Herkese merhaba.
One piece animesini bilmeyen yoktur.Mangası da animesi kadar mükemmel.Mangakasının ismi Eeichiro Oda.Bazı mangaların "doğum günlerinde" mesela 10 yıllığında diğer mangakalar o mangaya ait çizimler yaparlar.One piece mangasındakı Luffy-samayı da diğer mangakalar çizmiş.Ben internetten bu resimleri topladım ve sislere sunuyorum.Mangakaların isminin yanındakı yazılar onların en çok popüler mangalarının isimleri yazılıdır.
1)Takehiko Inoue-Slam DunkÇok ciddi ve olgun duruyor.
2)Masashi Kishimoto-NarutoEeichiro Oda'nın çizimlerinden farkı yok.Aynı şapşik haller.
3)Akira Toriyama -Dragon BallÇocuksu ve tatlı olmuş.
4)Katsura Hoshino-D.Gray-manVillainlere benzemiş.
5)Yasuki Tanaka-KagijinÇok kawaii.
6)Kyousuke Usuta-Pyuu to Fuku!JaguarO yıldızlarla birlikde ne kadar güzel...
7)Tite Kubo-Bleach(çamaşı suyu)Bakınca Bleachten izler var.Yani anlıyorsun yine Tite Kubo döktürmüş.Ayrıca çok çapkın gözüküyor.Hey bana öyle bakma!
8)Hiroyuki Takei-Shaman KingKorku mangasına benzemiş.
9)Yusuke Murata-Eyeshield 21Kaslı Luffy..
10)Masaya Tokuhiro-Jungle king Tai-chanHem çocuksu hem kaslı olunca garip gözüküyor.Ben bunu pek sevemedim.
Bu bölümlük bu kadar aynı tip bölüm Naruto için de var.
Hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime'yle Her Şey
RandomHerkese merhaba!Bu ilk kitabım ve bu kitapda sizlerle anime,manga hakkında konuşucağız. Tüm hakları death noteda saklıdır.