Pazartesi sabahı kahvaltımı yaptıktan sonra hava almak için en son geçtiğimde Çağan'ın beni kaçırdığı yoldan geçiyordum. Gözüme bir şey takıldı, ağaçların arasından bir aracın beni izlediğini farkettim.İçten içe tekrar kaçırılmak istemiyorum diyerek hızlıca koşmaya çalıştım ama başaramadım,etrafım adamlarla çevrilmişti. Gözlerim doldu ve bağırmaya kalkıştım."Yeter be yeter bu kaçıncı şimdi de kim beni kaçırıyor? bıktım artık"
Bağırışlarımla her yeri inletmiştim.Siyah arabanın içinden aylar önce öldürdüğümü sandığım Mert Akın'ı gördüm. Elim ayağım tutuldu ağzım açık kaldı.Ağzımı aralamakta bile zorlandım.Gizem;"Ama nasıl olur sen"
Mert;"Öldüğümü sandın değil mi,hatta beni gömmeye çalıştınız. Ama yanıldınız,elbette ki kaçtım ve siz bunu anlamadınız çünkü bir plan yapmıştım,nabzımıda heyecandan atmıyor sandın galiba bir daha birini öldürmeye kalkışırsan iyice bak nabzına belki ölmemiştir."
Gizem;"Ama bu nasıl lütfen bana zarar verme Mert beni bırak"
Mert;"Güzelim daha her şey yeni başlıyor"
Sinirden bağırmaya başlamıştım. Mert bağırışlarım yüzünden rahatsız olmuşa benziyordu.Arkadan gelen sert bir darbeyle yere yığılıp,Birinin beni kucaklamasıyla Mert'in arabasına bindirilmiştim.Uyandığımda yanımda Çağan'ı elleri ayakları bağlı bir şekilde baygın olarak buldum.Mert benimde ellerimi ağzımı her yerimi bağlamıştı.
Mert;"Gönlüm razı olmadı sizi ayırmaya,çifte kumrularım benim.Hem sen burda o orda hiç eğlenceli olmazdı böylece siz daha çok acı çekersiniz bende daha çok eğlenirim"Çağan baygındı ben onu öyle görünce ağlamaya başlamıştım.Mert zevkle bana bakıp duruyordu bu midemi bulandırmıştı.
Çağanın hemen uyanması için dua ettim.Ve aşırı yorgun olduğumdan kendimi uykuma bıraktım~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Uyanmıştım.Çağanda uyanmıştı gözlerim yaşlı ona baktım o da ağlamıştı o da bana kurtulacağız dercesine bakmıştı.
Mert yavaş adımlarla yanımıza geldi
Mert;"Aa ikinizde aynı anda uyanmışsınız işte gerçek aşk budur"
Ee ne alırdınız çay kahve ben içiyorumda sizinde canınız çekmesin
Mert'in adamlarından biri Çağan'ın ağzını açmıştı.
Çağan;"Zıkkım iç sen zıkkım"
Mert;"Çağan kardeşim biraz kibar ol çok ayıp bu yaptığın değil mi Gizemciğim."
Çağan;"Bir daha Gizemin adını ağzına alırsan..."derken Çağan'ın ağzı tekrar kapatıldı
Mert;"Anlıyorum Çağan çok iyi anlıyorum"
Evet size acı çektirmeye nerden başlasam bilemiyorum özelliklede sen Gizem beni öldürdüğünü masum Gizem. Ölseydim kesinlikle çok üzülürdüm yukardan sizi izlerken, iyi ki daha sert vurmamışsın ucuz kurtuldum.Neyse Açın çocuklar gizemin ağzını
Gizem;"Ne istiyorsun bizden"
Mert;"Senden"
Gizem;"Benden mi benle sorunun varsa neden Çağan'ı da buraya getirttin.
Mert;"Onu acı çekerken izlemek eğlenceme eğlence kattığı için olabilir mi?"
Gizem;"Sen gerçekten iğrenç birisin nefret ediyorum senden"
Mert;"Bende canım bende"
Gizem;"Mert siz nerden tanıştınız Çağan bana tanıştığınızı söyledi."
Mert;"Bravo Dürüst Çağan.Evet tanışıyorduk,aynı yetimhanede büyüdük biz,ama yollarımız ayrıldı çünkü kendisi bana ihanet etti sevdiğim kızı elimden aldı.Bende onun sevdiği kızı şimdi elinden alıyorum.Baştan beri seni Çağan'ın gönderdiğini biliyordum.Birgün böyle bir plan yapacağı belliydi o benim servetimi parama sahip olmak istiyordu. Çağan'ın da senden etkilendiğinden emindim,senin gibi güzel bir kızdan kim etkilenmez ki gençsin güzelsin akıllısın.Çağan'ın aradağı kız özelliklerine uyuyorsun.
Gizem;"Ama Çağan tam tersine senin ona ihanet ettiğini söyledi"
Mert;"Her duyduğuna inanmamanı öneririm,Asıl Çağan beni sevdiğim kızdan ayırdı onu kendine aşık etti kızla 2 sene gönül eğlendirdi ve kızı terk edip kızı delirtti.Kızı 3 ay sonra evinde ölü buldular.Gözlerim alev küpüne dönmüştü.Çağan'a olan aşkım birden bire bitmişti.Çağan'a nefretle bakarken Çağan ağlayarak kafasını sallıyordu.
Gizem;"Senden nefret ediyorum Çağan,nefret ediyorum nefret"
Sonucunu çok merak ediyordum nasıl bir sonla biticek Ne Mert Ne Çağan ikisinide görmek istemiyordum.{5. BÖLÜMDE BÖYLE BİTER.UMARIM BEĞENİRSİNİZ OYLARINIZ VE OKUMALARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Plan
Teen FictionGece yarısı,karanlık bir yoldan her zamanki gibi evime doğru ilerliyordum.Dikkatimi çeken bir şey vardı birazcık tedirgindim.Arkamda ayak sesleri duyuyor ama aldırış etmeden ilerliyordum.Arkamı döndüğümde arkamda birinin beni takip ettiğini farketti...