Me duhet ndihma jote, jo heshtja Danil- kerkoi ajo tek po ngaste veturen, dhe sa here qe kthente koken nga ai e shihte se si qendronte turi varur.
Shiko rrugen perpara Danja- i ktheu ftohet ai duke iu shmangur asaj qe ajo kerkonte.Nje vetur eshte shume afer nesh.
Danil kjo pune nuk shkon keshtu, te lutem- vazhdoi te shihte ajo.
Danja, shiko rrugen te thash-e kapi shpejt timom nga ajo, qe te mos binin ndesh me veturen prapa tyre e cila sapo desh ti tejkalonte.
Oh Danil- peshperiti nen ze ajo ndersa vazhdonte te merrte fryme rende nga frika qe sapo desh ia mori jeten.
Dhe kur perseri pa ate qe nuk e kishte ndermen te ndryshonte qendrimin e tij edhe kur u be fjale per jete a vdekje pranoi se do e shikonte rrugen tani e tutje.
Tani do ta shikoj rrugen- dhe e pa prap nese kishte arritur ta bente te levizte te pakten nje mimik ne fetyren e tij.Por jo ishte e kot ai as qe e kishte ndermend te mundohej te i fliste, te pakten t'ia kthente pergjigjje,jo se e bente per ndonje gje tjeter perveq vendimit te saj.Nuk habitej nga Fredi, nga ai pritej edhe kjo por nga Danja nga ajo nuk e priste se si arriti qe prap ti kthehej Fredit e ti behej skllave dhe jo e vetme por ta fuste edhe ate ne kete loje duke e ditur se gjeja e fundit qe do bente ishte bashkpunimi me te ndersa gjeja e pare zhdukja e tij.Deri kur mberriten ne apartament nuk nderruan as edhe nje fjale te vetme, sado qe ajo mundohej ta percjellte ate nese kishte ndryshuar pamjen ne fetyre dhe se tani do mund ti fliste ai prap terbohej me shume dhe ajo nuk e merrte mundim fare e dinte se ishte e kot, perveq kur i ran deres se apartamentit ku kishte ndodhur vrasja e ku supozohej qe jetonte nje cift i ri atehere arriti qe te shuante ate heshtje qe pak e nga pak po e ngufaste.
Kur te hapet kjo dere nga cili do, shih me vemendje pamjen ne fetyren e tij ose saj, pamje e cila po te pasqyron edhe ty tani- ia tha ajo me nje fryme kete perpara se te degjohej nga njeri prej tyre qe kishte britur me te madhe se tani do e hapte deren.
Danil e shikoi me tere nerva pasi mbaroi fjalen dhe vazhdoi te shihte deri kur dera u hap.Gjeja e pare qe pa tek ky i fundit ishte me te vertet pamja e fetyres se tij.Ishte teper i bukur te buzeqeshte pak, dhe pse edhe tani vrehej ana mashkullore e tij, fare mire mund te dalloje se sa i shokuar po vazhdonte te shihte her nga njeri e her nga tjetri, e qe vazhdonte te bente te njejten gje qe kur kishte hapur deren.
Pizza- foli Danja e gatshme per te sulmuar me shume friken qe e kishte kapluar ate e i cili nuk arrinte ti drejtohej ne asnje menyre.
Cfare doni ? Pyeti ai me ne fund duke lene deren gjysme te hapur.
Juve, dhe apartamentin tuaj- mblodhi buzet Danja, dhe vazhdonte te luante ashtu sic kishte deshire duke tundur bishtalecin e saj e studiuar me thell personin ne fjale nga vetem qendrimi i tij.
Per c'arsye ?
Shfryu me ze, gjoja e lodhur per te skjaruar.Ju e dini se kush jemi ne ?-iu drejtua me mire per te mos e lejuar qe te zgjaste ate muhabet per se koti.
Jo, andaj edhe po ju pyes.
Aha, se kujtova qe e kuptove menjehere sapo na pa.Jo per ndonje aryje tjeter perveq mimikave te fetyres tende.- tregoi haptazi ajo, duke e pare thell ne sy qe ta veshtirsonte edhe me shume situaten.
Jo nuk e kuptova, as kete qe sapo the- genjeu ai.
Hmm- leshoi nje pshertim Danja duke nxjerr nga dosja identitetin e saj dhe te Danil qe kishin nga departamenti i krimit e bashke me te edhe ceshtjen qe do e hulumtonin.
Une jam Danja Tramell, detektivja e departamentit te krimve e destinuar per ceshtjen e vdekjes se Sajmon Robert dhe ketu kam bashkpuntorin tim Danil Kros- beri me dore nga ai duke shfrytezuar mundesin qe ta shikonte ate nese kishe arritur te ndryshonte dicka, por jo.
Iu kthye prap atij me- Besoj qe tani me kupton se cfare thash ?Ne fakt,- kroi koken ai.Cfare kemi lidhje ne me kete, eshte e ditur qe vrasja ka ndodhur ne apartamentin tone por sic e din te gjith ne nuk kemi qene ketu kur ka ndodhur vrasja dhe besoj qe nuk duhet te perfshihemi me shume ne kete pune, nuk e ndjej veten mire.
Nese na lejoni se pari te hyjm brenda, pastaj do flasim per te gjitha- beri nje hap para ajo.
Mire- u terhoq ai dhe i leshoi rrugen asaj dhe atij qe te hynin brenda, ku pasi mbylli deren pas vete i drejtoi ata drejt dhomes se ndejes.
Ju lutem-beri me dore drejt divaneve qe ata te zini vendet ndersa vet u terhoq ne divanin perpara tyre.
Qenka rehat ketu- shetiti duart me pellemb neper divanin ku ishrte ulur dhe pa rreth e rrotull ne tere apartamentin sa per te nisur biseden.
Faleminderit- tha ai ngadal dhe sikur me frike shihte nga dyshemeja.
Vetem je ?- e pyeti Danja ate dhe mori para vetes nje leter e nje laps, e pergaditur per te marr cdo shenim qe i nevojitej.Ku eshte Natali ?- shtoi pas pak duke e pare mu ne sy.
Eshte larte- ia ktheu ai.
Pse nuk e therret pak, kam disa pyetje per ti'a bere.
Eshte duke fjetur.
C'lidhje ka kjo ?Nuk mund ta zgjosh ?
Ne fakt nuk do doja ta beja kete, ajo eshte edhe e semure- ndryshoi tonin e zerit per tu dukur sa me reale.
Nga cka vuan ?
Kemi humbur bebin tone te pare, qe ne muajin e 3 te shtatzanis se saj dhe qe nga ajo kohe Natali nuk eshte mire.
Me vjen keq per ju,kur ka ndodhur kjo ?
Para se te ndodhte aksidenti- mbyllti syte dhe ferkoi zhurmshem duart.
Me vjen shume keq e them prap- u zbut ajo- Por Natali do te arrije me se miri te me pershkruaj ngjarjen besoj-dhe levizi stilolapsin me shpejtesi.
Nuk me duket ide e mire- u kunderpergjigj ai.
Pse c'te keqe ka nga ketu ?-vazhdoi te luante per te mos e lene qe ai te mos e shfrytezonte kete situat delikate.
Sepse me mire eshte te leme ndonje dite tjeter, ajo ende nuk eshte kthjellur dhe... desh te vazhdonte ai por Danja u hodh serisht duke e nderprer-Pas ca ditesh mendoni ju ?
Per nje cast beri sikur u mendua me duart qe ende vazhdonte ti ferkonte-Nuk e di nese do ishte mire pas 1 muaj, do mjaftonte kohe mire qe edhe ajo kthehej normal dhe te...
Hmm- nenqeshi ajo, ndersa ai ndali.
Ju mjafton 1 muaj kohe qe te pergaditeni se si te genjeni ?Vota-falas, Komenti-falas :/ nuk ju kushton asgje po te me jepni nje arsyje me shume per vazhdimin e kesaj historie.
Sinqerisht: grecitheunique 💕
YOU ARE READING
E lidhun per ty...
RandomA nuk ta bëra të qartë natën që kaloi? Në zërin e tij ndihej një notë triumfi që, siç dukej, ai e shoqëroi me një goditje grushti në ajër. -Kam nevojë të dëgjoj që je në rregull kur nuk të kam pranë që të të shikoj dhe mbylla përsëri sytë për të për...