Bölüm 2/

109 33 50
                                    

Sabah hafif bir sarsıntıyla uyandım,sanırım biri bana dokunmuştu.Başımın ucunda Çağan'ı gördüm .Hafif bir gülümsemeyle "Günaydın güzelim iyi uyudun mu?"dedi.Yorgun bir tavırla "Evet ne demezsin" dedim.
Çağan;"Acıktın sanırım.Amacımız seni açlıktan öldürmeye çalışmak değil ha yanlış anlama." diyerek güldü.
Gizem;"Ne kadar komik, ben burda acı çekiyorum bari ellerimi ve ayaklarımı çözün"
Çağan;"Tamam tamam çözeriz sen yeterki iste be, boşuna kaçmaya kalkışma ha, zaten kaçamazsın,ha şunuda ekleyeyim kahvaltını yapıp yanıma bekliyorum seni"

Hızlıca kahvaltımı yapıp,Çağan'ın yanına gittim.Muhtemelen planımızı harekete geçirmek için bir şeyler anlatıcaktı.
Gizem;"Dinliyorum seni"
Çağan;"Evet sana şurda gördüğün kıyafetleri giydireceğiz,ay ben bunu giyemem,bana yakışmaz demeden giyeceksin."

Çağan bana hayatta giymeyeceğim bir tişört ve şort seçmişti.Giymeye zorunlu tutulduğum mini kort şort delik deşikti,tişörtümde ise dekolte ön plandaydı ve rengi kırmızıydı.Beğenmediğimi anlayınca bana gülümsedi.

Çağan gülerek gözlerimin içine baktı,sarı saçları,renkli gözleri ilgimi çekmişti,çok etkilenmiştim ama kendimi çok salak hissettim,Sakın Gizem,sakın etkilenme,bu çocuk seni kaçırttı, bu çocuk kötü,bu çocuk seni tehdit etti.Kim bilir benden başka kimlere böyle bir tehditte bulunmuştur.Kimleri öldürmüştür? Bu düşünceler midemi bulandırmıştı,kıyafetlerimi giyip Çağan'ın yanıma gittim.

Çağan ben gelir gelmez ıslık çaldı.Vay prensesimiz çok havalı olmuş değil mi? diyip kahkaha attı.Çağan'ın bu gereksiz kahkalarımı sinirimi bozsa da bir şey diyemedim.

Gizem;"Başka bir isteğiniz varmıydı patron"diyiverdim."Patron" kelimesini yanlışlıkla söylemiş,ağzımdan kaçırmıştım
Çağan;"Patron ha sevdim bunu Gizemcim"
Gizem;"Ben size adımı söylememiştim,sizde sormamıştınız nerden öğrendiniz adımı?"
Çağan;"Ee Gizem,sen uyurken tabikide biri eşyalarını almalıydı,Ailen hakkındaki bilgileri aldık artık tamamen rahatız, kimliğinde Gizem Sever yazıyordu yoksa sen o değil misin?
Kafamı evet anlamında salladım ve Çağan başıyla beni alması için adamlarını yöneltti.
Beni siyah bir arabaya bindirdiler.Bindikten yarım saat sonra beni merakta bırakan sorularımı sormaya başladım

Gizem;"Şey nerede ki pavyona gidiyoruz acaba? Ben oraya nasıl giricem söyler misiniz? Beni bu halimle beğenir mi ki? Yani bir şey söylerseniz rahatlayacağım.Ağzımı başka bir cümle için aralarken öndeki adam
"YETER"diye bağırdı."Kızım sende de ne çene varmış bir susmadın,bekle birazdan gelicez"dedi.
İçimden aman ne bağırdın be diyerek konuştum gerçekte söyleseydim kesin bir yerimden vurulurdum.
Bana bağıran adam "İşte geldik Gizem Sever umarım görevini güzelce yerine getirirsin"
Gizem;"Hadi bakalım Gizem,ailen için bunu yap ve Mert Akın'ı kendine bağla"

{2. BÖLÜMDE BÖYLE BİTER.UMARIM BEĞENİRSİNİZ OYLARINIZ VE OKUMALARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ}

Gizli PlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin