Animenin ne olduğunu söylemek gereği bulmuyorum.Zaten bu kitabı okuyorsanız biliyorsunuzdur herhalde.
Öncelikle animeleri sevdiğimiz için çektiğimiz çileleri hatırlayalım.(hüzünlü müzik)
1.Sürekli diğerleri tarafından alay edilmek ve "Aaaa.. çizgi film mi izliyorsun ?"
denilmesi.
2.İnternet olmadığında cinnet geçirmek.(kaç kere bilgisayara yumruk atmışlığım var)
3.Sevdiğin animenin yeni bölümünün ve ya sezonun çıkmaması
4.Sevdiğin karakterle alay edilmesi.
5.AYYYY bide şu tipler var ya :
"Otakuluk bir hastalık biliyor musun?"
Biliyoruz bir hastalık ama biz animecileriz .Yani seviyoruz, izliyoruz, takip ediyoruz fakat yine de belli sosyal hayatımız var yani.
6.Animelerin porno olduğunu düşünenler.
Evet bazı türler vardır yaoi,yuri,ecchi,hentai bunlar genellikle 18+ fakat hepsi öyle değil .Eğer istemezsen izleme yani.Mesela ben yaoi seviyorum ve izliyorum bundan sanane.(kendi kendime tribe girdim yav)
7.Evde ve ya dışarıda 18+ anime izlemek ve ya manga okumak.Bu çok riskli ve kabul edin böyle anime izlerken telefonda ve ya bilgisayarda fazladan sekme açıyorsunuz.
8.Ha bir de şey var misafir çocuğu.Sonuçta onunla birlikte anime izleyemezsin.Ne olur ne olmaz yani.E manga da okuyamazsın.Kalırsın öyle ortalıkta.(Düşünsenize çocuğa Another, Mirai Nikki izletiyorsun.Çocuk şoka giriyo.)
9.Anime izlerken uygunsuz sahnelerde aileden birilerinin içeri girmesi bizim yaşadığımız en zor anlar .Hemen sekmeyi kapatırsın ama artık çok geçtir.
Bu bölüm bu kadar anime bölümleri devam edicek.Görüşürüz.Bir sonrakı bölüm animecilerin yaptığı/yaşadığı şeyler hakkında olacak.
Not:Bir chibi resmi gördüm.ÇOOOOOOOOK KAWAİİ.Death Note ile ilgili:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime'yle Her Şey
RandomHerkese merhaba!Bu ilk kitabım ve bu kitapda sizlerle anime,manga hakkında konuşucağız. Tüm hakları death noteda saklıdır.