Merhabalar.Ben gel-diiiiiiiim.
Gerçi şu anlık kimler beni okuyorsa?Kime merhaba diyorum.
Neyse yine de ben kitabı yazayım da belki okuyanlar olur.
Tavsiyelerin part 2-ne geçmiş bulunmaktayız.
4)Steins:Gate
Bence mutlaka izlenilmesi gereken bir şaheser niteliğinde.Genel olarak izleyicilerinden hep iyi yorum alan bir anime.O geliyor.Ladies and gentlemans karşınızda Steiiiiinsss:Gaaaate.
Nasıl bir tanıtım ama.
Veeeee ilk 3 animeye gelmiş durumdayız acaba o isimler hangileri heyecanlandınız demi.
3)Tokyoooo GhouuuulKelimelerle anlatamadığım 3 animeden biri.Yani nerden başlayayım hangi mükemmeliyyetden bahsedeyim.Yaratıcı özgün karakterlerden mi,güzel çizilmiş mangasından mı,olaylar silsilesi Kaneki evriminden mi,psikolojisi ve atmosferi bu kadar iyi olan bir animenin muhteşem villainlerinden mi bilemedim.
Valla şöyle söyleyeyim anlatılmaz,yaşanır.
2)Shingekiii nooo KyojinnnnnKısaca şöyle söyleyeyim kelimelrle anlatamadığım diğer anime de bu.Bunun ve Tokyo ghoulun incelemesini özel bölümlerde yapacağım.
1)Veee karşınızda tabiki de Death NoooooooteIlk animem.Duygulandım*şuan usulca ağlıyor*
Herhalde çoğumuzun ilk animesi olmuşdur birinciliğe koymazsam olmazdı ve kelimelerle anlatılamayacak 3-cü anime de bu.Bunun için de hatırlatma niteliğinde özel bölüm yapacağım.Not:Şimdi diyeceksiniz nerde One piece nerde Bleach nerde Naruto felan bu ilk başlayanlar için zaten daha sonra bu animeleri kendileri keşfedecek ya da bizlerden duyacaklar.Çok dazla bölüm olması gereği mesela One piece 700 civarı ilk izleyicilerin gözünü de korkutabilir bu yüzden koymadım bu animeleri.
Hoşçakalın.
Bol animeler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime'yle Her Şey
RandomHerkese merhaba!Bu ilk kitabım ve bu kitapda sizlerle anime,manga hakkında konuşucağız. Tüm hakları death noteda saklıdır.