vloog mijn deur open.. het was mijn vader, ik had mijn muziek zo hard staan dat ik hem niet heb aan horen komen. Hij trok mijn oortjes uit mn oren en keek mij woedend aan " Will je doof worden ?! Ik riep je verdomme al 10 keer! " zei hij boos en kwam dichterbij me staan. Ik reageerde niet en keek hem vragend aan. Hij ging schuin achter me staan en pakte mijn tekenboek " Wat is dit nou weer voor een rot zooi? " zei hij en bladerde door mijn tekenboek. Ik stond op en probeerde het boek van hem af te pakken. " Geef terug dat is voor school! " zei ik snel. Hij draaide om en begon te lachen " School?! Een beetje stom tekenen de hele dag, dat noem je geen school Zayn! " zei hij en bladerde verder. Ik probeerde hem weer af te pakken maar kreeg een elleboog in mn gezicht en ik greep met mn handen naar mn gezicht " Auuw! Godverdomme " zei ik en hij draaide naar me toe en gooide mn tekenboek op de grond en ik liep automatisch naar achter en botste tegen de muur. Hij liep naar me toe en kwam recht voor me staan " wat wil je nou bereiken met je leven Zayn?! Wil je je hele leven een beetje gaan tekenen? " zei hij en keek me strak aan. " Ik ga meer bereiken in mijn leven dan jou geloof me! " zei ik en had eigenlijk gelijk alweer spijt dat ik het had gezegd. Hij begon te lachen en sloeg me hard in me gezicht " met een beetje stom tekenen? Jij gaat niks bereiken in je leven Zayn! " zei hij en liep mijn kamer uit. Ik voelde de handafdruk op mijn wang branden. Ik pakte mijn tekenboek op en zag dat er 3 blaadjes uit waren gescheurd en verkreukeld waren door de gooi en zuchtte diep en gooide mijn tekenboek op mijn bureau en ging op bed liggen. " Ik wil weg hier.. " dacht ik en kreeg tranen in mn ogen.
JE LEEST
Love at the first sight. | DUTCH ZIAM FANFIC
FanfictionZayn is een student op het Los Angeles University. Hij volgt daar de opleiding 'Creative Art'. Zayn is een jongen met veel talent voor tekenen en graffiti. Anne-Belle volgt dezelfde opleiding als Zayn, op dezelfde school. Hij woont samen met zijn o...