Ben Gizem Sever.
Gece yarısı,karanlık bir yoldan her zamanki gibi evime doğru ilerliyordum.Dikkatimi çeken bir şey vardı birazcık tedirgindim.Arkamda ayak sesleri duyuyor ama aldırış etmeden ilerliyordum.Daha fazla dayanamayıp Arkamı döndüğümde,arkamda birinin beni takip ettiğini farkettim.Bu durum beni tedirgin etmişti.Nasıl bir özgüven geldiyse korkusuz bir tavırla birden bire durup beni takip eden kişinin yanına gidip;
"Hey derdin ne senin beni neden takip ediyorsun, git peşimden pis sapık!" der demez.Arkamdan biri elini belime diğer elinide ağzıma doğru yerleştirdi."Sakın çıtını çıkartmaya çalışma,eğer bağırmaya kalkışıp kaçmaya çalışırsan seni öldürürüm"dedi.
Korkmuştum,gözyaşlarımın yanaklarımdan süzüldüğünü farkettim.Nefes alış verişlerim yavaşlamıştı.Canım acıyordu.Ve birden gözlerim karardı, başıma bedenime bir ağırlık çöktü, bayıldım.
Ayıldım, tahminen birkaç saattir baygındım.Ellerim,ayaklarım,ağzım bağlı bir şekilde yerden kalmak gerçekten çok zordu.Sonunda kalkıp kendimi duvara doğru savurdum.Ağlamaya başlayıp, kalbimin ağrıdığını hissettim.Yarım saat sonra içerden bir adam geldi.
"Prensesimiz uyanmış,nasılsın bakalım?"
Ağladığımı farkedip gülümsedi.Pişkin bir tavırla;
"Merak etme güzelim eğer uslu durup,canımı sıkmazsan,ağzını açabilirim "dedi.
Böyle bir adamın benimle ne işi olabilirdi diye düşünmeye başladım.Kimseyle bir sorunum, bir derdim yoktu.Beni kaçırma nedenini çok merak ediyordum.Ben bunları düşünürken içeri birsürü adam girdi.Birisi ağzımı açtı.Ve o başta konuşan adam tekrar konuştu.
"Evet muhtemelen beni ve neden seni buraya getirdiğimi merak ediyorsundur."
Kafamı salladım korkudan konuşamıyordum.
"Ben Çağan Gürsoy.Büyük bir iş adamının oğluyum.Seni burdan geçerken gördüm,beğendim,gerçekten çok güzel ve alımlısın."
Birden dilim açıldı ve bağırarak "Bundan banane" diyerek bağırdım.Arkadan biri belime tekme attı.Bu canımı çok acıkmıştı.
"Sana bağırmaman gerektiği söylenmişti,bağırmadan beni dinleyeceksin."
"Evet işimize dönelim,seni zevk için buraya getirttirmedim."diyerek kahkaha patlattı.
"Paraya ihtiyacım var.Bir düşmanımız var,Köklü bir mafya çetesi. Bolca paraları,köklü serveti var.Ben onların parasını servetini istiyorum."dedi.Ağlayarak "Benim ne yapmamı istiyorsun?"dedim.
Çağan;"Senden onların servetini ve parasını ele geçirmeni istiyorum.Her zaman takıldıkları bir pavyon var.Oraya gidip gözlerini boyamanı ve başkanını Mert Akın'ı kendine aşık etmeni istiyorum."
Gizem;"Bunu yapmassam ne olacak peki?"
Çağan;"Eğer yapmazsan aileni öldürürüm."
Çağan'ın sözleri içimi acıtmıştı.Ailem benim için çok değerliydi.Onları çok seviyordum.Buna izin veremezdim.
Gizem;"Beni neden buna zorunlu tutuyorsun,başka birini bul beni bu planına karıştırma"
Çağan;"Güzelim,korkulacak bir şey yok,bunu benim için yapmak zorundasın."
Evet plana geçiyorum,bebeğim.Mert'in çetesinin takıldığı bir pavyon var.Her cumartesi,pazar saat 20.00'da orda olurlar.Senin oraya gidip Mert'i cazibenle etkilemeni istiyorum.Yarın saat 20.00 da seni oraya göndereceğiz eğer bu plana uymassan olacaklarından ben sorumlu değilim.{1. BÖLÜMDE BÖYLE BİTER.UMARIM BEĞENİRSİNİZ OYLARINIZ VE OKUMALARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Plan
Teen FictionGece yarısı,karanlık bir yoldan her zamanki gibi evime doğru ilerliyordum.Dikkatimi çeken bir şey vardı birazcık tedirgindim.Arkamda ayak sesleri duyuyor ama aldırış etmeden ilerliyordum.Arkamı döndüğümde arkamda birinin beni takip ettiğini farketti...