I kapem kesaj rradhe- u hodh perpjet Danja e lumtur.
Prit prit- foli Danil dhe i tha Adrikut t'ia leshonte zerin edhe pak.
U degjua Natali tek renkonte dhe me pas pak zhurme, pastaj disa hapa te rende dhe zeri i Shonit- shpirt ke dhembje ?- e pyeti ai dhe u degjua hapat e pakt qe bene deri kur mesa duket u ulen diku.
Me therr shpesh ketu- ia ktheu ajo dhe leshoi serisht nje ze renkues.C'eshte kjo bised keshtu ore?- foli Adriku i deshperuar.
Shh- vendosi doren ne buzet e Adrikut Danja per ta degjuar ate qe kishte nisur Natalin fjalen e pare te cilin nuk arriti ta degjonte.
......me trego drejt- vetem kaq degjoi.
Nuk ke asgje shpirt, mos u merakos per kete pune ti.- ishte zeri i Shonit.Sigurisht per mjekun e pyeti-foli Danil shpejt e shpejt duke iu referuar Danjes te ciles i qendronte pas shpines.
Ehmm- peshperiti ajo per te lene vend ende per te degjuar.
Shon mos ma fsheh- iu lut ajo dhe serisht pak zhurm.
Shpirt nuk ke asgje serioze, po ta them drejt- ia ktheu ai.
Mirepo une nuk jam mire, e di Shon e di, ti po ma fsheh- zeri i Natalis ishte aq i ulet saqe dukej sikur qau.
Natali, shpirt te lutem fli tani.Kur te zgjohesh do bisedojme prap, mire shpirt- dhe serisht zhurm ai i ndihmoi per tu shtrir ne shtrat dhe krejt ne fund nje puthje qe sic duket ai i dha per te lene ate te pushonte.
Wtf-rrudhi fetyren Adriku.Kjo eshte ajo per te cilen une e bera tere ate mundi gjate tere nates duke pergjuar pas deres se spitalit, e te mos flasim pastaj per te nesermen qe mezi arrita te perplasesha me ta per ti futur dirigjuesin.
Mire mire Adrik, te lutem- foli Danja e zene ngusht tani.
Danja mos u shqeteso, asgje nuk ka mabruar, ne sapo kemi filluar me kete pune.Kemi deshmit e tyre, hetimet ne apartament e kaq shume gjera qe do na tregojn fundin e kesaj.-iu afrua pran per te ndalur se levizuri her ne nje ane e here ne anen tjeter nga sikleti dhe kur vendosi doren mbi shpatullen e saj peshperiti- Sigurisht qe do marrim vesh meselen e kesaj pune nuk duhet te maresh kaq afer zemres.- dhe me pas e shikoi aq bindshem syte e saj saqe u vrenjt fetyra e se ciles pernjehere ndryshoi.
Ke te drejt Danil.Une po beje gjene e gabuar, ate te paren pe qes te fundit ndersa te fundit te paren.
E sigurisht qe nuk do arrije te mesoj asgje nga kjo gje pa mare deshmit e tyre.-ia ktheu gojen plot.Ketu ke folur si duhet- u afrua Adriku ndersa Danili pohoi me koke duke mos ia hequr syte gje te cilen ajo kishte me se shumti nevoje.
Sigurisht nuk do na lene te qete tani e tutje- u degjua zeri i Shonit qe nga laptopi i cili qe lidhur per dirigjuesit dhe ne ate fjale qe te tre pane nga laptopi e me pas nga njeri-tjetri dhe me shpejtesi sekondash u sulen drejt saj.
Nuk e di,se parin duan deshmin por nuk do terhiqen lehte keta, nuk jane te lehte per tu hequr qafe-vazhdonte te fliste Shon perkundrazi zhurmes qe krijonte gjate levizjeve te tij.
Danja e pa Danilin-sikur ti thoshte ja shiko kush nuk genjen.
Mire, edhe ashtu nuk e di kur do e bejen por shpresoje vetem te iu ikim atyre problemeve edhe pse situata eshte e veshtire.
Pak zhurm heshtjeje nga ai i cili degjonte zerin nga ana tjeter telefonike ndersa dirigjuesi nuk e perballonte dot.
Po edhe Natali c'te them, ende e semur.Dje mora analizat nga mjeku dhe folem per gjendjen e saj.Ai me tha se e ka nga tronditja, trauma qe ka psuar gjate aksidentit.
Sigurisht qe do ta beje, por se pari te heq qafe keta te policis pa lene gjurme dhe me pas.....-u ndal Shoni per ti lene rend nje oshtime shume te zhurmshme.
C'u be ?-u drejtu Adriki nga Danja dhe Danili te cilet qendronin pas tij duke degjuar njeashtu.
E ku ta di-ia ktheu Danja nderkohqe levizte koken ngjashem si Danili pa nje pergjegjje.
Oshtima u pakesua, me pas Shon filloi te fliste prap.-Ne rregull se do te lajmroj prap, shihemi tung- dhe me su degjua asgje vetem hapat e rende te cilet degjoheshin tek kalonte shkallet dhe krejt ne fund hedhja e tij ne shtrat pran Natalis.
C'do bejme ?- pyeti Danili dhe u zmbraps.
Nuk e di- mblodhi buzet Danja.Por sigurisht qe neser do marrim deshmit e tyre, nuk do pres me...ndaloi per te degjuar zilen e culalrit te saj qe binte nga tyreza e punes.
Ja merre- e zgjati Adriku asaj pasi ishte me afer tyrezes.
Alo- u pergjigj Danja dhe beri me dore drejt Danilit i cili pyeste se kush ishte kur ajo ndryshoi cdo mimike ne fetyre.
Jo nuk eshte vone, edhe ashtu ne zyre jam duke u marre me te.-Danja fliste.
Neser.-
Po, por filloi ashtu krejt pa pritur.Ëhë as une nuk e prisja te ndodhte ashtu por sic duket do na duhet me shume kohe per shkak gjendjes se Natlis.-Danili u terhoq nje hap pas kur kuptoi se kush do mund te ishte ne telefon.
Jo sigurisht bejme me te miren tone.
Faleminderit shume.
Mire, do te lajmroj.Ne rregull.Naten e mire- dhe priti deri sa ai i mbylli celularin.
Fredi- leshoi nje ze ajo sapo futi ne pantollona telefonin.
E dija- tha Danili.C'te tha ?- shtoi.
Keni filluar te flisni ju?- pyeti Adriku Danilin.
Joo-ia ktheu ai.
Eee si arrite te futeshe prap ne departamentin e tij ?
Danja- i beri ai me gisht ndersa ajo bente sikur po mendonte dicka.
Wow- u habit Adriku.Cdo here ke arritur te me surpruzosh, vajz- i gjuajti ne shpatulla asaj.
Epo ajo eshte Danja-foli Danili.
O njerez te mire me tregoni se cfare mendimi keni per historine.
Sinqerisht:grecitheunique.
YOU ARE READING
E lidhun per ty...
RandomA nuk ta bëra të qartë natën që kaloi? Në zërin e tij ndihej një notë triumfi që, siç dukej, ai e shoqëroi me një goditje grushti në ajër. -Kam nevojë të dëgjoj që je në rregull kur nuk të kam pranë që të të shikoj dhe mbylla përsëri sytë për të për...