Merhabalar.Karar verdim ki yeni anime haberlerini de paylaşayım.Animefantastica sitesinden yeni haber okudum
Bleach’in Mangakası Tite Kubo Bleach: Can’t Fear Your Own World İçin Yeni Karakterler Çiziyor
Bleach: Can’t Fear Your Own World, Baccano! ve Durarara!!’nın yaratıcısı Ryohgo Narita’nın, Bleach’in mangakası Tite Kubo’dan aldığı direktiflere göre hazırladığı, Bleach’in hikayesini genişleten bir roman. Son röportajında sağlık durumuyla ilgili önemli rahatsızlıklar olduğu açıklanan ve sadece dinlenmesi beklenen Tite Kubo ise Bleach’ten kolay kolay kopamayacak gibi. Shueisha tarafından yapılan açıklamaya göre tasarımlarını ve çizimlerini Kubo-sensei’nin yapacağı yeni karakterler Bleach serisine eklenecekler.
Açıklanan iki yeni Bleach karakterinin isimleri Hikone (soldaki) ve Tokinada Tsunayashiro (sağdaki) Yapılan açıklamaya göre karakterlere dair verilen bilgiler şu şekilde: Hikone dövüşte oldukça yetenekli bir çocuk ama karakterin iç yüzü bilinmiyor. Tokinada, Soul Society’deki 4 büyük asil aileden biri olan Tsunayashiro ailesinin lideri ve Ruh Kralı ile ilgili planları var.
Romanın 3. bölümünde Tokinada Tsunayashiro üzerinde duruluyor. Hisagi, Tousen’in geçmişini ve asıl niyetini araştırırken Tousen’in ölen yakın arkadaşı ile ilgili Kyoraku tarafından bir göreve dahil ediliyor. Hisagi, Tokinada Tsunayashiro adını duyduğunda çılgınca titremeye başlıyor.
Bleach: Can’t Fear Your Own World Shonen Jump+ ve resmi Bleach uygulamalarında dijital olarak haftalık yayımlanıyor. Hisagi’nin ana karakter olarak açıklanmasıyla hem de beklenmedik olaylarla birlikte başlayıp pek çok kişiyi şaşırtan romanın Bleach’in roman projelerindeki son hikayesi olduğu söyleniyor.
Evet bu kadar.Hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime'yle Her Şey
RandomHerkese merhaba!Bu ilk kitabım ve bu kitapda sizlerle anime,manga hakkında konuşucağız. Tüm hakları death noteda saklıdır.