Eshte cdo gje ne rregull me te, apo jo ?e pyeti per te disaten her Danja Shonin qe kur kishte dalur nga dhoma e mjekut dhe tani qe po ecnin drejt dhomes ku ishte shtruar ajo.
Po Danja, cdo gje eshte ne rregull- ia ktheu ai.
Por pse paska ndodhur sa shume gjakderdhja, nuk e kuptoj- fliste e habitur njemend Danja.Shume e cuditshme, ke kerkuar te bejne te gjitha analizat ?
Po Danja,per rezultatin e te gjitha analizave sapo bisedova me mjekun.
Sa e cuditshme.-vazhdoi prap ajo duke tundur bishtalecin dhe heshti per te mos degjuar Natali kur te hynin brenda.
Hyn ne dhomen e Natalis qe te tre, Shoni vrapoi drejt asaj duke e puthur floket,duart e duke i treguar se analiza i kishin dalur mire dhe se ajo shume shpejt do te dali nga spitali ndersa Danja edhe kur hyn brenda u hutua shume, Danil e terhoqi pas deri tek drirtarja e cila ishte shume me larg ne krahasim me shtratin e saj.
C'je duke menduar prap ?-e pyeti ngadal duke pare per ata dy nese po shikonin.
Danil-e thirri ajo duke e pare ne sy ndryshe prej pak me pare qe shikonte per ku e di se ku.A nuk te duket e cuditshme kjo gje ?
Cila gje Danja? C'ke keshtu ?
Kjo puna me Natalin, sinqerisht nuk arrij te kuptoj mjekun.Si ka mundesi qe pas tere asaj krize analizat te dalin te gjitha mire dhe pa ndonje lloje semundje.
Ndoshta e ka nga aborti -i peshperiti ngadal ai.
Nuk di c'te them, por nuk ma do mendja se eshte kjo ajo qe po thua ti.Shon tha se ajo ka abortuar 1 jave me pare dhe une them se nuk ka lidhje kjo me ate qe ndodhi dje.
Ta pyesim ne mjekun ? Si thua ?- foli Danil duke dyshuar per aq sa dyshonte edhe Danja.
Do ta bejme, do ta bejm- kroi qafen ajo- Por sbesoj qe..- dhe ndaloi.
Pa njehere nese Shon dhe Natali po shikonin per ta pastaj iu kthye Danjes serisht duke peshperitur sepse ata po i therrisnin-Cfare ?
Nuk e di Danil- e mbertheu per krahu ajo dhe beri te ecte drejt atyre dyve.
Si po ndjehesh tani Natali ?- iu drejtua Danja e buzeqeshur dhe iu afrua per te prekur leht doren e saj.
Mire,- ia ktheu ajo duke mbyllur syte gje qe tregonte se ndoshta nuk ishte aspak ashtu sic tha.
Danil vetem buzeqeshi duke e pare Natalin, shprehjen e fetyres se tij ndoshta do arrinte qe te ngushellonte dhimbjen e saj.
Nuk e di nese te tregoi Shon se pse ndodhemi ketu sepse nuk dua qe te merzis tani qe sapo hape syte- foli Danja ndoshta fare e kenaqur se duhet te thoshte kete tani.
Une jam Danja, Natali- shtrengoi doren e saj per ta vazhduar me tej-Dhe ky eshte Danil bashkpuntori im.Po me tregoi- ia ktheu ajo dhe shikoi Shonin.
Mire tani ti e di se kush jemi ne dhe pse jemi ketu- foli ngadal dhe qet Danja.
Po sigurisht, e di kete eshte detyra juaj qe te jeni ketu dhe jo deshira juaj, ju kuptoj shume mire.
Danja pa per Shon, e habitur per ate qe tha ajo dhe pastaj shtoi duke u kthyer prap tek Natali-Me vjen mire qe na kuptoni Natali sepse kjo eshte gjeja qe ne deshirojm ta bej cdo klient i yni.
Sigurisht, mirekuptimi eshte cdo gje qe nevojitet ne pune.
Jam shume e lumtur me fjalet e tua Natali, sinqerisht, por une nuk do te lodhi me shume me kete pune.Kur te sherohesh me mire dhe te dalesh nga spital gje qe shpresoj te ndodh sa me shpejt do me duhet te marr deshmin tuaj per ta vazhduar me tej me hulumtim e vrasjes se Sajmonit.
Patjeter se po, jam e gatshme ta bej edhe tani- ia ktheu Natali.
Danil mbeti i habitur dhe nga mbrapa preku leht ne krah Danjen, e cila nuk po reagonte fare perkundrazi atij.
Jo,jo nuk dua qe te ju lodhi me shume- Danja i tha keto fjale mendoi Danil me vete, dhe serisht e kapi per krahu Danjen i pasigurt ne ate qe po bente ajo.
Tani edhe ashtu mendoj te shkojm ne, per tju lene kohe qe te pushoni dhe te beni mire sa me shpejt- vazhdoi Danja.Te na falni shume- shtrengoi doren e Natalis sersisht e sigurt e me pas iu drejtua Shonit per ta pershendetur ate per tu zhdukur nga ambienti i tanishem.
Te njejten beri edhe Danil sado qe kishte mbetur i habitur nga veprimi i Danjes.Deshira e madhe e kishte kapluar qe sa me shpejt te dilnin nga ketu dhe ta pyeste Danjen se pse nuk e kishte shfytezuar kete mundesi qe sapo i ksihte ardhur.
Dhe sapo bene kete Danil i paduruar iu hodh ne pyetje asaj e cila po ecte aq shpejt nga holli.Danja c'je duke bere keshtu ?- Danja nuk e kishte ndermend tia kthente atij nje pergjigjje pa mbaruar me thirrjen qe po bente, dhe kur u degjua nje ze nga ana telefonike ajo iu pergjigj menjehere.
Adrik ji gati per punen e re ? aq i mjaftoi Danilit qe te kuptonte ate qe sapo beri Danja andaj me nuk vazhdoi ta pyeste por te priste per planin e saj.Vota-falas ,Komenti-falas :/ nuk ju kushton asgje po te me jepni nje arsyje me shume per vazhdimin e kesaj historie.Do te beje edhe dy update te tjera nese ndonjeri nga lexuesit do me tregonte mendimin rreth historis, qoft kritik apo komplimentues.
Sinqerisht:grecitheunique.
YOU ARE READING
E lidhun per ty...
RandomA nuk ta bëra të qartë natën që kaloi? Në zërin e tij ndihej një notë triumfi që, siç dukej, ai e shoqëroi me një goditje grushti në ajër. -Kam nevojë të dëgjoj që je në rregull kur nuk të kam pranë që të të shikoj dhe mbylla përsëri sytë për të për...