Bir dakika,ne?
Hayır, olamaz.
Bu olmamalı.
Onu geri itmem gerek.
Yapamıyorum.
Hayır,hayır,hayır.
Bir şey beni ona çekiyor sanki,yapamıyorum.
Hayır.
Lütfen bunlar oluyor olmasın.
Bir kabusta mıyım?
Biri beni uyandırsın.
Lütfen.
Bana yüzyıllar gibi gelen bir dakikanın ardından sonunda dudaklarını ayırdı.
"Selena-"
Gözlerimin dolduğunu hissedebiliyordum.
"Hayır,ağlama."
"Hepsi benim hatam."
Gözyaşlarımı sildim.
"Evet,hepsi senin hatan Justin!Beni önce egonla kendinden nefret ettirdin ve şimdi de kendini acındırıp beni ayartmaya mı uğraşıyorsun?Hayır,bu olmayacak."
Bu kadar sert çıkacağımı tahmin etmiyordum.
"Selena,beni dinlemen gerek."
Hala sinirliydim.
"Lafımı bölme!"
"Neyi dinlemem gerek,söylesene Justin?Kendini acındırmaya devam mı edeceksin?Kendi egonla yaşamaya devam et,seni orospu çocuğu."
Hızla arabama binip oradan uzaklaştım.Sanırım son dediğimden pişman olacaktım.
💔💔💔💔💔💔
Biraz uykunun ardından aklıma ilk gelen şey yine Justin olmuştu.Seni lanet olası,aklımdan çık!
Elime telefonumu aldım.
Justin'den 19 cevapsız arama ve 37 mesaj.
Harika.
Ondan hem ruhsal hem fiziksel olarak kurtulamıyordum.
Keşke hayatımızdaki insanları silmeye yarayan bir tuş olsaydı.Hiçbir şey yaşanmamış gibi.
Uyku duygularımı bastırmama az da olsa yardım edebilmişti ama unutmam için en ufak bir etkisi olmamıştı.
Ondan hiç olmadığı kadar nefret ediyordum.
Telefonumun zil sesi,yine o arıyor.Açmayacağımı biliyor olmasını dilerdim.
Tabii,Justin Bieber için neredeyse adından ve ondan nefret etmesi dışında hiçbir şey bilmediği bir kızı öylece öpmek çocuk oyuncağıydı.
Aramalarının özür dilemek için olmadığını biliyordum,cesedimi çiğnese de kimseden -özellikle benden- özür dilemezdi.Gerçi bu amaçla olduğunu bilsem dahi açmazdım.
Dudaklarımdaki o iğrenç ve tanımlayamadığım hissi bastırmaya çalışmak o kadar zordu ki.
Ondan mefret ediyorum.
Ondan nefret ediyorum.
Ondan nefret ediyorum.
Hem de hiç olmadığı kadar.
coşturuyorum ağöcğaöxğs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heartbreaker || jelena
Fanfictionve sen justin, insanların kalbini kırmaktan başka hiç bir işe yaramıyorsun. ||started030617. for @sexorjelena 💜 gomezxbieber.||