Evet ...Çok uzun bir aradan sonra yeni bölümle karşınızdayım.Bundan sonra bölümleri haftada bir yayınlanmaya çalışacağım.
Ve yeniden kapak için @@MsrMavi ye teşekkürlerimi iletiyorum :)
Tekrar duyurmak istiyorum.Bu bölüme en güzel yorumu yapanlara dediğim gibi ileri ki bölümde yeni bir karakterin ismini onun vermesini isteyeceğim.Bu sayede kendi karakteri hikayede yaşamış olacak. :))))
Ve ve...son olarak.Kitabın gidişatı buradan sonra biraz bilim kurguya kaçacak ama aksiyondan caymayacağız. Bundan sonraki bölümlerin daha aksiyon dolu olacağını söyleyebilirim.
EVET...Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen... :)))
Elime bakıp sırıtırken bana göz kırptı."Bingo!"
Etrafdakilerin bakışlarını üzerimde hissederken ellerimi yavaşça ondan çektim.İlker neşeyle yakasını düzeltip sandalyesine yaslandı.Zayıf noktamın bu kadar açık olması en nefret ettiğim şey olsa da gerçekten bir katille işbirliği mi yapacaktım? Şuan yapmam gerekeni yapıp onu polise teslim etmem gerekiyordu.Bunu biliyordum ama bu kime göre doğruydu?Doğru olan babamın katilini bulmamdı.İlker'i hapishaneye attırmak daha sonraya bırakılacak bir iş olabilirdi.
İlker kollarını bağlayıp dikkatle gözlerime baktı."Kuralları koyalım mı?"
"Babamın katili hakkında ne biliyorsun?"dedim sakince.Onunla iş yapacakta olsam teklifini hemen kabul edecek değildim.Benim kolay lokma olduğumu düşünmesini istemiyordum.Bu yüzden davranmam gereken şekilde tam olarak buydu.
"Ben değil.Ama patronumun bildiğine yemin edebilirim.Adam pandoranın kutusu gibi.Kimse kim olduğunu, ne yaptığını bilmiyor.Tek bildikleri adamın onlara iş verip tonla para kaldırdıkları.Kimse bunun için adamı sorgulamaz.Hele bide para peşin ise."
Elimi enseme götürüp derin bir nefes aldım."Bu durumda teklifini kabul edersem-ediyorum demiyorum ama edersem- benim ne yapmamı istiyorsun?"
Bu sözüme hafifçe gülümsedi.Kabul edeceğime adı kadar emindi.Gözlerinden alaycılık akıyordu.Bu kadar açık olmasına sinir olsam da duygularımı gizlemeye çalıştım.
"Senin yapacağın şey Asel...polis kayıtlarına sızmak.Adamı yakalamak için onlara ihtiyacım var."
Bu sefer gülme sırası bana geldiğinde ellerimi masaya koydum."Nasıl yapacakmışım ki onu? Elimi kolumu sallaya sallaya emniyete nasıl girerim sence?"
"Bunu yapacak biri varsa o da sensin.Yapış yöntemini sana bırakıyorum."dedi rahatça.Sanki bakkaldan sakız alıyorduk.
"Diyelim ki emniyet müdürlüğüne girdim? Ne arayacağım."dedim kaşlarımı kaldırarak.
"Öldürdüğüm insanların adli tıp raporlarına bakmanı istiyorum." Yüzündeki ciddi ifadeye kaşlarım çatılmıştı.Sanki aylardır kafasını kurcalayan şeyler gün yüzüne çıktıkça rahatsız oluyormuş gibiydi.
"Adli rapor?"
"Öldürdüğüm kişiler...normal değillerdi."Boynunu iki yana esnetip yüzündeki garip ifadeyi saklamaya çalıştı."Onları öldürmeden hemen önce bana patrondan bilgi getiren adamın verdiği bir şeyi vücutlarına enjekte etmem gerekiyordu.Ancak o şekilde onları insancıllaştırabiliyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asel
ActionBir defterin koparılan her bir yaprağına damlatılmış kan kırmızısı bir mürekkep.Silahın namlusunun kime dönük olduğunun bilinmediği bir döngü.Bu ne bir intikam hikayesi ne de bir bulmaca. Bu ... kalemden damlayan mürekkebin direnişi. Bu kurşunun del...