Ne hollin e ngusht e te gjate te salles operacionale qendronin qe te tre koke ulur.Danja e cila vazhdonte te endej ne kemb sa nga nje ane sa ne tjetren, Danil qe qendronte ulur ne njeren nga karriget e hekurta e te parehateshme me koke nga dyshemeja, Shon qe kishte mberthyer fetyren me duar I mbeshtetur per deren e salles operacionale duke peshperitur lutjet qe ate te mos e gjente asgje, qe te behej mire dhe te kthehej prap tek ai per gati 3 ore.
Dhe per gjate kesaj kohe per qe te tre ishte koha me e gjate ne jeten e tyre, nuk merrnin dot vesh asgje se cfare po ndodhte aty Brenda perveq qe shihnin hyrjet e daljet e infermierve qe cdo her e me shume dallonin fetyrat e varur e tyre kur Shon I pergjerohej e qante qe ato te tregonin se cfare po ndodhte me te.Por gjthmon pergjigjja e tyre ishte - Do ju infromoj mjeku, dhe me pas zhdukeshin duke e lene ate ashtu sado qe ndoshta nuk donin te ndodhte keshtu.Kesaj here ishte ndryshe, kur njera nga infermieret hollake e gjate me bishtelc prej bjondeje doli nga salla vrikthi dhe iu drejtu duke pare sa nga njeri sa nga tjetri- qe te tre u drodhen.
Shon leshoi nje klithme nga frika ndersa ajo iu drejtua atij- Kemi nevoje per gjak, ajo ka shume gjakderdhje dhe duhet menjehere.
C'grup gjaku- e pyeti Danil I trembur.
0-(negative) e di qe eshte shume e veshtir per tu gjendur por ju duheni te gjeni sa me pare- ia ktheu infermierja me zerin qe I dridhej.
Oh Zot I madh mos e merr ate nga une- briti Shon I terrorizuar duke rene per dyshemeje me lote qe nuk I pushonin dot.
Danilit I mjaftoi qe te kthente koken per Shon ta shihte ate dhe per aq sa edhe infermierja arriti te zhdukej pas dyerve te bardha te salles operacionale.
Qendroi I shtangur pa ditur nga t'ia mbante tani qe duhej te kerkonte grupen e gjakut e grup I cili rralle qe gjindej e me e pakta nuk e mbante mend askend qe kishte ate, ktheu koken per te pare prap gjendjen e mjer te Shonit por nuk e diti qe ktheu koken per tu u habitur kur pa Danjen e cila iu afrua Shonit duke e marr koken e tij ne preherin e saj dhe me pas duke peshperitur fjalet- E kam une ate grup te gjakut Shon, ajo do te jetoj.
***
Jane te dyjat mire, mos u shqeteso -degjoi zerin e larget te Danil tek fliste me dike, dhe per pak arriti qe te hapte syte qepallat e secilies I ishin renduar aq shume.Arrinte te shihte silueten e Danili qe qendronte I mbeshtetur per pak ne deren e dhomes te spitalit e me pas pa Shon tek po ecte drejt saj, u habit por jo per shume kohe sepse ai e puthi fetyren e Natalis qe ishte ende ne gjume dhe nuk ishte duke ardhur drejt saj qe ta faleminderonte sic iu duk ne fillim.Pran saj ishte e shtrir edhe ajo, gje te cilen nuk e kishte dalluar pak me pare dhe tani ishte Shon qe I qendronte te koka duke ia puthur duart.
Danja u zgjove, si je ?- u afrua Danili afer saj dhe kur I arriti pran I ledhatoi ballin e njomur te saj.
Jam shume mire- e preku krahun e tij qe kishte mberthyer ate te saj dhe me pas mbylli syte duke buzeqeshur qe te jepte edhe pak pushim qepallave te saj qe mezi arrinte t'iu bente ball.Por kur hapi prap, pa edhe Shonin I cili po qendronte tek koka e saj.U habit andaj edhe po buzeqeshte edhe me shume tani.
Faleminderit Danja- I tha duke e pare dhembshur syte e saj.Dhe me fal shume per sot- shtoi pas pak.
U mbush plote jete per pak ,dhe ndjeu veten te vlefshme.Nuk eshte asgje, te lutem te me falesh edhe ti mua- foli ajo.
Ta kam falur- ia ktheu ai dhe qendroi edhe per disa sekonda mbi koken e saj duke e pare ne sy per tu larguar prap nga ajo dhe per t'iu afruar Natalis qe per nje sekond Danja e urreu.Dhe serisht u ndje pa zemer kur mendoi se per cfare e urreu.Qe ishte I saj nje mashkull ideal, e te cilit para disa ore po I bertiste ne fetyre plote urrejtje ndersa tani I dukej sikur ndjente nevojen qe te rrinte asaj te koka dhe jo Natalis,apo qe ajo nuk kishte dike qe ta donte ashtu sic e donte ai ate.
Bere nje pune te mire sot- I peshperiti Danili duke buzeqeshur.
Vetem nje -ia ktheu buzen ne gaz dhe kroi syrin e lumtur qe ndoshta Danil e kishte harruar zemrimin qe kishte pasur me pare dhe tani e kishte falur.
Si eshte ajo ?- levizi koken nga Natali.
Tani qe po merr gjak eshte me mire-Ia ktheu ai ndersa ajo vetem atehere pa se prej krahut te saj po kalonte gjaku neper shiritin e holle dhe po I shkonte asaj po ashtu ne krah.
Sa kohe ka kaluar qe jemi keshtu ?
Nuk e di-pa nga ora e shtrenjet qe mbante ne dore.Ndoshta 2 ore.
Ngriti koken per te pare shishen e gjakut te Natalis.Danil edhe sa duhet , se nuk e shoh dot- e pyeti ate duke u munduar ne te njejten kohe qe te shihte vet por e dinte se ishte e pamundur.
Ka edhe shume pak, besoj qe edhe per 1 ore do te perfundoje.Pse pyet, ke nevoje per dicka ?
Jo kot ashtu- ia ktheu ajo ndersa bente mend se si do I kalojne edhe 1 ore tjeter e shtrir ne shtratin e te cilit ishte mpir.Mund te ma japesh celularin- kerkoi ajo nga Danil, canten te cilen e kishte ne karrigen pran shtratit te saj.
Ja-ia ofroi Danil dhe ajo e mori nga ai, per te kerkuar celularin e saj dhe kur e gjeti e mori per ti ber nje thirrje mamas se saj, te ciles I kishte premtuar qe do e telefonte ne cdo mengjes e mbremje por gje te cilen nuk e kishte bere kete mengjes dhe tani qe ishte mbremje e kishte patjeter qe te bente.Nuk u habit fare kur pa sa e sa thirrje te humbur nga ajo e pastaj per te mos e lene keq edhe mesazhet qe I kishte derguar.
Alo mami- e thirri kur ajo I hapi celularin qe me zilen e pare ndersa qe te dy kthyen koken te habitur nga ajo edhe Danil qe I ishte afrua dritares dhe po shihte pertej e edhe Shon qe ishte duke qendruar tek koka Natalis.Por qe ne fjalen e dyte Shon doli vrullshem nga dhoma, gje per te cilen ajo e ndjeu sikur ishte bere e padurueshme edhe tani qe I kishin kerkuar falje njeri-tjetrit.
Kishte kaluar pothuajse 30 min qekur ishte duke folur me maman e saj dhe ende nuk kishin mbaruar llafet dhe vazhdonte te fliste ende me te,por me ze te vogel qe te mos I pengonte Natalis qe njekohesisht kalonte kohe deri sa te mbaronte kjo tortur kur ne der u duk Shon me nje buqet lulesh dhe nje cokollad te cilat I mbante me nje dore.U habit dhe u lumturua qe egzistojn ende gentlemen si puna e tij por nuk vonoi qe te xhelozonte, ne fakt ajo kishte gjithcka qe donte dhe cdo gje I shkonte si donte por nuk e kuptonte pse kaq shume e kishte kapur xhelozia ne kete dite, pse nuk kishte dike edhe ajo sikur Natali qe te kujdesej per te, ndaloi se menduari keshtu dhe hoqi syte nga ai qe vazhdonte edhe me shume te vendoste leht buqet pran saj, Dita Xhelozis sot mendoi me vete, vetem kur ai iu afrua edhe asaj pran dhe I drejtoi cokolladen.
Nuk te harrova ty, sikur Natali edhe ti je shume e dobet tani qe dhurove gjak, ke nevoje per pak forc, ja merre dhe kapi doren e saj per te len cokolladen qe ai kishte bler per te.
Vota-falas, Komenti-falas :/ Nuk ju kushton asgje po te me jepni nje arsyje me shume qe te vazhdoj me historin.
Sinqerisht:grecitheunique 💕
YOU ARE READING
E lidhun per ty...
RandomA nuk ta bëra të qartë natën që kaloi? Në zërin e tij ndihej një notë triumfi që, siç dukej, ai e shoqëroi me një goditje grushti në ajër. -Kam nevojë të dëgjoj që je në rregull kur nuk të kam pranë që të të shikoj dhe mbylla përsëri sytë për të për...