CAPITOLUL IV

1.8K 10 2
                                    

Dupa cine te uitai ieri,Amanda?
Ma uit in spate si o vad pe S. Cum îmi arunca un zâmbet pervers.
-Dupa nimeni. Spun eu hotărâtă si totodata cu imaginea chipului lui in minte.
S.imi da o hartie pe care scria numele lui,David. Ma uit la ea cu o privire de 'am spus ca nu ma uitam la nimeni'. Începe sa rada si îmi ia mana in mana ei,lăsând un sărut pe ea.
-Stii ca îmi esti cea mai buna prietena si ca ar cam fi cazul sa vorbesti si tu cu băieți nu doar cu carti si cu mine. Totusi,o sa faci 16 ani si nu ai avut măcar nici primul sărut.
-So,stii ca te iubesc si ca esti totul pentru mine si ca nu îmi place sa vorbesc cu băieți,îmi e frica de ei si sincer...prefer sa citesc despre o poveste de dragoste decat sa am parte de una.
So,cum ii spuneam eu,avea dreptate in mare parte,ar cam fi cazul sa îmi scot si eu nasul din carti.
-Iti zâmbește,se uita la tine.
-Ba nu,spun eu cu capul in jos jucandu-ma cu nasturele cămășii.
Incercam pe cat de mult posibil sa ii evit privirea. Nu ma deranja,chiar îmi plăcea,dar nu voiam sa ma îndrăgostesc. Aveam alte planuri. In scurt timp erau examenele si aveam nevoie de concentrare. Voiam sa intru la un liceu bun,sa am un viitor bun,sa nu ma preocupe ziua de maine.

David,David...as risca,dar îmi e putin frica...mi-as face doar de cap putin pana termin scoala si dupa sa se termine. Sa fie ceva de moment. Ma distrez putin.
David,cum sa intru cu el in vorba? Se tot holbeaza ca un dobitoc la mine de o saptamana si eu nu am facut nimic in privința asta... Pun mâna repede pe telefon si caut David,ma uit pe facebook pe toate profilele cu băieți pe nume David din Brasov. Dupa 2 ore de pierdut vremea aiurea il gasesc. Ma uitam la telefon ca la un trofeu pentru care am muncit o viata. Ce îmi făcea băiatul asta? Ma derutase doar din priviri.

Sa ii scriu? Sa nu ii scriu? Ma uitam ca o toanta in oglindă si ma gândeam la ce ar trebui sa fac.

'Buna,David,am observat de ceva timp ca te tot uiți la mine in liceu. Esti drăguț. Mi-ar plăcea sa iesim intr-o zi la un suc.'
Penibil. Nici sa abordez un băiat nu stiu. Trebuie sa il sterg cat mai repede,altfel ma fac de ras maxim.
Nuu, cum sa incurc,nu vai,l-am trimis. Ma uitam din 3 in 3 secunde la telefon sa vad daca răspunde.
Doamne sa aibă telefonul spart. Te rog,te rog,te rog...

Jurnalul unei curveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum