2. ~Suga

352 28 0
                                    


~♡~
Vége lett az interjúnak. Hyungal még beszéltünk pár szót, aztán hazavitt. Kinyitottam az ajtót a kulcsommal és bementem. Levettem a cipőm és a kabátom. Bementem a konyhába hogy valami vacsit csináljak hiszen Suga is nemsokára hazaér. Csináltam egy kis Kimchichigae-t, éppen akkor raktam ki tányérba hülni,mikor meghallottam a bejárati ajtó csukódását. Ami azt jelentette hogy az én egyetlenem hazaért. Bejött a konyhába és hátulról át ölelte a derekamat és bele csókolt a nyakamba. Lassan megfordultam ölelésében és szájára csókoltam. -Hiányoztál nagyon. -mondta kicsit szomorkás hangon-. -Te is nekem nagyon. Láttad az interjút? -Persze hogy láttam csodálatos voltál. -mosolyodott el és megcsókolt-. Milyen volt a napod? Kérdeztem miután elengedett és a pultnak dőlve nézett tovább. -Nélküled unalmas. Belekezdtünk egy új dalba Jacksonnal. És neked? -Pörgős.-sóhajtottam-. -Csináltam Kimchichigae-t. Néztem rá. -Ahhhw egy isten vagy. -csókolt meg-. -Elmegyünk együtt fürödni? Kérdezte, miután meg vacsoráztunk és bepakoltam a tányérokat a mosogató gépbe. -Persze jól jönne gy kis kikapcsolódás így a nap végére. Bementünk a fürdőbe megengedtük a vizet a sarokkádban, öntöttem bele habfürdőt és raktam ki kis gyertyákat is a kád szélére.

-Olyan romantikus vagy

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Olyan romantikus vagy. Csókolt bele nyakamba. Leöltöztünk mind ketten és beültünk a pont jó hőmérsékletű vízbe. Ő ült mögöttem én pedig hozzábújtam előröl. Olyan csodás és meghitt ez a pillanat. A színpadon egy Rapszörnyeteg de velem olyan kedves,aranyos, és óvó, félt mindentől mintha egy porcelán tárgy lennék, ami bármikor eltörhet. -Min gondolkozol ennyire? Kérdezte miközben bele csókolt a hajamba. -Rajtunk. Olyan gyönyörű ez a pillanat. Ahányszor meglátlak újra és újra beléd szeretek. -Még most sem értem hogy hogy lehetsz ennyire romantikus. Sóhajtott mosolyogva. Kezdett lehülni a víz meg már amúgy is későre járt és mind ketten fáradtak voltunk úgyhogy kiszálltunk meg törölkőztünk felvettük a pizsamánkat és befeküdtünk az ágyba. Én a mellkasán feküdtem és így aludtunk el.
~♡~
Remélem tetszett nektek a rész!💕
Xoxo🖤

Egy meleg idol élete. |YoonMin| /ÍRÁS ALATT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang