Bölüm 4/

69 21 18
                                    

Çağan elleriyle gözyaşlarımı sildi.Gözleri dolmuştu ve bana sımsıkı sarıldı.
Çağan;"Ne oldu Gizem ne oldu dayanamıyorum ağlama artık"
Gözyaşlarım yanaklarımdan süzülürken ağzımı aralayarak konuşmaya çalıştım.
Gizem;"Çağan ben bir katilim.Ben Mert Akın'ı öldürdüm."
Çağan gözlerimin içine baktı kahrolmuştu,
Çağan;"Sana zarar verdimi söyle o alçak herif sana zarar verdi mi?"
Gizem;"Verdi Çağan verdi,zararın en büyüğünü o verdi bana."
Çağan durumu anlamıştı.Bana kızmaması için yalvardım.
Gizem;"Nolur Çağan nolur bak ben zorunda olmasam böyle bir şey yapmazdım ailemi benden alma nolursun"
Çağan sinir küpüne dönmüştü.Yukarıya çıkıp Mert'e bakacağını söyledi,bakmış olmalı ki adamlarına emir vererek Mert'i gömmelerini istedi.

Gizem;"Ne olacak şimdi,ailesi yok muydu bu Mert'in ya onlar benim peşime düşerlerse? Ailem kahrolur"
Gizem;"Nasıl yani siz nerden tanışmıştınız"
Çağan;"Aynı Yetimhanede büyüdük biz,benimde kimsem yoktu,onunda."
Gizem;"Ben çok korkuyorum Çağan hemde çok bana gerçekten öyle davranmasaydı yapmıyacaktım,bana acı çektirdi."
Çağan;"Mert bana ihanet etti bende ondan servetini parasını istedim sadece ama yanılmışım,ben onu istemiyormuşum."
Çağan;"Gizem benim sana bir şey söylemem gerek,dün çokça düşündüm.Üzülme nolursun Mert'i öldürdüğünü kimse öğrenmeyecek,kimse bilmeyecek.Adamlarımdan sır çıkmaz benim.sende lütfen artık toparlan endişeleniyorum."
Gizem;"Bir gün boyunca ellerimi kollarımı bağladın,beni kaçırdın,Sakın Çağan sakın endişelenme"der demez kapıyı sertçe çekerek ordan ayrıldım Çağan arkamdan ağlamaklı bir şekilde bakakaldı

< Yaklaşık iki ay geçmişti.Ben olayların etkisinden daha yeni yeni çıkıyordum. Çağandan hiç bir şey yoktu.Her şey eskisine dönmüştü.

Saat 12.00 gibi kapı çaldı.Delikten baktığımda karşımda birden Çağan'ı görmüştüm.Aşırı sinirlenmiştim,ben kapıyı açmıyordum ama Çağan hala zile basmaya devam ediyordu
Çağan;"Gizem nolur beni dinle,kapıyı aç yalvarıyorum.
Kapıyı açtım ve
Gizem;"Ne var Çağan ne var ne istiyorsun."
Çağan;"Gizem ben"
Gizem;"Sen ne?"
Çağan;"Gizem galiba ben sana aşık oldum."

Çağanın bu sözleri beni şok etmişti.gözlerimi iyice açıp Çağan'a takılmıştı.
Çağan;"Gizem sana aşık olduğumu anladığımda kafama pek takmadım,sadece hoşlantıdır dedim,ama günlerdir kafamdan çıkmıyorsun ben sana tutuldum Gizem."
Gizem;"Çağan"
Çağan;"Gizem nolur beni affet her şey için özür dilerim,ben seni istiyorum başka kimseyi değil"
Gizem;"Yapamam Çağan"
Çağan"Senin için her şeyden vazgeçerim,seninle birlikte ev tutarız,birlikte yaşarız ben senin istediğin biri olurum"
Gizem;"Ben ne yapacağımı bilmiyorum Çağan,kendini bir anda bana aşık edemezsin,benim düşünmek gerek.
Çağan;Gizem sen ne istersen onu yaparım nolur bana şans ver,sana süre veriyorum iyice düşün iyi karar ver unutma ki ben seni daima seveceğim benim güzel prensesim" diyerek alnımdan öptü ve evi terketti.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aradan 1 ay geçmişti artık Çağan'a olan duygularıma karar vermiştim.Çağan'ı bekliyordum.Kapı çalmıştı.Kapıyı açıp Çağan'ı içeri davet ettim.
Çağan;"Gizem düşündün mü ne diyorsun bu duruma gerçekten seni seviyorum"
Gizem;"Düşündüm ve bir karar verdim Çağan,galiba bende seni seviyorum."
Çağan aniden gözleri sevinçten dolmuş bir şekilde dudaklarıma yapıştı.
Çağan;" Meleğim,seni bir daha üzmeyeceğime söz veriyorum.Al bunlar senin hiçbirine bir şey yapmadım,sana çektirdiğim her şey için özür dilerim."diyerek kolunu omzuma attı.
Gizem;"Çağan beni bırakma nolur"
Çağan";"Seni asla bırakmam"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aradan bir hafta geçmiş Çağanla hergün konuşur olmuştuk.Bugün beni yemeğe çıkaracağını söylemişti.
Çağan;"En sevdiğin yemek nedir seni biraz tanımak istiyorum"
Gizem;"Hım benim en sevdiğim yemek sarmadır ben sarma isterim"
Çağan;"Sarma Kızım benim.Benimde en sevdiğim yemek mantıdır mantı karnım acıktı şimdiden.
Gizem;"Vallahi benimde açlıktan ölücem"
Çağan;"Sakın ölücem filan deme vallahi bir fena oldum"
Gizem;"Tamam tamam sen merak etme ölmeyeceğim ben"

Çağan beni çok güzel bir yere getirmişti.
Çağan;"Evet ne istersen söyleyelim"
Gizem;"Bütün menüyü istesem alır mısın mesela"
Çağan;"O küçük miden acaba bunları kaldırır mı bilemem ama istersen söylerim"
beni güldürüyordu o ilk başlarda gördüğüm kötü adam değildi artık farklıydı çok iyiydi kimseye bir zararı yoktu.Bu birlikteliğimizi devam ettirmek için dua ediyordum,biz olanları unutmuştuk artık sadece ikimiz vardık.Onu ne kadar sevdiğimi bir kez daha hatırlayarak elini sımsıkı tuttum.

{4. BÖLÜMDE BÖYLE BİTER.UMARIM BEĞENİRSİNİZ OYLARINIZ VE OKUMALARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ}

Gizli PlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin