six

518 37 54
                                    

fransızca'da six seez diye okunur,amk cahalları

selena's perspective

Tamam,eğer gerçekten savaşmak istiyorsa savaşırdım.Onun gibi davranmaya çalışmak işe yaramıyorsa, -ki bu zaten benim için gerçekten çok zordu- ben de onu normal bir insan haline getiririm.

Bu,diğeri kadar zor olmasa gerek.

Geçen gece Hannah'dan numarasını almıştım.Mesaj attım.

Selena:savaşmak mı istiyorsun Justin?

Selena:öyleyse savaşırım.

Selena:ama şunu bil ki benim savaşım seninle olmayacak.

Selena:asla olamaz.

Selena:benim savaşım senin o lanet kişiliğinle.

Selena:senin o bencil,kibirli,açgözlü kişiliğinle.

Selena:kişiliğine karşı ben.

Selena:kabul ediyor musun?

Telefonu kilitleyip masanın üzerine bıraktım.Telefon numaram onda olmasa bile en azından profil fotoğrafımdan beni tanıyabilirdi.

(fotoğraf multide)

Mutfağa doğru gidip buzdolabından biraz çilek aldım.

Mesaj sesini duyduğumda tekrar odama gidip telefonumu elime aldım ve bildirimi okudum.

Justin

her ne halt edeceğini anlamıyorum ama, ben her daim saldırıya ve taaruza hazırım. savaş ilan etmene ihtiyacım yok,selena. kabul.

Mesajı yanıtlamak için kilidi açtım.

Güzel.

💔💔💔💔💔💔

justin

Gelen mesaj sesiyle telefonumu cebimden çıkarıp bildirimi okudum.

Tek elimde tuttuğum sigarayı söndürdüm ve mesajı cevaplamak için kilidi açtım.

Mesaj kayıtlı olmayan bir numaradandı.Profil resmine baktım.

Selena.

O çok... güzeldi?

Daha önce bu kadar güzel göründüğünü fark etmemiştim.Çünkü tek yaptığımız kavga etmekti.Daha çok sözlerine odaklanıyordum.Göz göze gelseydik bu durumu daha katlanılmaz yapardı.

Tanrım, ben ne diyorum? Ondan nefret ediyorum.

Mesajlarını okuduğumda başta ne dediğini anlamamıştım ama daha sonra şu lanet telefon konuşmasındaki son söylediğim şeyle ilgili olduğunu anlayabilmiştim.

Gerçekten "savaş" derken ne kastettiğini anlamamıştım ama ben her zaman savaşa hazırdım.

Hoş,böyle bir konuda kazananın o olabileceğinin düşüncesi bile komik oluyordu.

Bir insanın,özellikle benim,kişiliğini değiştirmenin sandığı gibi kolay bir şey olmadığını göstermem gerekiyordu ona.

Savaş yeni başlıyor,yaramaz.


AQ BU BÖLÜMÜ BEĞENMEDİM AQQQQ

heartbreaker || jelenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin