Son zamanlarda yaşadağım olaylar beni fazlasıyla etkilemişti.Çok değişik duygular içerisindeydim.Bir yandan da Çağan'la ilişkimiz hakkında kendimi kötü hissediyordum.Yaklaşık 1 haftadır Çağan ile birlikte burda esir tutuluyorduk.Bu gerçekten can sıkmaya başlamıştı.Çağan sürekli bana bakıyor,kafasını hayır anlamında sallıyordu.
Mert yanımıza geldi ve ağzımızı açmak istediğini söyledi.Ağzımı açtıktan sonra rahatladığımı farkettim.Çağan aniden kısık sesle bana seslenerek Mert'in duyamayacağı bir şekilde bana seslendi.
Çağan;"Gizem beni dinle lütfen bu adama inanma"
Gizem;"Artık kime inanıp,inanmayacağıma şaşırıyorum"
Çağan;"Gizem,ben kimsenin ölmesine sebep olmadım,asıl birisinin ölmesine sebep olacak biri varsa o kişi Mert Akın"
Gizem;"Ne demeye çalışıyorsun"
Çağan;"Hani geçenlerde öldürülen bir kız var demişti ya o kızı öldüren kişi ben değildim Mert'ti. O öldürülen kızı esir etti,evet kızı seviyordum ama kızda beni seviyordu Mert'i zaten hiç sevmemişti.Mert onu kendine kazanmaya çalıştı ama başaramadı ne olduysa oldu ve kız 3 hafta sonra evde ölü bulundu.
Gizem;"Eğer bunlar doğruysa böyle bir gerçeği bana söylemene nasıl izin verdi"
Çağan;"Gizem,Mert iyi değil,sana zarar vermesinden korkuyorum,galiba seni o öldürülen kız sanıyor."Çağan'ın son söyledikleri kafamı karıştırmıştı.Mert'in süreklü kendi kendine gülmesi deli olduğuna bir işaret olabilirdi.Birden o kıza yapılanları düşündüm,ve beni o kız olarak gördüğü için tırsmaya başladım.Ölmek istemiyordum,çünkü Mert'i sevmiyordum benim sevdiğim kişi Çağan'dı.
Gizem;"Peki,sen buna nasıl izin verdin,neden beni o gece onun yanına gönderdin"
Çağan;"Gözüm dönmüştü,o gece öğrenmiştim o kıza yapılanları çünkü onu seviyordum ve sinirden onun parasını servetini aldırdıktan sonra öldürmek istedim onu."
Gizem;"E kendin gitseydin bunları yapmaya neden beni koydun bu plana?"
Çağan;"Mert sapığın tekiydi senide öyle giydirmemin sebebiyde oydu ama sonra o kızı yapılanları öğrendim.Kız delirip kendini asmıştı."Mert bizim bir şeyler fısıldağımızı duyunca Çağan'a bağırmaya başladı.Ve ikimizinde ağzını kapattı.Kim bilir ne zaman birdaha ağzımızı açacaktı?.Mert'in bana olan öldürme isteği yüzünden kötüydüm.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sürekli Çağan'a işkence edip, uyutturuyorlardı.Bu durumu görmek içimi acıtıyordu.Çağan'ın haklı olduğunu düşündüm.
Eğer Çağan haklı değilse onun susmasına izin vermezdi.Daha çok kafamın karışması için konuştururdu.Mert dakika başı bana pis pis bakmaya başlamış,bu içimi ürpertmişti.
Ağzımın açılması için yalvarmaya başladım.Mert ağzımın açılmasını istediğini anladığında ağzımı açtı.Mert;"Evet ne demek istiyorsun?"
Gizem;"Neden Çağan'ı uyutuyorsun"
Mert;"Sanane canım istedi uyuttum bir sorun mu vardı?"
Gizem;"Evet bir sorun var"dedim emin tavırla.
Gizem;"Çağan haklıymış sen çok kötü bir insansın,o kızın suçu neydi,her sevdiğin seni sevmek zorunda değil sonuçta,kız kendini senin yüzünden asmış be"
Mert;"Neden bahsediyorsun sen,ben şu hayatımda senden başka kimseyi sevmedim."
Mert;"Eğer birisi kendini asıp intihar edecekse o da sen olurdun""Eğer birisi kendini asıp intihar edecekse o da sen olurdun" lafı Mert'in beni o kız olarak gördüğünü onaylamama sebep olmuştu.
Gizem;"Eğer beni seviyorsan,bizi bırak,karışma bize,benim mutluluğumu iste nolursun"
Mert;"Seni bırakmayı bende isterdim ama yapamam."
Gizem:"Ama neden?"
Mert;"Bırakınca kollarını açıp, koşa koşa Çağan'ın yanına gidersin de ondan.O yüzden beni sevmek zorundasın,benim seni sevdiğim gibi sende beni sevmek zorundasın."{6. BÖLÜMDE BÖYLE BİTER.UMARIM BEĞENİRSİNİZ OYLARINIZ VE OKUMALARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Plan
Genç KurguGece yarısı,karanlık bir yoldan her zamanki gibi evime doğru ilerliyordum.Dikkatimi çeken bir şey vardı birazcık tedirgindim.Arkamda ayak sesleri duyuyor ama aldırış etmeden ilerliyordum.Arkamı döndüğümde arkamda birinin beni takip ettiğini farketti...