Herkese merhabalar!Nasılsınız bakalım.Uh ben çok iyiyim.
Bu gün animeye yeni başlayanlara anime tavsiyeleri vereceğim.Genel olarak benim sevdiğim animelerden oluşuyor.
Listeyi ben yaptım fakat diğer listelere de baktım hani neleri koymuşlar diye neredeyse hepsinde aynı bu yüzden emeğe saygı lütfen yorumlarda düşüncelerinizk belirtin.
Hemen listeye başlayalım:
10)Sword Art Online(SAO)Şimdi bu anime bence herkesin sevebileceği birşey.Yani çok güzel mükemmele yakın bir anime.Oyun oynamayı sevenler bu animeyi daha çok sevecekler.
Konuyu benim dilimden duymak istiyorsanız.Şöyle ki Kirito abiciğimiz MMPROG yani çokoyunculu büyük rol yapma oyinu oynamaktadır.Oyunda herşey yolunda giderken bir anda şerefsiz oyun yapımcısı mı ne bilmiyorum şu log out çıkış butonunu siliyor ve 100.level canavarı öldürecek kişilerin oyundan çıka bileceğini ve burada savaşda ölenlerin gerçek hayatda da öleceklerini belirtiyor.Kirito burada savaşıyo ve o sıeada Asuna isimli bir kızla oyunda romantik anlar yaşıyor.Gerisini söylemiyorum.Izleyip öğrenin artık.Şimdi bu animenin iyi tarafı şu ki kılıçla savaş yapıyorlar sonra hemen aşk sahneleri geliyor.Genelde böyle animelerde romantizm az olur.Bu onlardan değil.Yani kısacası izleyin yoksa sizi yerim.
9)Black butler/KuroshitsujiVictoria döneminden konuşuyor.Phantomivler ailesi cayır-cayır yandıktan sonra Ciel Phantomive adlı güzelmi güzel aşık olduğum 12 yaşlı tek oğulları diğer aşkım olan Sebastianla(Ah Hande Yener)geri döner.Aslında ise Sebastian Cielin geri dönmesi için anlaşma yaptığı bir şeytan.Çok güzel bir anime bu yani çok seviyorum.2.Sezonu da var.
8)Darker than blackBelki de bana kızacaksınız ama ben bu animeyi izlemedim ve ne olduğunu bilmiyorum fakat internetteki bir çok listede olduğu için buraya koydum.Yani bunun hakkında pek konuşamayacağım.
7)GintamaEdo döneminin sonlarıdır. Dünya ve Amanto adı verilen uzaylılar arasında bir savaş patlak vermiştir. Savaş sırasında pekçok samuray hayatlarını kaybetmiş ve savaşı Amanto'lar kazanmıştır. Hükümet artık Amanto'ların kontrolü altındadır ve Edo'yu (eski Tokyo) istedikleri gibi yönetmektedirler. Ayrıca hükümet kılıç kullanımını da yasaklamıştır. Böylelikle artık samuraylara ihtiyaç yoktur...
Sakata Gintoki, bu dönemde yaşayan eski bir samuraydır. Kagura ve Shinpachi ile birlikte, Yorozuya adında bir dükkan işletmektedir ve belirtir; "Bize ödediğiniz sürece, verdiğiniz her türlü işi yaparız." Yorozuya'ya gelen müşteriler tarafından verilen ya da kendi kafalarına göre başka işlere burunlarını sokarak aldıkları/karşılaştıkları görevler yaparak dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeye çalışırlar... aslında tek amaçları evlerinin kirasını ödemektir.
Şimdi animenin en sevdiğim yanı kendinde komediyi de barındırması.Ben şiddetle tavsiye ediyorum.
6)Code geassLelouch belki de en zeki anime karakterlerinden biridir.
C.C en iyi anime kadın karakterlerinden biridir.
Neyse konuya gelirsek 10 Ağustos 2010'da, Britanya imparatorluğu Japonya'ya savaş açar. Japonya, Britanya İmparatorluğu'nun en yeni silahı olan "Knightmare Frame"e karşı hiçbir şey yapamaz ve istila edilir. Japonya’nın adı “Alan 11” olarak değiştirilir ve vatandaşlarına da "11'ler" adı verilir. Japonya'da yaşayan Britanyalı Lelouch, Britanya’yı yok edeceğine yemin eder.Savaştan yedi yıl sonra; Lelouch lisede okumaktadır. İçinde askeri bir sır barındıran kamyonu çalan teröristler yoldan çıkarlar. Lelouch, kontrol etmek için kamyonun yanına gider. Duyduğu ses yüzünden içine bakmak ister ama içeride mahsur kalır. Kamyon tekrar hareketlenir, üstelik peşlerinde Britanya özel kuvvetleri vardır. Teröristlerden Karen, Nightmare olarak adlandırılan dev robot ile karşı saldırıya geçer. Kaçmayı başaramayan Lelouch kamyonun içerisinde yakalanır. Onu yakalayan çocukluk arkadaşı Suzaku’dur. Bu sırada kapalı olan bölme açılır ve içinden esrarengiz bir kız çıkar. Bu sırada olay yerine gelen Britanya askerleri Lelouch ve kızı yakalar. Leouch'un vurulmasına engel olmak isteyen Suzaku, Britanya askerleri tarafından vurulur. Lelouch’un öldürülmesine engel olmak isteyen kız da vurulur, ölmeden önce Lelouch’a özel bir güç “GEASS” verir. Lelouch, bu gücü Britanya İmparatorluğunu yok etmek için kullanmaya karar verir. Yani bu da sevdiğim animelerden biridir.Mutlaka izleyin.
5)Fullmetal alchemist (FMA)Şimdi bazıları FMA Brotherhood izledim diğerini izlemesem olur mu diye soruyor bence ikisini de izleyin yani benim de sevdiğim animelerdendir.
Bu bölüm bu kadar diğer bölümde devamı gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime'yle Her Şey
RandomHerkese merhaba!Bu ilk kitabım ve bu kitapda sizlerle anime,manga hakkında konuşucağız. Tüm hakları death noteda saklıdır.