Çalılıkların arkasından bakmaya devam ederken,Mert ve yanında bir kızı gördüm kız bağırıyordu.O kadar çok bağırıyordu ki başım ağrımaya başlamıştı.
Kız Mert'e nolur yapma yapma ne olursun beni öldürme diye yalvalıyordu.Gördüklerim karşısında şok olmuştum.Aklıma birden Mert'i polise şikayet etmek geldi.Cebimden telefonumu çıkartır çıkartmaz video düğmesine basıp Mert'i çekmeye başladım.
Mert kızın saçlarından tutup kızı yere yapıştırıp duruyordu.Kızda kendimi gördüm,çok korkmuş ve çaresizdi ona yardım etmeliydim.Videom devam ederken nerede olduğumu bilmediğimden etrafı çekmeye başladım.Çeker çekmez gizlice çalılıkların arasında ilerledim.Çalılıklardan zor zor çıktım burada pek çok insan göremedim yoldan geçenlere karakola gitmek istediğimi ve gitmek istediğimi söyledim.Bir tane kız yakınlarda bir yerde karakolun olduğunu beni götürebileceğini söyledi.Gitmekten başka çarem olmadığı için kızın teklifini kabul ettim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Karakola varır varmaz hızlıca koşmaya başladım.Telefonumdaki video kaydını gördüğüm ilk polise göstermek istedim.
Oradan geçen ilk polisin yanına gidip
Gizem;"Ben Gizem,bir mafya çetesi tarafında erkek arkadaşımla birlikte kaçırıldım,ben kaçtım ama erkek arkadaşım hala orda bizi kaçırdıkları yeri tam olarak hatırlamıyorum.Bizi kaçıran kişyi takip ettim ve bir kıza şiddet uyguladığını gördüm ve telefonumla çektim.Lütfen bana yardım edin erkek arkadaşım kurtarılmayı bekliyor"
Polis beni rahatlandırmaya çalışırken beni bir odaya ifademi almam için yönlendirdi.Bende Mert'den bahsettim ona,beni o kız sandığını söyledim.Polis dikkatlice dinledikden sonra elimdeki videoyu görmek istedi ve diğer arkadaşlarına göstermeyi ihmal etmedi.>>>>>>>>>>>>>>>>>>♤>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Videomu izledikten sonra.Bana suçluların fotoğrafları olan bir şey getirdi.Tek tek sayfaları gezdim,Mert'i bulmaya çalıştım.
Bu kadar suçlu olması beni çok değişik hissettirmişti.Son sayfalara doğru ilerlerken Mert'in fotoğrafı gördüm.Heyecandan
Gizem;"İşte bu Mert Akın işte" diye bağırmaya başladım.Polisler gösterdiğim videodan yeri tespit etmeleri için benden süre istediler beni odadan dışarı alıp beklememi söylediler.Dışarı çıkarken Çağana bir şey olmamasına dua ettim.----------------------------------------------------------------------
Yaklaşık 1 saat süren beklememin ardından polis benim adımı söylediğini farkettim.Polisler Mert'in yerini tespit ettiklerini,ve bu suçlunun sürekli yakalandığını ama kaçtığını söylediler.Polis benden yardım istedi.Mert'in bizi kaçırdığı yere gidip Mert'i Çağan'ın güvenliği için dışarı çıkarmamı istedi.Konu Çağan olunca direk kabul ettim.Yaklaşık 2 saat sonra Çağan'ın olduğu yere gelmiştik.Polisler saklanmışlardı.Girmeden önce kapıya sertçe vurdum.Ve kapıyı Mert'in adamlarından biri açtı.
Mert;"İşte burdasın kaçtın diye çok endişelendim"derken üstünde kan lekeleri vardı ve gözlerinin içi kanlıydı.Mert'i öyle görünce hızlıca Çağan'ın yanına gittim gördüğüm manzara karşısında sinir krizi geçirmeye başladım.Çağan başından vurulmuş bir şekilde ölü bir şekilde tavanda asılı duruyordu.Gördüğüm bu görüntü karşısında ne yapacağımı bilemedim.Mert'i tüm gücümle yere fırlatarak belindeki silahı almayı başardım.Ben silahı alır almaz Mert'in adamları tüm silahlarını bana çevirdiler.Mert'e daha yakın olduğum için diğerlerinden daha güçlü olduğumu düşünüyordum.
Mert;"Elindeki silahı aniden bırak 1 dakika süren var bırakmazsan seni öldürürüm"
Gizem;"Sakın yaklaşma,sakın"
Mert'in adamlarından biri boynuma sarılı bir şekilde silahı kafama dayamışlardı,nefesim kesilmişti.
Mert;"Burda ölen taraf sen olucaksın,tıpkı sevgilin gibi senide asacağım yanına,diğer tarafta kavuşacaksın biricik aşkına"diyip kahkaha attı.
Üzüntümden gözlerim dönmüştü.Elimdeki tabancayı yukarı kaldırdım ve Mert'in kafasına ateş etmeye başladım.Mert'e ateş eder etmez kafama çoktan kurşun sıkılmıştı.{Evet kafamda başka planlar var bu sefer uzun bir kitap yazmayı düşünüyorum.Kitabımı okuyan herkese çok teşekkür ediyorum.İlk kitabımda kısa olsun😘}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Plan
Teen FictionGece yarısı,karanlık bir yoldan her zamanki gibi evime doğru ilerliyordum.Dikkatimi çeken bir şey vardı birazcık tedirgindim.Arkamda ayak sesleri duyuyor ama aldırış etmeden ilerliyordum.Arkamı döndüğümde arkamda birinin beni takip ettiğini farketti...